این گزارش می‌گوید دستیاران ترامپ فکر می‌کنند یکی از اعضای خانواده او را به FBI اطلاع داده است، زیرا ماموران می‌دانستند کجا یک کیف چرمی خاص را پیدا کنند.

به گفته منابع این رسانه، گمانه‌زنی‌ها ابتدا بر دستیاران سیاسی ترامپ و کارکنان استراحتگاه مار-آ-لاگوم متمرکز بود، پیش از اینکه به کسانی نزدیک‌تر به ترامپ تبدیل شود.

هر دو خواهرزاده ترامپ، مری، و وکیل سابق او، مایکل کوهن، گمانه زنی کرده اند که جرد کوشنر، داماد رئیس جمهور سابق، می تواند خبرچین باشد. هیچ کدام شواهدی برای حمایت از این ادعا ارائه نکردند.

اف بی آی بر اساس اطلاعات یک شاهد، خانه رئیس جمهور سابق فلوریدا را بازرسی کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

ترامپ هرگونه تخلف در مورد رسیدگی به اسناد را رد کرده است.

دونالد ترامپ در حضور فرزندان و سایر بستگانش هنگام خروج از پایگاه مشترک اندروز در مریلند در پایان دوره ریاست جمهوری خود در 20 ژانویه 2021.الکس ادلمن/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

  • به گفته این منابع، برخی از دستیاران متقاعد شده بودند که تنها یکی از اعضای خانواده می‌دانست که ماموران را به سمت جعبه‌ای چرمی خاص راهنمایی می‌کرد و همچنین محل گاوصندوق ترامپ را می‌دانست.

    در جستجو، ماموران بیش از دوازده جعبه اقلام و همچنین اطلاعات بسیار طبقه بندی شده را برداشتند. به نظر می رسد که آنها اطلاعات خاصی در مورد آنچه باید جستجو کنند دارند.

    خانواده تومپ

    دستیاران ترامپ در مورد هویت یک خبرچین احتمالی در Mar-a-Lago گمانه زنی می کنند.

  • نیویورک تایمز گزارش داد که ماموران همچنین از طریق احضاریه از راهرویی در نزدیکی انباری که اسناد در آن نگهداری می شد، فیلم های نظارتی به دست آوردند و چیزی دیدند که آنها را نگران کرد.

    حکم مورد استفاده در جست و جو که روز جمعه بدون مهر و موم شد، نشان داد که ماموران معتقدند ترامپ ممکن است چندین قانون از جمله قانون جاسوسی را نقض کرده باشد.

    به گزارش گاردین، دستیاران رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ معتقدند که یکی از اعضای خانواده او ممکن است به اف بی آی در مورد وجود اسناد طبقه بندی شده در مار-آلاگو خبر داده باشد.

    بر اساس گزارش‌های متعدد، ماموران انجام این حمله بر اساس اطلاعاتی از جمله شهادت شاهدان مبنی بر اینکه ترامپ تمام اطلاعات طبقه‌بندی‌شده‌ای را که وزارت دادگستری و آرشیو ملی درخواست کرده بودند، برنگردانده بودند.

    ترامپ گفته است که می خواهد این سند علنی شود.

    چندین منبع نزدیک به ترامپ به این نشریه گفتند که پس از جست و جوی اقامتگاه ترامپ در 8 آگوست در پالم بیچ فلوریدا، دستیاران شروع به گمانه زنی در مورد اینکه چه کسی می توانست با آژانس صحبت کند، کردند.

    گاردین گزارش داد که برخی فکر می کنند تنها یکی از اعضای خانواده ترامپ می توانست این کار را انجام دهد.

  • وزارت دادگستری از یک قاضی خواسته است که سوگندنامه را منتشر نکند که علت احتمالی جستجو را بر اساس آن شرح می دهد و می گوید که می تواند اطلاعاتی در مورد دامنه تحقیقات ارائه دهد.