ایوانکا ترامپ در میامی به ویک بورد رفت (به نظر ما). دنبال کنندگان او پاسخ می خواهند

باید بگوییم که گیاه صورت ترامپ مطمئن به نظر می رسد. یا به قول پدرش، نه «اخبار جعلی».



منبع

یکی از 7.5 میلیون دنبال کننده او در دفاع از ترامپ گفت: «خدایا عزیزم». او در واقع پشت یک قایق سوار است. وقتی پشت قایق و روی موج سوار شدید، می توانید طناب را پرتاب کنید. این یک صفحه سبز یا چیزی شبیه به آن نیست.»

در یکی از ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در یکشنبه، مرد 40 ساله بومی نیویورکی در خلیج است، با خط افق شهر براق و رنگین کمان پشت سرش. ترامپ در حال ویک بورد است – ورزشی که تلاقی بین اسکی روی آب و موج سواری است – و فرم او در واقع بسیار چشمگیر است.

حداقل چند نفر معتقد بودند که ترامپ در حال انفجار است و بیش از حد تحلیل نکردند:

حداقل در یک ویدیو این بود. در یک عکس دیگر، ترامپ به طور کامل در نوشیدنی پاک می شود و شما فقط می توانید نیمه پایینی پاهای او را ببینید.

طبیعتاً، در بخش نظرات، متنفرها گفتند که دختر اول سابق واقعاً در آب نبود، بلکه از CGI یا یک صفحه سبز برای خودنمایی استفاده می کرد.

ایوانکا ترامپ قطعا از خانه فرزندخوانده خود در میامی لذت می برد.

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی شکایت کرد: “فتوشاپ وحشتناک است” و دیگری اضافه کرد: “متاسفم که می گویم اما این بسیار جعلی است.”

مادر سه فرزند در مورد اوپسی خود حس شوخ طبعی دارد، شکلک خنده را در زیرنویس انداخته است، و واضح است که آسیبی ندیده است.

وقتی در رم.

اما منحرف می شویم. زیرا ما خوشحالیم که ترامپ از فعالیت‌های ما در فضای باز استفاده می‌کند.

دو تا از آخرین پست های اینستاگرام او به نظر می رسد که می توانند در یک بروشور توریستی برای شهر جادویی ظاهر شوند (نه اینکه ما نیاز به جابجایی افراد بیشتری داریم، لطفا).

ایوانکا و همسرش جرد کوشنر در ژانویه 2021 بلافاصله پس از خروج پدرش دونالد جی ترامپ از کاخ سفید از واشنگتن دی سی به سرفساید نقل مکان کردند. این زوج در حال حاضر هنوز در حال ساختن خانه عظیم خود در پناهگاه میلیاردرها، معروف به دهکده ایندیان کریک هستند. همسایگان معروف آینده عبارتند از تام برادی و ژیزل بوندشن. اگرچه، در اواخر، با شایعات طلاق، ما چندان مطمئن نیستیم که ستاره فوتبال و سوپرمدل هرگز با هم در آن زندگی مشترک زندگی کنند.