این یک پیتون برمه ای نبود. ببینید این دو مار کش در فلوریدا چه چیزی پیدا کردند

بی سر و صدا پیش نرفت

پس از بازگرداندن آن به محل خود، این مخلوق بزرگ اندازه گیری شد، اندازه گیری آن در 9 فوت و 5 اینچ طول و 52.6 پوند وزن داشت.

تیلور می افزاید: «او آنقدر چاق است که نمی تواند فرار کند.

تیلور ماجراهای آنها را در اینستاگرامش خلاصه کرد که شامل یک عکس گسترده از هم اتاقی جدیدشان بود.

یک زوج مار در جنوب غربی فلوریدا یک سورپرایز بزرگ داشتند.

فلوریدا دیوانه است!



منبع بیشتر بخوانید: تمساح از پایتون در فلوریدا حذف شد

در حساب یوتیوب خود، استنبری ها به خزنده نزدیک می شوند که در علف های ضخیم قرار دارد.

بوآ که در طبیعت در خطر است زیرا به دلیل عدم وجود رنگدانه نمی تواند استتار کند، تحت مجوز کلاس III FWC که اجازه در اختیار داشتن یک حیوان غیر اهلی را می دهد، در مرکز خود اقامت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نوجوان میامی برنده چالش پایتون شد

وقتی صاحب خانه می پرسد که چگونه ممکن است وارد ملک شده باشد، نزاع کنندگان می گویند که فکر می کنند ممکن است حیوان خانگی عجیب و غریب شخصی بوده باشد که در طبیعت رها شده است.

طبق حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود، رت و تیلور استنبری پیامی از یک صاحب خانه نگران در نزدیکی ناپل در مورد یک “مار پیتون بزرگ” در حیاط خلوت دریافت کرده بودند.

رت می گوید: «او بسیار تدافعی است. “این به همان اندازه است که آنها … خیره کننده هستند.”

تیلور در حالی که مار خش خش می کند می گوید: «ما می بینیم که چرا رها شدی.

دو متخصص حیات وحش به منطقه رفتند و متوجه شدند که نه، این یک مار پیتون نیست، بلکه یک مار بوآ است و این دختر بزرگ آلبینو است.

رت از مار بوآ، که در مناطق گرمسیری آمریکای جنوبی و آمریکای مرکزی یافت می‌شود، می‌گوید: «تقریباً فکر نمی‌کردم واقعی باشد. “این چاق ترین مار بوآ است که من تا به حال دیده ام.”

رت در پست خود می نویسد: “این بوآ به اندازه یک مار پیتون برمه ای وحشی دفاعی بود.” «چه کسی می‌داند چه مدت از خوردن خرگوش‌ها (و احتمالاً گربه‌ها) گذشته است.»