بازی ALCS 4 بین Astros، Yanks به دلیل تهدید باران به تعویق افتاد

MLB گفت: “ما به ارزیابی شرایط ادامه می دهیم و به روز رسانی دیگری را تا ساعت 7:00 بعد از ظهر ارائه خواهیم کرد.”

مک کالرز سابقه آسیب دیدگی از جمله جراحی تامی جان را دارد و از بیکر پرسیده شد که آیا این امر می تواند در صورت تاخیر در اواسط بازی مضر باشد یا خیر.

صفحه ویدئویی بزرگ در میدان مرکزی، بازی 5 سری مسابقات قهرمانی NL را در فیلادلفیا نشان می‌دهد، جایی که فیلیز و سن دیگو پادرس در فاصله 90 مایلی در میان باران بازی می‌کردند.

لنس مک کالرز جونیور قرار بود برای آستروس به میدان برود و به دنبال یک رفت و برگشت چهار بازی بود. هیوستون در این فصل پس از فصل 6-0 شکست خورده و به دومین قهرمانی متوالی خود در لیگ آمریکا و چهارمین در شش سال اخیر نزدیک می شود.

فیلادلفیا در طول فصل عادی با نتیجه 87 بر 75 رفت – الکس برگمن و آستروس با نتیجه 106 بر 56 به پایان رسیدند، هفت بازی بهتر از هر تیم دیگری در لیگ آمریکا.

با در نظر گرفتن این موضوع، نیویورک به منبعی عجیب برای الهام گرفتن روی آورد.

در حالی که برزنت تمام بعدازظهر داخل زمین ورزشگاه یانکی را پوشانده بود، هیچ یک از تیم‌ها در یک شب مرطوب و بادخیز در فضای باز تمرین ضربات پنبه‌زنی انجام ندادند. باران ملایم به طور متناوب بارید، و چندین Astros در میدان بیرون بازی گرفتند و دویدند.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

برایس هارپر و فیلیز 4-3 پیروز شدند تا سری را 4-1 ببرند. با گسترش پلی آف به 12 تیم در سال جاری، آنها به اولین تیم سوم در تاریخ بیسبال تبدیل شدند که به مسابقات جهانی راه یافتند.

داستی بیکر، مدیر 73 ساله، که هنوز به دنبال اولین قهرمانی خود در سری جهانی است، گفت: “این زمان بسیار هیجان انگیزی برای من و سازمان است.” “این بچه ها انتظار پیروزی را داشتند. برنده شدن باعث برنده شدن می شود.”

قرار بود نستور کورتس ستاره چپی برای یانکی‌های در حال فرورفتن شروع کند، که تنها چهار دوش را جمع‌آوری کرد و با 41 ضربه در سه بازی اول این سری، 128 را به ثمر رساند.

نیویورک (AP) – با یک برد هوستون آستروس از رسیدن دوباره به سری جهانی، بازی 4 سری مسابقات قهرمانی AL در برابر نیویورک یانکیز یکشنبه شب به‌موقع شروع نمی‌شود، زیرا خطر باران وجود دارد.

در تاریخ لیگ بزرگ، تنها یکی از 39 تیمی که با کسری 3-0 در یک سری بهترین از 7 مواجه شده اند، برای پیروزی بازگشته است – بوستون رد ساکس این کار را در برابر رقیب یانکیز در سال 2004 در ALCS انجام داد. قهرمانی سری جهانی در سال 86.

شش دقیقه بعد، اطلاعیه ای در ورزشگاه یانکی منتشر شد و هواداران را هشدار داد.

لیگ برتر بیسبال یک ساعت قبل از بازی برنامه ریزی شده ساعت 7:07 بعد از ظهر در توییتر تاخیر قریب الوقوع را اعلام کرد و گفت که ممکن است بازی تا دوشنبه به تعویق بیفتد.

___

مدیر آرون بون گفت: “ما امروز آن ویدئو را تماشا کردیم، اوه بله.” ما آن را برای همه مربیانمان فرستادیم و برای بازیکنانمان فرستادیم.»

او گفت: «خب، وقتی به آنجا برسیم، نگران این موضوع خواهیم بود، زیرا نمی‌توانیم کلی درباره آب و هوا کار کنیم. “اگر این اتفاق بیفتد، فقط به مدت زمان تأخیر باران و همه شرایط بستگی دارد.”

باران برنامه یانکی ها را در طول فصل بعد تغییر داده است. دو بازی خانگی مقابل کلیولند در طول سری دیویژن به دلیل آب و هوای نامناسب، از جمله بازی تعیین کننده 5 هفته گذشته، یک روز به تعویق افتاد.

سی باشگاهی که در فصل بعد با نتیجه 3-0 پیش بودند، پویش ها را تکمیل کردند.