بازپرس انتخابات ویسکانسین به دلیل تحقیر روزانه 2000 دلار جریمه شد

گیبلمن یک سال پیش توسط رابین ووس، رئیس مجلس، تحت فشار دونالد ترامپ برای تحقیق در مورد شکست رئیس جمهور سابق آمریکا در برابر رئیس جمهور جو بایدن با کمتر از 21000 رأی در ویسکانسین استخدام شد. این تحقیقات تاکنون حدود 900000 دلار برای مالیات دهندگان هزینه داشته است.

فرانک رمینگتون، قاضی منطقه دان کانتی، در تصمیمی شدید علیه بازپرس، مایکل گیبلمن، دستور را به دفتری ارسال کرد که اقدام انضباطی علیه وکلای ویسکانسین و قضات صادر می کند. گیبلمن ممکن است با مجازات های بیشتری از جمله تعلیق یا لغو پروانه وکالت روبرو شود.

رمینگتون، در دستور خود، گیبلمن را به دلیل آنچه «رفتار غیرحرفه‌ای» او در طول جلسه دادرسی خواند، تنبیه کرد.

گیبلمن دو گزارش موقت منتشر کرد، اما کار او با سیل انتقادات دو حزبی مواجه شد. ووس در بهار امسال کار خود را به حالت تعلیق درآورد تا در انتظار نتیجه شکایت هایی که توانایی او در احضار مقامات منتخب و سایر افرادی که در انتخابات کار می کردند به چالش کشیده شود.



Source link

پیروزی بایدن از دو بازشماری، چندین پرونده قضایی، یک حسابرسی غیرحزبی و بازبینی توسط یک شرکت حقوقی محافظه کار جان سالم به در برد. تنها چند ده نفر از حدود 3.3 میلیون رای دهنده به تقلب متهم شدند که این تعداد قابل مقایسه با انتخابات قبلی است.

مدیسون، ویس (AP) – یک قاضی روز چهارشنبه به بازپرس استخدام شده توسط جمهوری خواهان برای تحقیق در مورد انتخابات 2020 در ویسکانسین دستور داد تا زمانی که او با دستورات دادگاه در مورد درخواست های پرونده باز عمل کند، روزانه 2000 دلار جریمه شود.

دستور او به اظهارنظرهای گیبلمن اشاره می کند که در حالی که دادگاه در تعطیلات بود و در آنجا اظهارات کنایه آمیزی درباره قاضی و وکیل نظارت بر آمریکا کرد و گروه برای به دست آوردن سوابق شکایت کردند، از میکروفون برداشته شد.

رمگینتون نوشت: “ویسکانسین از وکلای خود مطالبات بیشتری می خواهد.” او نوشت: «رفتار تحقیرآمیز گیبلمن، این حرفه و همه کسانی را که سوگند خورده‌اند «طبق فرآیندهای قانون اساسی نظام ما زندگی کنند» بی‌اعتبار کرده است.

این دستور کتبی پس از آن صادر شد که هفته گذشته رمینگتون متوجه شد که گیبلمن سرکشی پس از احضار شدن از پاسخ دادن به سؤالات در دادگاه امتناع کرده است. تلاش وکلای او برای جلوگیری از احضاریه ناموفق بود.

رمینگتون نوشت: «سیرکی که گیبلمن در دادگاه ایجاد کرد، هرگونه حس نزاکت را از بین برد و به طرز جبران ناپذیری به درک عمومی از روند قضایی لطمه زد.

وکلای گیبلمن فوراً پیام هایی را برای اظهار نظر پاسخ ندادند.