بازی بسکتبال دبیرستان تگزاس در نژادپرستی زشت فوران کرد

«این کاملاً مضحک است. پیرس نوشت: من معتقدم که باید کاری انجام شود و فوراً انجام شود. “آنها نباید از حجم کارهایی که امشب انجام داده اند دور شوند.”

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

والدین به‌عنوان رقصنده‌های دبیرستانی که برای طعنه‌های میمونی می‌نشینند، عصبانی می‌شوند

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

فیس بوک

او ابتدا گفت که بازی بین دبیرستان های دالهارت و ریور رود به خوبی پیش می رود، اما در طول کوارتر چهارم زمانی که دانش آموزان دالهارت همه چیز را از ریل خارج کردند، بسیار سخت شد. جدا از بازیکنی که با تماس‌های میمون‌ها مورد تمسخر قرار می‌گرفت، یکی دیگر از بازیکنان رنگین‌پوست ریور رود در حالی که در مقابل بخش دانشجویی ایستاده بود، ظاهراً کلمه N نامیده شد. پیرس همچنین خاطرنشان کرد که والدین دالهارت تیم را «گتو»، «حذف» و «اسم‌های بسیار بی‌احترامی دیگر» نامیدند.

یکی از کاربران فیس بوک به این پست پاسخ داد: «همه دالهارت اینطور نیست، اما باید در جامعه به آن پرداخت که انجام این کار جالب، خنده دار یا خوب نیست. دالهارت از تپه پایین رفته است. … فقط بدتر شده است.”

اخراج معلم وایت تگزاس پس از شعارهای ویروسی در “مسابقه برتر”

منبع تصویری از صفحه فیس بوک دالهارت ارائه کرد که نشان می داد دانش آموزان حاضر در این بازی لباس های “اذیت آمیز” را پوشیده اند. دانش‌آموزان سفیدپوست دوراگ، خالکوبی‌های صورت، عینک آفتابی، کلاه‌های رو به عقب، فلانل و بلینگ به تن کردند. در یکی از عکس‌ها، دانش‌آموزان در حالی که زبان‌هایشان را بیرون آورده بودند، با نشانه‌های گروه‌های بدلی عکس گرفتند.

در این بیانیه آمده است: «مدیران مدرسه در حال بررسی فیلم‌های ویدئویی، رسانه‌های اجتماعی هستند و با دانش‌آموزان و مشتریانی که در بازی شرکت کرده‌اند مصاحبه خواهند کرد تا از تحقیقات کامل اطمینان حاصل کنند. “هر گونه رفتار نادرست توسط دانش آموزان یا کارکنان به سرعت رسیدگی خواهد شد. هدف ما فراهم کردن محیطی امن، متنوع، مثبت و عاری از تبعیض است که در آن همه دانش‌آموزان بتوانند در آن پیشرفت کنند.»

فیس بوک

“این غیر قابل قبول است. من فکر می کنم بخش دانش آموز فرصتی شگفت انگیز برای مشارکت دانش آموزان است. اما دالهارت امشب از خط عبور کرده است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

یکی دیگر از کاربران فیس بوک اظهار داشت: “ما می توانیم فرض کنیم که والدین چه چیزی را آموزش می دهند یا به فرزندان خود اجازه می دهند انجام دهند.” “و چرخه ادامه دارد.”

در یک بیانیه مطبوعاتی دوشنبه، جف برد، ناظر ناحیه مدرسه مستقل دالهارت، اذعان کرد که “ارتباطات تبعیض آمیز نژادی و غیر حساس” در جریان بازی روز جمعه با بازیکنان ریور رود برقرار شده است.

رئیس ریور رود ریچارد کلی به دیلی بیست گفت که مدیران منطقه با این حادثه آشنا بودند.

Dalhart ISD رفتار نژادپرستانه یا تبعیض آمیز را نمی پذیرد و یک سیاست سختگیرانه را برای منع تبعیض حفظ می کند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که … انتظار این منطقه این است که همه دانش آموزان، از جمله دانش آموزان ورزشکار ما، با حریفان و همسالان خود از سایر مناطق با احترام ارتباط برقرار کنند. به همین ترتیب، اساتید، مدیران و مربیان باید همیشه به صورت حرفه ای رفتار کنند.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0VguSDHAvfqQEAbgaTZkqrz9VueoouhVCxLfckv2osyKLdi8234Awe65H5NaS1B7Pl&id=1000099917987

در کلیپی از این ویدیوی دلسرد کننده که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده و توسط The Daily Beast به دست آمده است، دانش آموزی از دبیرستان ریور رود در آماریلو دیده می شود که در خط پرتاب آزاد ایستاده است. در حالی که دانش آموز برای عکسبرداری آماده می شود، جمعیت سر و صدا می کند و سپس صدای بلند میمون ها صدای تشویق را قطع می کند.

یک منبع نزدیک به جامعه دبیرستان ریور رود به دیلی بیست گفت که دانش‌آموزان دالهارت نیز برای بازی بسکتبال «لباس‌هایی» می‌پوشیدند و آن را «شب اوباش» می‌نامیدند.

دو منطقه مدرسه ای تگزاس پس از انتشار ویدئویی در رسانه های اجتماعی از والدین و دانش آموزان دبیرستانی که رفتارهای متعصبانه – از جمله تماس میمون ها – با بازیکنان یک تیم بسکتبال را نشان می دهند، آغاز شده اند.

هنگامی که دیلی بیست با او تماس گرفت، دالهارت در مورد شب “قباد”، جزئیات تحقیقات یا نحوه برخورد با والدین متهم به رفتار نژادپرستانه توضیحی نداد. در عوض، منطقه به بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه اشاره کرد.

کلی در بیانیه ای گفت: “ما در مورد آن و اینکه چگونه بر دانش آموزان ما تأثیر می گذارد نگران هستیم.” در حال حاضر، هر دو طرف در حال بررسی وضعیت هستند و ما به کار برای رسیدن به یک راه حل ادامه خواهیم داد. ما بسیار مفتخریم که چگونه ورزشکاران و مربیان ما شرایط بسیار پرتنشی را مدیریت کردند.”

این عکس، که از آن زمان از صفحه فیس بوک مدرسه حذف شده است، با عنوان “امشب اینجا کمی “اراذل و اوباش به نظر می رسم!”

در این نامه افزوده شده است که ولسوالی تحقیقات در مورد این رویداد را آغاز خواهد کرد.