این گزارش می‌گوید خواهرزاده کریس کریستی پس از اینکه از مسافران پرسید که به نظر او لاتین تبار هستند، نمایندگانی را که می‌خواستند او را از هواپیمای اسپیریت اسکورت کنند، گاز گرفت و لگد زد.

سروان جیسون ریوارد از دفتر کلانتری جفرسون به تایمز پیکایون گفت، گزارش شده است که قبل از حرکت هواپیما به نیوجرسی، شانون اپستین پس از اینکه از خانواده‌ای که به نظرش لاتین تبار بودند می‌پرسید که آیا «کوکائین قاچاق می‌کنند» مسافران را ناراحت کرد.

شش نماینده مجروح شدند، از جمله یکی که توسط اپشتین گاز گرفته شد. این رسانه گزارش داد که یک معاون دیگر از ناحیه کشاله ران مورد لگد قرار گرفته است.

اداره پلیس پاریس جفرسون، خطوط هوایی اسپیریت و نمایندگان کریستی بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

Times-Picayune گزارش داد که اپستین باید به ویلچر دستبند زده شود.

طبق گزارش‌ها، اپستین از مسافرانی که به نظر او لاتین تبار هستند، پرسید که آیا کوکائین حمل می‌کنند یا خیر

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    شانون اپستاین، خواهرزاده کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، در خطوط هوایی اسپیریت دستگیر شد.

  • اپستین در همان روز پس از پرداخت وثیقه 10750 دلاری از مرکز اصلاح و تربیت جفرسون آزاد شد. او قرار است در 23 ژانویه در دادگاه حاضر شود.

    • اپستین در نهایت پس از آنکه هفت نماینده او را به صندلی دستبند زدند بازداشت شد، اما خواهرزاده این سیاستمدار ظاهراً به مجریان قانون طعنه زد و به آنها گفت که برای دستگیری او در نتیجه ارتباط کریستی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، دچار مشکل خواهند شد.

      به دلیل قوانین فدرال که مربوط به اختلالات مسافربری در هواپیما است، این پرونده به احتمال زیاد تحت صلاحیت دادگاه فدرال خواهد بود.

      به گزارش Times-Picayune، خواهرزاده 25 ساله فرماندار سابق نیوجرسی کریس کریستی پس از ایجاد صحنه ای در پرواز Spirit Airlines که از فرودگاه بین المللی لوئیس آرمسترانگ در روز شکرگزاری حرکت می کرد، به اتهامات انگشت شماری از جمله شش مورد اتهام باطری دستگیر شد. .

      به گزارش Times-Picayune، پس از اینکه کارمندان درخواست کردند او از پرواز حذف شود، اپستین مقاومت کرد و شروع به مبارزه با معاونان کرد.