ایوانا ترامپ در وصیت نامه خود، دایه سابق خود را یک کاندو 1 میلیون دلاری – و یورکشایر تریر خود، تایگر ترامپ – و چیزی برای همسر سابق دونالد ترامپ باقی نگذاشت.

قابل ذکر است، اگرچه آنها آشتی کردند و بقایای او در ملک یکی از چوب های گلف او به خاک سپرده شد، اما او به طور جداگانه چیزی برای دونالد ترامپ در وصیت نامه نهایی خود باقی نگذاشت. طلاق این زوج در سال 1990 نهایی شد.

ایوانا سگ خود و یک آپارتمان یک میلیون دلاری را به پرستار سابق خود واگذار کرد و لباس خود را اهدا کرد.

در مورد سبد املاک چند میلیون دلاری او، فرزندان ایوانا ترامپ به همراه دونالد ترامپ کنترل خانه شهری او، ملکی در فرانسه و ملکی در جمهوری چک را دریافت کردند.

کری که پس از کار به عنوان پرستار بچه‌ها به دوست مادام‌العمر خانواده ترامپ تبدیل شد، همچنین مواظب تایگر ترامپ، یورکشایر تریر ایوانا ترامپ شد. کری در ژوئیه گذشته در مراسم تشییع جنازه او صحبت کرد و اشاره کرد که ایوانا ترامپ احساس انزوا و درد می کند.

پس از مرگ او در ژوئیه 2022، دارایی 34 میلیون دلاری ایوانا ترامپ بین فرزندان، دوستان و خیریه او تقسیم شد.

آخرین وصیت نامه ایوانا ترامپ پس از مرگ او در ژوئیه گذشته، اکنون در معرض ثبت عمومی قرار گرفته است.

  • سوابق نشان می دهد که او اکثریت دارایی خود را به فرزندانش واگذار کرد: دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا و اریک.

  • سنت تروپز، فرانسه - 09 آگوست: نمایی کلی از جو در طول مراسم عشای ربانی به یاد ایوانا ترامپ (با پرتره او توسط نقاش ساشا) در کلیسای آسومپشن در سنت تروپه در 09 اوت 2022 در سنت تروپه، فرانسه.  (عکس از Foc Kan/WireImage)

    ایوانا ترامپ قبل از مرگش در سن 73 سالگی دو بار دیگر ازدواج کرد. آخرین شوهر سابق او، روسانو روبیکوندی، در سال 2021 درگذشت، اگرچه وصیت نامه او – که در سال 2019 نوشته شده و محضری شده است – برنامه هایی را برای وصیت ملکی به او در سن پترزبورگ ترسیم کرده بود. تروپز، فرانسه

    نمای کلی از فضا در طول مراسم عشای ربانی به یاد ایوانا ترامپ (با پرتره او توسط نقاش ساشا) در کلیسای آسومپشن در سنت تروپ در 09 اوت 2022 در سنت تروپه، فرانسه.Foc Kan/WireImage

    • یک آپارتمان فلوریدا متعلق به یک زن اجتماعی و تاجر، که توسط Redfin تخمین زده می شود ارزشی معادل 1,148,407 دلار داشته باشد، به دوست و پرستار سابق این زن اجتماعی، دوروتی کوری واگذار شد.

      وصیت نامه او با دقت تمام چیزهای ارزشمند زندگی اش را مشخص می کرد: سگ، لباس، و دارایی های چند میلیون دلاری اش، و اقلام مورد علاقه اش را به پرستار سابق و همسر سابقش واگذار می کرد، در حالی که مشهورترین شوهر سابق او، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، دریافت می کرد. هیچ چی.

      لباس‌های باقی‌مانده او به صلیب سرخ آمریکا و ارتش نجات اهدا شد، سازمان‌های خیریه در پرونده‌های مشمول تایید شده‌اند.

      به گفته Page Six، این زوج یک بار دیگر رابطه داشتند و در سال 2008 قبل از طلاق در سال 2009 و مدت کوتاهی پس از آن آشتی کردند. پیپل گزارش داد که آنها تا سال 2019 به طور اتفاقی با یکدیگر قرار ملاقات کردند.

      بر اساس سوابق مشروط در شهرستان میامی داد، فلوریدا، جایی که ایوانا با وجود زندگی نیمه وقت در نیویورک ادعای اقامت دائم خود را داشت، اجرای آخرین آرزوهای ایوانا در اواخر سال گذشته به پایان رسید.

      بر اساس سوابق وصیت نامه ای که توسط Insider بررسی شده است، وصیت نامه ایوانا ترامپ اکثریت دارایی شخصی او، از جمله جواهرات او و هرگونه وجوهی را که از فروش کلکسیون خزهایش به فرزندانش حاصل شده است: دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا ترامپ و اریک به ارث برده است. ترامپ.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع