باغ‌وحش میامی می‌گوید یک مار پنبه‌ای یک مار پیتون برمه‌ای را در فلوریدا خورد. اشعه ایکس از غذا را ببینید

این عبارت را شنیده اید که “این دنیای سگ خوار است.”

“به این دیوانگی نگاه کن!”

این نسخه همچنین شامل مطالب تحقیقاتی درباره مارهای پیتون از افرادی از حفاظت از جنوب غربی فلوریدا و خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده است. آنها می گویند علیرغم اندازه نسبتاً بزرگ پیتون ها، یافته ها نشان می دهد که آنها در برابر شکار آسیب پذیر هستند، اما تحقیقات بیشتری لازم است.

“این تنها گونه بومی نیست که در حال مبارزه است!” در این پست آمده است که به داستان متفاوتی از حیات وحش فلوریدا درباره گربه‌ای اشاره می‌کند که در ماه مارس در حال شکار تخم‌های یک مار پیتون مهاجم برمه‌ای در اورگلیدز گرفته شد.

بیشتر بخوانید: دانشجوی کالج فلوریدا یک مار پیتون “هیولا” را در جاده پیدا می کند

این که فلوریدا است، شاید لازم باشد این ضرب المثل کمی با آن اشتباه گرفته شود.

به گفته باغ وحش میامی، که رسیدهایی برای اثبات آن دارد، یک مار پیتون به وعده غذایی مار دیگری تبدیل شد.

اشعه ایکس از دهان پنبه ای که یک مار پیتون را در فلوریدا جنوبی/باغ وحش میامی خورد

“این شکم درد داشت.”

بیشتر بخوانید: یک مار در فلوریدا یک صدپا را خورد، سپس مشکلی پیش آمد

در تصویری که در بیمارستان حیوانات مرکز میامی جنوبی گرفته شده است، ستون فقرات مار پیتون را نیز به وضوح می‌بینید که یک نوجوان بود.

“گونه های بومی فلوریدا متفاوت ساخته شده اند.”

تابلوی حکایت: فرستنده مار پیتون که توسط جراحان باغ وحش میامی کاشته شده بود مانند یک درخت کریسمس بر روی اشعه ایکس دهان پنبه ای روشن شد. ظاهراً این وعده غذایی در ژوئن 2021 در جایی در Everglades مصرف شده است.

شخصی از باغ وحش به سوالات سوزاننده بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی پاسخ داد، مانند اینکه آیا دهان پنبه فرستنده را بیرون ریخته است یا خیر. آنها همچنین تعجب کردند که آیا دهان پنبه آزاد شده است. (خوب بود و هست.)



منبع

بخش نظرات ناامید نشد:

با توجه به پست پنجشنبه فیس بوک، باغ وحش توضیح می دهد که مار پیتونی که آن را ردیابی می کرد، در دستگاه گوارش دهان پنبه ای بومی پیدا شد که به عنوان یک موکاسین آب اغلب کشنده نیز شناخته می شود.

اشعه ایکس از دهان پنبه ای که یک مار پیتون را در فلوریدا جنوبی/باغ وحش میامی خورد