بایدن از تعرفه پنل های خورشیدی چشم پوشی کرد و به دنبال افزایش تولید است

هدر زیکال، مدیر عامل انجمن نیروی پاک آمریکا و یکی از مقامات سابق دولت اوباما، گفت: «اعلام رئیس جمهور با بازگرداندن قابلیت پیش بینی و اطمینان تجاری که تحقیقات ناقص وزارت بازرگانی را مختل کرده است، ساخت و ساز و تولید داخلی انرژی خورشیدی را جوان می کند. بیانیه دوشنبه

وزارت بازرگانی در ماه مارس اعلام کرد که واردات پنل های خورشیدی از تایلند، ویتنام، مالزی و کامبوج را به دقت بررسی می کند، زیرا نگران این است که محصولات این کشورها قوانین ضد دامپینگ ایالات متحده را که واردات از چین را محدود می کند، نادیده می گیرند.

استفاده از اقدامات اجرایی در حالی صورت می گیرد که کاهش مالیات بر انرژی پاک توسط دولت بایدن و سایر پیشنهادات مهم برای تشویق تولید انرژی سبز داخلی در کنگره متوقف شده است.

واشنگتن (AP) – رئیس جمهور جو بایدن در حال استناد به قانون تولید دفاعی برای افزایش تولید پنل های خورشیدی در ایالات متحده است و در عین حال معافیت دو ساله تعرفه ای را برای پانل های جنوب شرقی آسیا اعلام می کند. او در حال تلاش برای راه اندازی یک صنعت کلیدی برای اهداف خود در مبارزه با تغییرات آب و هوایی است که مدافعان می گویند با تحقیقات فدرال مختل شده است.

صحبت از اینکه دولت بایدن در حال حرکت برای کاهش تعرفه های خورشیدی است، قیمت های آتی وال استریت را در اوایل روز دوشنبه افزایش داد.

دیگران صدای مشابهی داشتند. ابیگیل راس هاپر، رئیس و مدیر عامل انجمن صنایع انرژی خورشیدی، “رویکرد متفکرانه بایدن برای رسیدگی به بحران فعلی زنجیره تامین خورشیدی فلج شده” را تشویق کرد.

ژان سو، مدیر برنامه عدالت انرژی مرکز تنوع زیستی، در بیانیه ای گفت که اعلام بایدن می تواند “شتاب حیاتی به انتقال مورد نیاز به انرژی خورشیدی بدهد.”

کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که این اقدامات با استفاده از اقدامات اجرایی و اعلامیه های ریاست جمهوری اجرا می شود. آنها چندین ماه از شکایات گروه های صنعتی را دنبال می کنند که استدلال می کنند که بخش خورشیدی به دلیل مشکلات زنجیره تامین به دلیل تحقیقات مداوم وزارت بازرگانی در مورد تخلفات تجاری احتمالی مربوط به محصولات چینی کند شده است.

سو گفت: «ما امیدواریم این استفاده از قانون تولید دفاعی نقطه عطفی برای رئیس‌جمهور باشد که باید از تمام قدرت اجرایی خود برای مقابله با وضعیت اضطراری آب و هوا استفاده کند.»



Source link

با این حال، رهبران انرژی پاک از آن زمان هشدار داده‌اند که این تحقیقات – که می‌تواند منجر به تعرفه‌های عطف به ماسبق تا 240 درصد شود – به شدت مانع صنعت خورشیدی ایالات متحده می‌شود که منجر به اخراج هزاران نفر و مخاطره انداختن 80 درصد از پروژه‌های خورشیدی برنامه‌ریزی شده در اطراف می‌شود. کشور. این می تواند یکی از اهداف اصلی بایدن در زمینه انرژی پاک را به خطر بیندازد و در تضاد با فشار دولت دموکرات او برای انرژی های تجدیدپذیر مانند انرژی باد و خورشید باشد.

راس هاپر در بیانیه‌ای گفت: «اقدامات امروزی از مشاغل خورشیدی موجود محافظت می‌کند، به افزایش اشتغال در صنعت خورشیدی منجر می‌شود و یک پایگاه قوی تولید خورشیدی در اینجا در خانه ایجاد می‌کند.

وزارت بازرگانی از تحقیقات خود دفاع کرده است. وزیر جینا ریموندو در ماه مه به یک هیئت سنا گفت که تحقیق خورشیدی از فرآیندی پیروی می کند که توسط قانون تعیین شده است که اجازه بررسی تغییرات آب و هوا، زنجیره تامین یا سایر عوامل را نمی دهد.

مقامات کاخ سفید گفتند که اقدامات بایدن با هدف افزایش تولید داخلی قطعات پانل های خورشیدی، مواد تاسیساتی ساختمان، پمپ های حرارتی با راندمان بالا و سایر اجزایی مانند سلول های مورد استفاده برای سوخت های تولید شده با انرژی پاک است. آنها تعلیق تعرفه‌ها را که بر واردات از تایلند، ویتنام، مالزی و کامبوج تأثیر می‌گذارد، یک اقدام پل می‌دانند در حالی که سایر تلاش‌ها تولید انرژی خورشیدی داخلی را افزایش می‌دهند – حتی با وجود اینکه دولت همچنان از قوانین تجاری ایالات متحده و تحقیقات وزارت بازرگانی حمایت می‌کند.

قانون تولید دفاعی به دولت فدرال اجازه می دهد تا تولیدات تولیدی را برای دفاع ملی هدایت کند و به ابزاری تبدیل شده است که در ماه های اخیر بیشتر مورد استفاده روسای جمهور قرار گرفته است. دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از آن برای تولید تجهیزات و تجهیزات پزشکی در مراحل اولیه همه‌گیری ویروس کرونا استفاده کرد. بایدن ماه گذشته اقتدار خود را برای اولویت دادن به افزایش ذخایر شیر خشک در کشور در بحبوحه کمبود داخلی ناشی از تعطیلی بزرگ‌ترین کارخانه شیرخشک کشور ناشی از ایمنی جلب کرد.