ایوانکا ترامپ از این که چگونه دوستانش در دوران دولت پدرش به او پشت کردند ناراضی بود.

ایوان

چلسی کلینتون، دختر بیل کلینتون، رئیس‌جمهور سابق و هیلاری کلینتون نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، در ماه سپتامبر گفت که با ایوانکا ترامپ دوست بود تا زمانی که «به سمت تاریکی رفت».

نیویورک پست گزارش داد که او “از همه انتقادها و تهدیدهای” ناشی از سیاست متنفر بود.

  • پست گزارش داد که ایوانکا ترامپ از از دست دادن دوستان ناراضی است و فقط می خواهد یک “زندگی عادی” داشته باشد.

  • این منبع گفت: «او احساس می‌کند که این برای خانواده‌اش بد است… و به طور کلی در حلقه دوستانش منفی است.» و افزود که دختر رئیس‌جمهور سابق در طول مدتی که به عنوان مشاور بدون حقوق در کاخ سفید بود، هیچ دوست جدیدی پیدا نکرد.

    ایوانکا ترامپ و کوشنر در دوران دولت ترامپ به عنوان مشاوران ارشد بدون دستمزد خدمت می کردند. علیرغم تجربه سیاسی محدودشان، آنها نفوذ قابل توجهی بر ابتکارات سیاستی ترامپ داشتند.

    در پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ، کوشنر و ایوانکا ترامپ واشنگتن دی سی را ترک کردند و به همراه سه فرزند خردسال خود به میامی فلوریدا نقل مکان کردند.

    ایوانکا ترامپ در میامی، فلوریدا، در 10 فوریه 2021.تصاویر مگا/جی سی

    • در این بیانیه آمده است: “این بار، من ترجیح می دهم فرزندانم و زندگی خصوصی را که به عنوان یک خانواده ایجاد می کنیم، در اولویت قرار دهم. قصد ندارم در سیاست دخالت کنم.”

      ایوانکا ترامپ از زمان خروج پدرش از دولتش فاصله گرفته است.

    • نیویورک پست روز پنجشنبه گزارش داد که ایوانکا ترامپ از این که چگونه دوستانش در دوران دولت پدرش به او «پشت زدند» ناراضی بود.

      در دوران حضورش در کاخ سفید، بسیاری از دوستان سابق ایوانکا ترامپ درباره قطع رابطه با او به دلیل ریاست جمهوری و موضع سیاسی پدرش صحبت کردند.

      لیساندرا اوهرستروم، بهترین دوست دوران کودکی ایوانکا ترامپ، سال گذشته در مقاله‌ای به همه چیز گفت که موضع‌گیری‌های متفاوت آن‌ها در مورد مسائل اجتماعی منجر به جدایی آنها از هم شده است.

      او در ماه ژوئن به بازرسان کمیته منتخب مجلس نمایندگان گفت که تحلیل ویلیام بار، دادستان کل، مبنی بر اینکه هیچ تقلب قابل توجهی در جریان انتخابات 2020 صورت نگرفته است، علیرغم موضع دیرینه پدرش مبنی بر دزدیده شدن این تقلب از او، “پذیرفته” است.

      ایوانکا از زمانی که پدرش را ترک کرد به طور پیوسته از مدیریت پدرش فاصله گرفته است.

      این گزارش پس از آن منتشر شد که ایوانکا ترامپ به طور قابل توجهی در مراسم راه اندازی کمپین ریاست جمهوری پدرش در پالم بیچ فلوریدا در روز سه شنبه غایب بود. با این حال، جرد کوشنر، همسر او و مشاور رئیس جمهور سابق ترامپ، در این مراسم حضور داشت.

      اوهرستروم نوشت: «فکر می‌کنم زمان آن گذشته است که یکی از بسیاری از منتقدان دوران کودکی ایوانکا مطرح شود – اگر فقط اطمینان حاصل شود که او واقعاً هرگز از تصمیم خود برای گره زدن سرنوشت خود به سرنوشت پدرش رهایی نخواهد یافت.»

      این منبع افزود: او خواهان یک زندگی عادی است که بتواند برای خود و خانواده اش ترتیب دهد.

      یک منبع ناشناس به پست گفت: «ایوانکا از همه انتقادها و تهدیدها متنفر بود و از اینکه چگونه بسیاری از دوستانشان به آنها پشت کردند ناراضی بود.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    دختر بزرگ ترامپ در بیانیه‌ای گفت که پدرش را “بسیار” دوست دارد، اما قصد ندارد دیگر در عرصه سیاسی بماند.