بازنده MAGA متهم به تیراندازی در نیومکزیکو دارای تاریخچه جنایی وحشی است

پنیا علیرغم اینکه گفته می‌شود تیراندازی‌ها را انجام داده است، متهم است که به یکی از خانه‌ها رفته و ماشه اسلحه‌ای را که خراب شده است، کشیده است.

در شکایت دیگری، پنیا شکایت کرد که به او کار جدیدی در زندان داده شده بود، اما نگهبانان به او نگفته بودند که کجا باید گزارش دهد. وقتی او به موقع حاضر نشد، پینا یک نامه انضباطی دریافت کرد که به گفته او ناعادلانه بود.

یک نامزد سیاسی شکست خورده جمهوری خواه که گفته می شود برای تیراندازی به خانه های مقامات دموکرات طراحی کرده بود، سابقه حقوقی بسیار خوبی دارد، از جمله محکومیت او در سال 2008 به دلیل نقش رئیس یک حلقه سرقت.

MO حلقه جنایت شامل راندن خودروهای دزدیده شده به فروشگاه‌های بزرگ پس از تاریکی هوا و بار کردن سبدهای خرید با لوازم الکترونیکی و جواهرات گران‌قیمت بود. مدیر یک فروشگاه هیستینگز شهادت داد که پنا و خدمه اش با 10 تا 12 ایکس باکس، هشت تا 10 پلی استیشن پرتابل و حدود 80 بازی ایکس باکس کار خود را انجام دادند. یکی از مدیران Toys R Us شهادت داد که حلقه جنایت پنیا بیش از 10000 دلار کالای دزدیده شده برای آنها هزینه داشت که بیشتر آن مربوط به سیستم های بازی است.

توییت آخر این قانونگذار بداخلاق، افتخاری درباره عدم پذیرش باختش است.

دزدی دزدی پنیا در سال 2006 و پس از یک پاتوق در آپارتمان دوست دخترش که دوستانش در دادگاه شهادت دادند، آغاز شد. پنیا یا شریک زندگی او در حالی که در آپارتمان “دور می گذرانند، نوشیدنی می خورند” به آنها پیشنهاد می کنند که “نیاز دارند[ed] به گفته یکی از دوستانی که در جلسه شرکت کرده بود، پول درآوردن.

او گفت: ترامپ به تازگی برای سال 2024 اعلام کرده است توییت کرد در ماه نوامبر. “من با او می ایستم. من هرگز مسابقه HD 14 خود را واگذار نکردم. اکنون در حال تحقیق در مورد گزینه‌هایم هستم.»

پنا دعوای شیفت آشپزخانه خود را به پایان رساند: «این اساساً مجموع آن است. «تا به امروز، شاکی هنوز به قبرستان آشپزخانه منصوب نشده است. وقتی شاکی می بیند که روسای زندان های مختلف در حال قدم زدن در زندان هستند، سعی می کند با آنها در مورد گرفتن قبرستان آشپزخانه صحبت کند – آنها فقط او را منفجر می کنند. شاکی هرگز قادر به دریافت پاسخ از آنها نیست.»

این تیراندازی ها در خانه های دو کمیشنر شهرستان و دو قانونگذار ایالتی، پس از آن رخ داد که پنا با مدارکی که ادعا می کرد تقلب در رأی دهندگان ثابت شده بود، از خانه مقامات بازدید کرد. اگرچه در این تیراندازی ها به کسی آسیبی نرسید، اما سه گلوله از اتاق خواب دختر 10 ساله یکی از نمایندگان ایالتی عبور کرد. بازرسان ادعا می کنند که پنا به چهار مرد برای تیراندازی پرداخته و آدرس قربانیان ادعایی خود را به آنها پیامک کرده است.

در سومین پرونده قضایی، پنا تلاش های ناموفق متعدد خود را برای به دست آوردن شغل زندان در شیفت قبرستان آشپزخانه شرح داد. در دادخواست او آمده است که پنیا درخواست‌هایی درباره دلایل رد درخواست‌هایش ثبت کرد و بعداً شکایتی را با اشاره به «تبعیض» از سوی او که اجازه کار در قبرستان آشپزخانه را نداشت، ارائه کرد. (زندان این شکایت را رد کرد و اظهار داشت که این “مسئله غم انگیزی نیست.”)

سوابق تجاری نشان می دهد که پس از زندان، پنا یک شرکت تامین سقف راه اندازی کرد. اگرچه او هیچ تجربه سیاسی قبلی نداشت، اما در سال 2022 برای منطقه 14 مجلس نیومکزیکو نامزد شد. او در رقابت اولیه خود 383 رای به دست آورد و در انتخابات عمومی شکست خورد و تنها 2005 رای در مقابل 5588 رای دموکرات فعلی به دست آورد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

این اولین بار نیست که پنیا با اتهامات اداره یک باند جنایت روبرو می شود. در سال 2008، او در یک توطئه گسترده برای سرقت اتومبیل، شکستن آنها به فروشگاه هایی مانند Toys R Us و گرفتن کالاهای گران قیمت محکوم شد. زمانی که در زندان بود، بارها و به طور ناموفق علیه زندانبانانش به دلیل اختلافات جزئی مانند عدم اعطای وظیفه کاری در آشپزخانه شکایت کرد.

KOAT نیومکزیکو در آن زمان گزارش داد که پنا و همدستانش پول خود را به دست آوردند – او و برخی از دوستان مشروب به زودی به برخی از بزرگترین فروشگاه های آلبوکرکی رفتند، در یک جنایت که بیش از یک سال به طول انجامید.

بازرسان پنیا را به عنوان یکی از رهبران این طرح معرفی کردند. مارک دربینگ، معاون دادستان منطقه، پس از دستگیری به KOAT گفت: «او یکی از چهره‌های اصلی این گروه است که به فروشگاه‌های بزرگ مختلف می‌رفت و دزدی می‌کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

پلیس در نهایت حلقه جنایت را شناسایی کرد که در فیلم های امنیتی در چندین فروشگاه دستگیر شده بود. اما در حالی که اکثر همدستان پنا به دزدی اعتراف کردند و قراردادهایی را منعقد کردند، پنا بی گناه خود را حفظ کرد و خواستار محاکمه هیئت منصفه شد، جایی که او در 15 فقره از جمله دزدی تجاری، توطئه برای ارتکاب سرقت تجاری، سرقت، و مشارکت در بزهکاری یک خردسال

KRQE گزارش داد که پنیا دوره آزمایشی خود را در سال 2021 به پایان رساند. سوابق دادگاه نشان می دهد که در فوریه 2021، او به تجاوز از سرعت مجاز بین 26 تا 30 مایل در ساعت متهم شد. این پرونده پس از عدم حضور دادستان در دادگاه منتفی شد.

با این وجود، پنا به صحبت های ترامپیستی در مورد تقلب در انتخابات پایبند بود.

سولومون پنیا تنها 26 درصد از آرا را در مناقصه خود برای منطقه 14 مجلس نیومکزیکو به دست آورد. علیرغم این باخت، او قبول نکرد و رقابت را «تقلب‌شده» خواند و برای شکایت به خانه‌های مقامات منتخب حاضر شد. در ژانویه، او متهم شد که با نارضایتی هایش خشونت آمیز کرده است. مقامات پنیا را متهم می کنند که به چهار مرد برای تیراندازی به خانه های چهار مقام منتخب دموکرات در آلبوکرکی پول داده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

پنا: «تقلب شده بود در 18 نوامبر توییت کرد، در بالای اسکرین شات از یک کاندیدای دیگر که انتخابات را انکار می کرد در آریزونا که در رقابت خود نیز شکست خورده بود. من برای اعلام حقیقت از ابتدای این کابوس ملی پاداش خواهم گرفت. من هرگز عقب نشینی نکردم، نه یک بار.»

بازداشتگاه متروپولیتن از طریق رویترز

بازداشتگاه متروپولیتن از طریق رویترز

پنیا به زندان محکوم شد و در آنجا حداقل سه شکایت علیه زندانبانان تنظیم کرد. در یکی از این موارد، پنا به نقض حقوق شهروندی متهم شد، زیرا زمانی که او تلاش کرد به مرکز منابع آموزشی زندان برود، یک نگهبان به او گفت که مرکز بسته است. پنیا اظهار داشت که مرکز در واقع باز است و باعث مشاجره با نگهبان شد که شکایت انضباطی علیه پنیا ارائه کرد.