این گزارش حاکی از آن است که اسناد مار-آلاگو که در خانه ترامپ نگهداری می شد به قدری فوق محرمانه بود که حتی بالاترین مقام های امنیت ملی در دولت فعلی بایدن هم اجازه نداشتند به آنها نگاه کنند.

روزنامه پست گزارش داد که برخی از مقامات عالی رتبه امنیت ملی در دولت بایدن اجازه نداشتند به اسناد مار-آلاگو نگاه کنند.

روزنامه پست گزارش داد که برخی از اسناد برای اکثر مقامات ارشد امنیت ملی ناشناخته است.

در 8 آگوست FBI حکم بازرسی مار-آ-لاگو را اجرا کرد و طبق اسناد دادگاه 10000 سند دولتی از جمله 11 مجموعه اسناد طبقه بندی شده را ضبط کرد. بر اساس حکم صادر شده، FBI در حال بررسی است که آیا قوانین متعددی از جمله قانون جاسوسی که انتقال اطلاعاتی را که می تواند به ایالات متحده آسیب برساند ممنوع می کند، نقض شده است.

نمایندگان وزارت دادگستری، کاخ سفید، دفتر مدیر اطلاعات ملی و ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند. FBI از اظهار نظر خودداری کرد.

یک منبع ناشناس گفت که تنها افرادی که اختیار اعطای مجوز به این اسناد حساس را داشتند، رئیس جمهور، چند تن از اعضای کابینه رئیس جمهور یا مقامات نزدیک به کابینه بودند.

یک گزارش جدید ماهیت بسیار حساس برخی از اسناد کشف شده از مار-آ-لاگو را شرح می دهد.

  • علاوه بر این، 100 پرونده طبقه بندی شده و 48 سند خالی با علامت “طبقه بندی شده” در جریان یورش 8 اوت به مار-آ-لاگو، بر اساس فهرستی از آنچه که روز جمعه منتشر شد، بازیابی شدند.

    واشنگتن پست گزارش داد که این اسناد شامل اسرار مربوط به قدرت هسته ای خارجی است.

  • ترامپ

    منابع به The Post گفتند که در میان این اسناد اطلاعاتی درباره قابلیت های دفاع هسته ای کشورهای خارجی وجود دارد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    یک منبع نزدیک به تحقیقات به The Post گفت که زمانی که بازرسان شروع به بررسی اسناد ضبط شده کردند، از محدود بودن برخی از اسناد “هیجان زده” شدند.

    واشنگتن پست گزارش داد، اسنادی که از خانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مار-آ-لاگو بازیابی شده بود، به حدی محدود بود که برخی از مقامات ارشد امنیت ملی در دولت فعلی مجوز بررسی آنها را ندارند.

    دونالد ترامپ در 5 نوامبر 2018 به یک راهپیمایی «آمریکا را دوباره بزرگ کن» در کیپ ژیراردو، میزوری وارد شد.جیم واتسون / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    • گزارش جدید، با استناد به چندین منبع ناشناس نزدیک به تحقیقات مار-آلاگو، بر نگرانی فزاینده در مورد حساسیت اسنادی که ترامپ در خانه خود در پالم بیچ، فلوریدا، نگه داشته است، می افزاید و اطلاعات کمی در مورد امنیت آن وجود دارد. محل نگهداری آنها