بازگشت مارجوری تیلور گرین و پل گوسار پس از برکناری توسط دموکرات ها به کمیته ها

به گزارش سی ان ان، روز سه شنبه، کمیته راهبری حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان، که وظایف کمیته را تفویض می کند، به اتفاق آرا به انتساب گرین و گوسار به کمیته نظارت و پاسخگویی رای داد. گرین همچنین یک کرسی در کمیته امنیت داخلی به دست آورد و گوسار به کرسی ای که قبلاً در کمیته منابع طبیعی اشغال کرده بود بازگشت.

در فوریه 2021، مجلس نمایندگان تحت کنترل دموکرات‌ها، گرین را به دلیل اظهارات نژادپرستانه، یهودی‌ستیزانه و خشونت‌آمیز قبلی‌اش، از جمله اظهاراتش مبنی بر اینکه او مسلح بوده و می‌بود، از وظایف کمیته‌اش حذف کرد. “پیروز” قیام 6 ژانویه. اواخر همان سال، گوسار یک ویدیوی متحرک توییت کرد که او را در حال کشتن همکارش به تصویر می کشد نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز (DN.Y.) و حمله به بایدن، که دموکرات‌ها نیز آن را زمینه‌ای برای حذف از کمیته‌های وی می‌دانستند.

چندین رسانه خبری تایید کرده اند که قانونگذاران حزب جمهوری خواه، نمایندگان مارجوری تیلور گرین (رئیس کالیفرنیا) و پل گوسار (آریز) را به کمیته های مجلس نمایندگان بازگردانده اند.

پس از حذف کمیته گوسار در سال 2021، رهبر وقت اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا) اعلام کرد که کرسی های کمیته دمکراتیک در خطر خواهد بود اگر جمهوری خواهان در سال 2022 اکثریت مجلس را به دست آوردند، که با اختلاف اندکی به دست آوردند.

CNN همچنین گزارش داد که نمایندگان لورن بوبرت (R-Colo.) و اسکات پری (R-Pa.) به کمیته نظارت اضافه شدند، در حالی که جورج سانتوس، نماینده رسوایی (RN.Y.) گزارش شده است اختصاص داده شده است کمیته مشاغل کوچک و کمیته علم، فضا و فناوری مجلس.

مربوط…





منبع

مطابق با NBC Newsجمهوریخواهان در کمیته امنیت داخلی بر بهبود امنیت مرزها و تحقیق در مورد وزیر امنیت داخلی آلخاندرو مایورکاس متمرکز خواهند شد. رهبران جمهوری خواه قول داده اند استیضاح کنند. در همین حال، کمیته نظارت و پاسخگویی به رهبری جمهوری خواهان قصد دارد تحقیق را آغاز کند به بایدن، و به نظر می رسد گرین مشتاق مشارکت است.

تکالیف کمیته گرین و گوسار هنوز در انتظار تصویب در کنفرانس جمهوری خواهان مجلس هستند که هفته آینده برگزار می شود.

«جو بایدن، آماده باش. گرین در نامه ای گفت: ما قصد داریم هر معامله تجاری فاسد، هر درگیری خارجی، هر سوء استفاده از قدرت و هر قطع چک برای The Big Guy را کشف کنیم. بیانیه روز سه‌شنبه، وی افزود که تحقیقات تنها به خانواده بایدن ختم نمی‌شود، بلکه «هر ذره‌ای از دولت برای سوءاستفاده از مردم آمریکا استفاده می‌شود».

هر دوی این نمایندگان که از حامیان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و منتقدان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هستند، در سال 2021 به دنبال اقدامات و اظهارنظرهای جنجالی خود از کمیته های مربوطه خود حذف شدند.