این گزارش می گوید که تفنگ تهاجمی جدیدی که به غیرنظامیان فروخته می شود دو برابر AR-15 قدرتمندتر است و می تواند از طریق جلیقه های ضد گلوله شلیک کند.

سلاح‌های پرقدرت به سبک AR-15 که در تیراندازی‌های جمعی اخیر، از جمله بوفالو، یووالده، و پارک هایلند که 38 کشته برجای گذاشت، مورد استفاده قرار گرفتند، همگی به طور قانونی در ایالات متحده خریداری شدند.

تفنگ‌های Sig Sauer در طول نشست سالانه NRA نمایش داده می‌شوند.  نمایشگاه در مرکز همایش کی بیلی هاچیسون در 5 می 2018 در دالاس، تگزاس.

وب سایت این شرکت می گوید: MCX-SPEAR با ورودی مستقیم جنگنده های آمریکایی برای ارائه قدرت، فاصله و دقت بیشتر برای جایگزینی پلت فرم فعلی تفنگ M4 ساخته شده است.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در تلاش هستند تا لایحه‌ای را برای ممنوعیت برخی از تفنگ‌های نیمه خودکار در واکنش به موج تیراندازی‌های جمعی اخیر با استفاده از این سلاح‌ها پیش ببرند.

دیلی بیست گزارش داد که MCX-SPEAR متعلق به SIG Sauer می تواند گلوله هایی با انرژی جنبشی دو برابر AR-15 شلیک کند.

  • این نماینده به این رسانه گفت: “می دانم که در راه است.” ما سعی می‌کنیم تا آنجا که می‌توانیم این چیزها را بیرون بیاوریم.

    در دسترس قرار دادن اسلحه به صورت تجاری سؤالاتی را ایجاد می کند که باید به دست یک تیرانداز جمعی برسد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    رایان بوس، یکی از مدیران سابق شرکت اسلحه گرم که اکنون یک تحلیلگر ارشد سیاست در مرکز حقوقی گیفوردز است، به این رسانه گفت: «تقریباً در تمام جلیقه‌های ضدگلوله‌ای که در حال حاضر توسط مجریان قانون در شهرستان پوشیده شده‌اند شلیک می‌کند.

    دیلی بیست گزارش داد که MCX-SPEAR متعلق به SIG Sauer معادل غیرنظامی NGSW-R (سلاح-تفنگ جوخه نسل بعدی) ارتش ایالات متحده است که به طور خاص برای پاره کردن زره بدن ساخته شده است.

    یکی از نمایندگان خدمات مشتریان SIG Sauer به این رسانه گفت که به زودی سلاح‌های بیشتری با قیمتی کمتر از مدل‌های «نسخه اول» به فروشگاه‌های اسلحه ارسال می‌شود.

    در بیانیه مطبوعاتی، ران کوهن، رئیس و مدیر عامل شرکت SIG SAUER، Inc، گفت: “فرصتی نادر برای مصرف کنندگان پرشور است که بخشی از تاریخ را داشته باشند.”

    در دسترس قرار دادن اسلحه به صورت تجاری سوالاتی را در مورد پیامدهای احتمالی در صورت قرار گرفتن در دست یک تیرانداز جمعی ایجاد می کند.

    بوسه گفت که این تفنگ می تواند به تیراندازان دسته جمعی کمک کند تا به «تک تیراندازی دوربرد با یک تفنگ به سبک AR-15» تبدیل شوند.

    تحلیلگر سیاست Busse به این نشریه گفت که در حالی که AR-15 ها سبک تر و قابل مانورتر از MCX-SPEAR هستند، گلوله های گلوله های دومی می توانند در فواصل دورتر با شدت بیشتری برخورد کنند.

    SIG Sauer همچنین شرکتی است که مسئول ساخت تفنگ نیمه خودکار به سبک AR-15 است که در تیراندازی در کلوپ شبانه اورلاندو در سال 2016 مورد استفاده قرار گرفت که منجر به کشته شدن 49 نفر شد.

    به گزارش دیلی بیست، یکی از فروشندگان گفت که سازنده اسلحه 2500 و 5000 اسلحه را ارسال کرد و علیرغم قیمت پیشنهادی سازنده 7999 دلاری، آنها به سرعت فروختند.

    مرد مسلح هایلند در حومه شیکاگو بیش از 70 گلوله از پشت بام به سمت جمعیت رژه‌بازان بی‌گناه زیر شلیک کرد.

    این شرکت گفت که MCX-SPEAR در «نمایندگان منتخب» در دسترس خواهد بود.

    تفنگ‌های Sig Sauer در طول نشست و نمایشگاه سالانه NRA در مرکز همایش کی بیلی هاچیسون در 5 می 2018 در دالاس، تگزاس به نمایش گذاشته می‌شوند.جاستین سالیوان/گتی ایماژ)

    • گزارشی می‌گوید در میان بحث‌های جاری درباره کنترل اسلحه پس از سلسله تیراندازی‌های مرگبار، یک شرکت اسلحه‌سازی در حال بازاریابی یک تفنگ تهاجمی است که می‌تواند از طریق جلیقه‌های ضد گلوله به سمت غیرنظامیان شلیک کند.

      یک شرکت اسلحه سازی در حال بازاریابی یک تفنگ تهاجمی است که می تواند از طریق جلیقه های ضد گلوله به سمت غیرنظامیان شلیک کند.

    • این اسلحه گلوله هایی با انرژی جنبشی دو برابر گلوله های یک AR-15 شلیک می کند، برد بیشتری دارد و دارای یک سرکوب کننده صدا است که می تواند مکان یابی فرد مسلح را سخت تر کند.