ایوانکا ترامپ چه چیز دیگری درباره 6 ژانویه می داند؟ دروغ های انتخاباتی، سوابق تلفنی و احتمالات دیگر


ایوانکا ترامپ، دختر اول سابق و مشاور رئیس جمهور، می تواند در جلسات عمومی کمیته مجلس نمایندگان در 6 ژانویه نقشی اساسی داشته باشد.

ایوانکا ترامپ با سوگند در کمیته 6 ژانویه به مدت هشت ساعت پشت درهای بسته شهادت داد. برخی از آن فیلم‌های ضبط‌شده اکنون توسط کمیته عمومی منتشر شده است و به تیتر اخبار تبدیل شده و پیشنهاد می‌کند که موارد بیشتری در پیش است.

جلسه استماع پنج شنبه شب زمینه را برای مجموعه ای از جلسات استماع در هفته آینده فراهم کرد، زیرا کمیته به دنبال تعیین جدول زمانی از آنچه در کاخ سفید در جریان حمله به کنگره رخ می داد، تعیین کرد.

در جلسه افتتاحیه پنج‌شنبه، کمیته کلیپ کوتاهی از شهادت ایوانکا ترامپ پخش کرد که در آن او گفت که یافته‌های وزارت دادگستری مبنی بر عدم تقلب در انتخابات 2020 را «پذیرفت».

دشمنی خانوادگی، به سبک ترامپ

ترامپ روز جمعه در توئیتر جایگزین خود به نام Truth Social پست کرد و دخترش را تحقیر کرد و گفت که او «در بررسی یا مطالعه نتایج انتخابات دخالتی نداشت. او مدت ها بود که چک کرده بود.»

او مدعی شد که ایوانکا نتایج انتخابات را فقط به احترام بیل بار، دادستان کل سابق، که صریحاً گفت هیچ مدرکی دال بر تقلب در رأی دهندگان در انتخابات وجود ندارد، می پذیرد.

بر اساس گزارشی از نیویورک تایمز، ایوانکا و همسرش جرد کوشنر قبل از اینکه انتخابات برای جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا فراخوانده شود، شروع به فاصله گرفتن از ترامپ کردند. به گفته تایمز، شکاف در خانواده ترامپ زمانی شروع شد که این دو «در حال شستن دست های خود از ریاست جمهوری ترامپ بودند».

اگر کمیته بیشتر شهادت ایوانکا ترامپ را پخش کند، ترامپ می‌تواند برای بی‌اعتبار کردن دخترش بیشتر از این پیش برود تا دانش دخترش را در مورد آنچه قبل از حمله به کنگره رخ داد کمرنگ کند.

سیاست درست در صندوق ورودی شما: برای خبرنامه OnPolitics ما ثبت نام کنید و اخبار را به شما تحویل دهید

مشاور ارشد و معتمد نزدیک

اما گزارش‌های متعدد پس از این حمله نشان می‌دهد که ایوانکا ترامپ به دلیل نفوذ آشوبگران به ساختمان کنگره، به رئیس‌جمهور سابق نزدیک بوده است. کیت کلوگ، مشاور امنیت ملی معاون سابق رئیس جمهور مایک پنس، در کمیته 6 ژانویه گفت که ایوانکا ترامپ حداقل دو بار با پدرش ملاقات کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، نظاره‌گر سخنرانی دختر ایوانکا ترامپ در یک رویداد مبارزاتی در 2 نوامبر 2020 در کنوشا، ویس است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، نظاره‌گر سخنرانی دختر ایوانکا ترامپ در یک رویداد مبارزاتی در 2 نوامبر 2020 در کنوشا، ویس است.

در کتاب «من به تنهایی می‌توانم آن را درست کنم» نوشته کارول لئونیگ و فیلیپ راکر خبرنگاران واشنگتن پست، ایوانکا ترامپ به طور مکرر ترامپ را دنبال می‌کند و از او می‌خواهد تا جلوی آشوب‌گران را بگیرد.

“من می روم پیش پدرم. او به دستیارانش گفته است که باید متوقف شود.

رئیس دفتر ترامپ در آن زمان، مارک میدوز، نیز امیدوار بود که ایوانکا ترامپ بتواند پدرش را مجبور به توقف حمله کند. این کتاب توصیف می‌کند که میدوز دستیاران را از دفتر بیضی بیرون می‌فرستد و می‌گوید: «من فقط ایوانکا، خودم و رئیس‌جمهور را اینجا می‌خواهم».

آسوشیتدپرس گزارش داد که ایوانکا ترامپ اوایل صبح همان روز از پنس به دلیل امتناع از رد آرای کالج الکترال، همانطور که پدرش از او خواسته بود، تمجید کرد. او به Kellogg گفت که “مایک پنس مرد خوبی است.”

کلید اهداف کمیته این است که ثابت کند ترامپ واقعاً می دانست که در انتخابات به بایدن شکست خورده است. شهادت ایوانکا ترامپ می تواند به این امر کمک کند.

نکات مهم جلسه استماع 6 ژانویه: یک طرح 7 قسمتی ‘پیچیده’. “لغزیدن در خون مردم”

جلسات استماع به ترتیب زمانی وقایع منتهی به حمله به کنگره را ارائه خواهد کرد که با ادعاهای مکرر ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات آغاز می شود. از شهادت ایوانکا ترامپ می‌توان برای نشان دادن نزدیک‌ترین حلقه درونی ترامپ – و خود ترامپ – استفاده کرد که می‌دانست او در انتخابات شکست خورده است.

برای مثال، ایوانکا ترامپ جانشین مکرر پدرش در مبارزات انتخاباتی بود و به عنوان بخشی از کمپین انتخاب مجدد او، رویدادها را تیتر می کرد.

و در نامه ای در ماه ژانویه که از ایوانکا ترامپ خواسته بود تا داوطلبانه با این پانل همکاری کند، رئیس کمیته، نماینده بنی تامپسون، معاون خانم، پیشنهاد کرد که او می تواند چنین اطلاعاتی را داشته باشد.

کمیته اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد کارکنان کاخ سفید و سایرین تلاش می‌کردند رئیس‌جمهور ترامپ را متقاعد کنند که اظهاراتش در مورد «انتخابات سرقت‌شده» را متوقف کند و مستقیماً با سایر حامیان خارج از کاخ سفید در تلاش برای متقاعد کردن رئیس‌جمهور ترامپ به این کار کار می‌کردند. ” او در نامه نوشت.

در جلسات دیگر، کمیته تلاش خواهد کرد نه تنها ثابت کند که ترامپ در حمله به کاپیتول همدست بوده است، بلکه دلیل وقوع این حمله را نیز در وهله اول اثبات کند.

اسرار دیگری مانند فاصله 7 و نیم ساعته غیرقابل توضیح در سوابق تلفن ترامپ از آن روز باقی مانده است.

جلسه بعدی جلسه روز دوشنبه ساعت 10 صبح تعیین شده است

ترامپ می دانست: کمیته 6 ژانویه از صدای افراد نزدیک به او برای طرح پرونده “تلاش برای کودتا” استفاده می کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: شهادت ایوانکا ترامپ می تواند در جلسات استماع 6 ژانویه مهم باشد.



Source link