“این یک اقدام ضروری بود”

او گفت: “سفر هر خانواده منحصر به فرد است و به سطح معینی از ایمان نیاز دارد، و در حالی که سفر ما چند ماه چالش برانگیز بود، آنچه که در نگاه به گذشته کاملاً مشخص می شود این است که هر لحظه چقدر ارزشمند و کامل است.”

این بازیگر گفت که از زمانی که دخترش را پذیرفته است، به ویژه در مورد خانواده خود “محافظت کننده” بوده است.

این بازیگر گفت که رحم جایگزین “یک اقدام ضروری” است زیرا او “عوارض پزشکی داشت”.

  • نوزاد آنها، مالتی ماری، در ژانویه 2022 نارس به دنیا آمد و بیش از 100 روز را در NICU گذراند.

  • چوپرا جوناس، 40 ساله، در استوری جلد خود برای شماره فوریه 2023 مجله بریتانیایی ووگ که روز پنجشنبه منتشر شد، گفت: «من عوارض پزشکی داشتم.

    پریانکا چوپرا جوناس در مورد تصمیم خود برای خوش آمدگویی به یک فرزند از طریق رحم اجاره ای در یک داستان جدید برای مجله ووگ بریتانیا صحبت کرد.Rich Fury/Getty Images

    • او گفت: «وقتی درباره دخترم صحبت می‌کنند خیلی دردناک است. “من می خواهم، “او را از آن دور نگه دارید.” می‌دانم وقتی دست‌های کوچکش را می‌گرفتند، وقتی می‌خواستند رگ‌هایش را پیدا کنند، چه حسی داشت.

      چند ماه بعد، جوناس در یک پست اینستاگرامی به افتخار همسرش در روز مادر، درباره تجربه پدر و مادر شدن “ترن هوایی” صحبت کرد. او عکسی از خانواده سه نفره را به اشتراک گذاشت، اما صورت نوزادشان را پوشانده بود تا از حریم خصوصی او محافظت کند.

      عضو برادران جوناس در کپشن اینستاگرام خود فاش کرد که فرزندشان بیش از 100 روز را در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) گذراند تا به خانه خود رها شود.

      او گفت: “من نمی دانستم که آیا او موفق خواهد شد یا نه.”

      این بازیگر اضافه کرد که رحم جایگزین یک اقدام ضروری بود و من بسیار سپاسگزارم که در موقعیتی قرار گرفتم که توانستم این کار را انجام دهم. جانشین ما بسیار سخاوتمند، مهربان، دوست داشتنی و بامزه بود و او از این هدیه گرانبها مراقبت کرد. ما به مدت شش ماه.”

      پریانکا چوپرا و نیک جوناس در لندن در نوامبر 2021.

      چوپرا جوناس در مورد تولد زودرس دخترش و حضور او در NICU به ووگ بریتانیا گفت: “ما هر روز را با او روی سینه من و روی سینه شوهرم گذراندیم.”

      پریانکا چوپرا جوناس و نیک جوناس در جوایز موسیقی بیلبورد 2021.

      پریانکا چوپرا با ووگ بریتانیا در مورد استقبال او و نیک جوناس از دختری از طریق جانشین صحبت کرد.

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید





    منبع

    دختر پریانکا چوپرا جوناس و نیک جوناس در ژانویه 2022 به دنیا آمد.جوئل سی رایان/اینویژن/AP

    پریانکا چوپرا جوناس گفت که او و همسرش نیک جوناس به دلیل عوارض پزشکی تصمیم گرفتند اولین فرزند خود را از طریق رحم جایگزین داشته باشند و به افرادی که از این تصمیم انتقاد کردند واکنش نشان داد.

    چوپرا جوناس و جوناس، 30 ساله، در ژانویه 2022 صاحب اولین فرزندشان شدند، دختری به نام مالتی ماری.

    ستاره «Baywatch» در مصاحبه خود با ووگ بریتانیا، جزئیاتی از سفر مادر شدن و چالش هایش ارائه کرد. چوپرا جوناس گفت که او برای مقابله با انتقادها “پوست سختی ایجاد کرده است”، اما در برابر قضاوت مردم و حدس و گمان درباره دلیل او برای بچه دار شدن از طریق رحم اجاره ای مقاومت نمی کند.

    هنگامی که این زوج برای اولین بار در ژانویه 2022 تولد اولین فرزند خود را اعلام کردند، بیانیه ای ساده در حساب های اینستاگرام خود منتشر کردند و از به اشتراک گذاری جزئیاتی مانند تولد، نام یا جنسیت نوزاد خودداری کردند.

    چوپرا جوناس گفت: “تو من را نمی شناسی.” “شما نمی‌دانید که من چه تجربه‌ای داشته‌ام. و صرفاً به این دلیل که نمی‌خواهم تاریخچه پزشکی خود یا دخترم را اعلام کنم، به شما این حق را نمی‌دهد که هر دلیلی که بوده، بسازید.”