بازگشت جان اولیور به فیلم فرار وحشیانه جاش هاولی در 6 ژانویه

پس از یک غیبت یک ماهه – و دو نامزدی امی – جان اولیور به میز کار بازگشت هفته گذشته امشب در روز یکشنبه برای از بین بردن دلقک ها و دلقک های هفته.

اکنون، من شخصاً این را نمی گویم. می‌توانم بگویم جاش هاولی عوضی است که مانند یک چی‌هواهوا می‌دوید و در یک پیاده‌روی معمولی تلاش می‌کرد تا از صاحبش عقب بماند. اما میدونی چیه؟ به هر کدام برای خودشان.»

“به این معنا که دردناک الیور گیج بانگ گفت: شرم آور است. «این راه رفتن مردی است که یا به تازگی شورشی را که اکنون بالای سرش فرو می‌رود، سرکوب کرده یا فقط چهل و پنج دقیقه پیش یک قهوه سرد بزرگ نوشیده است. در هر صورت، آن پاها فریاد می زنند: من اشتباه بزرگی مرتکب شدم.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

نسخه این هفته شاهد بود که الیور با جاش هاولی، سناتور بی‌تأثیر حزب جمهوری‌خواه میسوری که مشت خود را در شورش‌های 6 ژانویه مشت کرد تا آنها را عصبانی کند، برخورد کرد. روز پنج شنبه، کمیته 6 ژانویه فیلمی از دویدن هاولی برای ایمنی هنگامی که افرادی که او آن روز تحریک کرده بود به ساختمان کنگره یورش بردند را فاش کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

HBO

زمانی که آخرین بار او را دیدیم، او به دنبال واکنش ضعیف رهبری دموکرات ها به سرنگونی آن بود رو در مقابل ویدکه شامل نانسی پلوسی خواندن شعر و یک نماینده مجلس در حال انجام یوگا در دفترش بود.

HBO

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مایکل فانون، افسر سابق پلیس دی سی، که توسط شورشیان در 6 ژانویه مجروح شد، درباره ویدیوی هاولی گفت: «اولین فکری که به ذهنم رسید این بود که «جاش هاولی یک عوضی است. و او مثل یک عوضی دوید.»

خنده دارترین لحظات آخر شب Desus & Mero، از بازگشت تیلور سویفت تا برنی سندرز در برابر کفش های کتانی