این هفته دیگر هیچ اقدامی از سوی هیئت منصفه ترامپ انجام نشد

نیویورک (AP) – هیئت منصفه بزرگ منهتن که در حال شنیدن شهادت در مورد پولی که از طرف دونالد ترامپ پرداخت شده است، این هفته مجدداً این تحقیق را انجام نخواهد داد، به این معنی که هر رأی احتمالی در مورد کیفرخواست حداکثر تا هفته آینده انجام نخواهد شد. دو نفر از آشنایان با این موضوع روز سه شنبه گفتند.

افرادی که تأیید کردند که هیچ اقدام دیگری در رابطه با ترامپ در این هفته انتظار نمی رود، مجاز به صحبت علنی در مورد روند محرمانه هیئت منصفه بزرگ نبودند و این کار را به شرط ناشناس ماندن انجام دادند. پیامی که برای دادستانی منطقه گذاشته شده بود بلافاصله پس داده نشد.

NBC News اولین بار بود که این توسعه را گزارش کرد.



منبع

این هیئت روز دوشنبه تشکیل جلسه داد و یکی از دوستان قدیمی ترامپ و شاهد کلیدی بالقوه در این تحقیقات، ساختمانی را که هیئت منصفه در آن جلسه داشتند را ترک کرد.

هیئت منصفه به طور منظم در بعدازظهرهای دوشنبه و چهارشنبه تشکیل جلسه داده است، اما جلسه چهارشنبه گذشته برگزار نشد و پنجشنبه گذشته برای سایر موارد غیر مرتبط تشکیل جلسه داد.

دفتر دادستان منطقه منهتن، که تحقیقات را رهبری می کند، اقدامات متعددی را انجام داده است که نشان می دهد ممکن است به پایان برسد، از جمله دعوت از ترامپ برای شهادت.

خود ترامپ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود که انتظار داشت به زودی دستگیر شود، پیش بینی نزدیک شدن کیفرخواست را افزایش داد. نمایندگان او بعداً گفتند که چنین نشانه ای در مورد زمان بندی از سوی دادستان منهتن دریافت نکرده اند.