بازشماری انتخابات ماساچوست انتخابات مجلس ایالتی را با یک رای به دموکرات ها تغییر داد

ما از حضور عظیم مردمی که واقعاً درگیر و بسیج شدند تا این روند را در این آخر هفته طی کنند، تشکر می‌کنیم. این واقعاً یک آزمون واقعی برای دموکراسی است.»

کریستین کاسنر، دموکرات، در اوایل این هفته پس از بازشماری که باعث کاهش کسری آراء نامزدها به یک شد، در برابر رقیب جمهوری‌خواه خود و لنی میرا، نامزد فعلی پنج دوره خود پیروز شد. نامزدها همگی برای یک کرسی مستقر در منطقه North Shore، که یک منطقه ساحلی بین بوستون و نیوهمپشایر است، رقابت می کردند.

قبل از بازشماری، میررا با 10 رای از 23000 رای که در آن منطقه در انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر ریخته شد، کاسنر را رهبری کرد.

نتایج جدید اکنون برای بررسی به چارلی بیکر فرماندار و شورای فرمانداری خواهد رسید.

در سال 2020، ماساچوست برای اولین بار در نتیجه اقدامات احتیاطی بیماری همه گیر، رأی گیری موقت از طریق پست را ارائه کرد. در اوایل سال جاری، قانونگذاران به رای گیری دائمی از طریق پست و رای گیری زودهنگام رای دادند، دو اقدامی که میرا و بقیه اعضای مجلس نمایندگان جمهوری خواه به آن رای منفی دادند.

در همین حال، کاسنر معتقد است که در روند رای گیری هیچ گونه بازی ناخوشایندی وجود نداشته است و می گوید: «احساس می کنم روند آن طور که باید پیش رفت. بوستون گلوب گزارش می دهد که چه چیزی در راه است.

پس از شمارش مجدد آرا توسط مقامات در روز پنجشنبه، نتایج 11763 در مقابل 11762 به دست آمد.

کسری 10 رای در آستانه قانونی بازشماری بود. در 30 نوامبر، بیل گالوین، وزیر امور خارجه ماساچوست، دستور داد بازشماری دستی در یک منطقه عمومی که میرا در آن برتری اندکی داشت.

“مقداری [ballots] با مداد پر شده بود، برخی با جوهر رنگی متفاوت پر شده بودند، برخی دارای علائم سرگردان بودند. برخی از آنها یک نام در نوشته نوشته شده بود و سپس یک بیضی پر شده بود.

کاسنر با کوچکترین حاشیه پیش بود.

ما به هیچ چیز مشکوک نیستیم. [The recount] کاسنر به سی‌بی‌اس گفت: «این واقعاً فقط برای اطمینان از این بود که بین انسان‌ها و ماشین‌ها، ما واقعاً همه رأی‌هایی را که شمارش می‌شد به دست آوردیم.

بوستون گلوب گزارش می دهد که در پاسخ به این نتیجه، میرا گفت که او “کاملا” نتیجه را به چالش می کشد.

با این وجود، این اقدامات در تابستان امسال توسط بیکر به تصویب رسید.



منبع

اگر بازشماری‌ها بدون تغییر باقی بماند، دموکرات‌ها 133 از 160 حوزه مجلس نمایندگان را در ژانویه آینده در اختیار خواهند داشت – افزایش چهار کرسی بیشتر در مقایسه با آنچه که آخرین جلسه با آن در آغاز سال 2021 آغاز شده بود.

بازشماری آرا در یک رقابت سیاسی در ماساچوست، انتخابات مجلس نمایندگان ایالتی را از جمهوری خواه به دموکرات با یک رای تغییر داد.