این ممکن است همان چیزی باشد که دانشمندان از آن می ترسند

ترکیب یک اقتصاد کاملاً بازگشایی شده و زیرمجموعه‌های جدید COVID تأثیر فوری داشت. آژانس امنیت بهداشتی بریتانیا 62228 عفونت جدید را در هفته منتهی به 10 ژوئن ثبت کرد که 70 درصد نسبت به هفته قبل افزایش داشت. تعداد بستری‌های کووید در بیمارستان در مدت مشابه با 30 درصد افزایش به 4421 افزایش یافت.

اما ممکن است این کار را نکند. بله، BA.4 و BA.5 به دلیل پروتئین جهش یافته جهش یافته قابل انتقال هستند. اما این بدان معنا نیست که آنها افراد زیادی را خواهند کشت. علیرغم ویژگی‌های غیرمعمولشان، ممکن است BA.4 و BA.5 در واقع خطرناک‌تر از نسخه‌های فرعی قبلی نباشند.

این امکان وجود دارد که ایمنی گسترده باقی بماند و موج تورم BA.4 و BA.5 در بریتانیا در عرض چند هفته بدون بیمار کردن تعداد زیادی از افراد – یا کشتن آنها، تاج بگیرد. این بهترین سناریو با توجه به فقدان اراده سیاسی و حمایت عمومی برای دور جدیدی از محدودیت هاست. مایکل گفت: “اگر موارد بیشتر منجر به بیماری یا مرگ و میر قابل توجهی نشود، ممکن است بتوانیم با این ویروس زندگی کنیم.”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مشکل آمریکایی ها این است که آنها بسیار کمتر از بریتانیایی ها محافظت می شوند. بله، آمریکایی‌ها آنتی‌بادی‌های زیادی از عفونت‌های گذشته دارند، اما احتمال اینکه واکسینه شوند نیز بسیار کمتر است. کمتر به احتمال زیاد تقویت می شود. فقط 67 درصد از آمریکایی ها به طور کامل واکسینه شده اند. کمی بیش از یک سوم از جمعیت ایالات متحده تقویت شده است.

بدترین سناریو این است که BA.4 و BA.5 توانایی بیشتری نسبت به آنچه کارشناسان در حال حاضر پیش بینی می کنند در فرار از آنتی بادی های ما هستند. مراقب آمار بستری شدن در بیمارستان باشید. اگر میزان بستری شدن در بیمارستان کووید به نسبت رشد موارد شروع شود، این نشانه آن است که زیرشاخه های جدید از مصونیت ما که به سختی به دست آورده ایم طفره می روند.

به نظر می‌رسد یک جفت زیرمتغیر جدید نوع غالب Omicron – BA.4 و BA.5 – باعث افزایش موارد در بریتانیا می‌شوند. نگران‌کننده است، به نظر می‌رسد که این زیر متغیرها تا حدی از آنتی‌بادی‌های ناشی از عفونت یا واکسیناسیون گذشته طفره می‌روند و باعث انتقال آن‌ها بیشتر از سایر اشکال ویروس SARS-CoV-2.

خرابکاری عظیمی که می‌تواند به کووید اجازه دهد واکسن‌های ما را دور بزند

این می تواند یک پرچم قرمز بزرگ برای قاره آمریکا باشد. انواع کووید تمایل دارند از شرق به غرب در سطح جهانی سفر کنند. واریته‌ها و فرعی‌های جدید معمولاً چند هفته پس از غالب شدن در بریتانیا در ایالات متحده ظاهر می‌شوند در حال حاضر، BA.4 و BA.5 تنها یک پنجم موارد جدید در ایالات متحده را تشکیل می‌دهند. انتظار می‌رود این نسبت افزایش یابد.

البته مصونیت از جامعه ای به جامعه دیگر، کشوری به کشور دیگر متفاوت است. 67 میلیون نفر در بریتانیا، به نوبه خود، در طول دو سال و نیم گذشته مصونیت بسیار جدی ایجاد کرده اند.

مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری – پاسخ اتحادیه اروپا به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده – در اواسط ماه مه BA.4 و BA.5 را “انواع نگرانی ها” نامید. دو هفته بعد، دو زیرمجموعه جدید روند تدریجی سبقت گرفتن از اشکال قدیمی Omicron را در بریتانیا آغاز کردند و این زمانی بود که موارد دوباره افزایش یافت.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

جان سوارتزبرگ، استاد بازنشسته بیماری‌های عفونی و واکسن‌شناسی در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه کالیفرنیا-برکلی، گفت: «بین واقعیت نحوه وقوع عفونت‌ها و اینکه چگونه مردم تصمیم می‌گیرند اقدامات احتیاطی زیادی انجام ندهند، یک گسست وجود دارد. دیلی بیست. او آن را به عنوان «خستگی ناشی از کووید» توصیف کرد… 100 درصد جمعیت جهان تا کنون باید به آن مبتلا شده باشند.

موارد COVID-19 دوباره در بریتانیا در حال افزایش است که به طور بالقوه نشان دهنده افزایش احتمالی عفونت در ایالات متحده و سایر کشورها در آینده است.

در این صورت، مطمئناً یک افزایش بزرگ در مرگ و میر به دنبال خواهد داشت.

بنابراین اگر BA.4 و BA.5 در نهایت منجر به افزایش مرگ و میر در بریتانیا شوند، احتمالاً باعث یکنواختی می شوند. بزرگتر تعداد کشته شدگان در آن سوی اقیانوس اطلس سوارتزبرگ گفت: «ما در حال حاضر در این منطقه هستیم. “معلوم نیست که کارها به کدام سمت می روند.”

در اوایل ماه ژوئن موارد و مرگ و میر به پایین ترین حد خود رسیده بود. سپس BA.4 و BA.5 آمدند. نوه های نوع اولیه Omicron که برای اولین بار در پاییز 2021 ظاهر شد، BA.4 و BA.5 هر دو دارای سه جهش عمده در پروتئین اسپایک خود هستند، بخشی از ویروس که به آن کمک می کند تا به سلول های ما بچسبد و آنها را آلوده کند. .

با این حال، مرگ و میر ناشی از کووید در واقع کاهش یافته است – کاهش 10 درصدی به 283. البته مرگ و میرها چندین هفته از ابتلا به عفونت عقب می افتند، بنابراین تعجبی ندارد که میزان مرگ و میر در اواخر این ماه یا اوایل ماه آینده کاهش یابد یا افزایش یابد.

ده ها میلیون نفر از ساکنان بریتانیا دارای آنتی بادی های طبیعی ناشی از عفونت های گذشته هستند. 87 درصد از جمعیت به طور کامل واکسینه شده اند. 68 درصد افزایش یافته است. همه آن آنتی‌بادی‌ها ممکن است از ابتلا به عفونت‌های جدید جلوگیری نکنند، اما تمایل دارند از عفونت‌ها پیشگیری کنند جدی عفونت های پیشرفت

اریک بورتز، ویروس شناس و کارشناس بهداشت عمومی دانشگاه آلاسکا-انکوریج، BA.4 و BA.5 را به عنوان “فرعین های متمایز ایمونولوژیک” توصیف کرد. به عبارت دیگر، آنها با آنتی‌بادی‌های ما به روش‌های شگفت‌انگیزی تعامل دارند.

این که افزایش جریان در موارد بد می شود تا حد زیادی به دوام آن آنتی بادی ها بستگی دارد. ایمنی، چه از عفونت گذشته یا واکسن‌ها، با گذشت زمان از بین می‌رود. اما اینکه چقدر سریع از بین می‌رود و به چه میزان است، قابل پیش‌بینی نیست.

البته روندها می تواند تغییر کند، اما کاهش مرگ و میر نشانه دلگرم کننده ای است که با گذشت 31 ماه از همه گیری، تمام مصونیتی که ایجاد کرده ایم – به قیمت نیم میلیارد عفونت و ده ها میلیارد دلار ارزش دارد. از واکسن ها – هنوز است اغلب برگزاری

تا آنجا که کووید پیش می‌رود، تا همین اواخر همه چیز در بریتانیا رو به جلو بود. موارد کووید به طور پیوسته از اوج اخیر خود که 89000 عفونت جدید روزانه در اواسط مارس بود، کاهش یافت. مرگ و میر ناشی از موج مارس یک ماه بعد با حدود 330 نفر در روز به اوج خود رسید.

این کمکی نمی کند که بریتانیا مانند بسیاری از کشورها – چین یک استثنای بزرگ است – تقریباً تمام محدودیت های مربوط به مدارس، مشاغل، ازدحام جمعیت و سفر را لغو کرده است. این محدودیت‌ها به کاهش موارد کمک کرد، اما عموماً محبوب نبودند و هزینه‌های اقتصادی بالایی را به همراه داشتند.

همچنین برخی پیشنهادات وجود دارد مبنی بر اینکه زیر متغیرهای جدید برای هدف قرار دادن ریه ها تکامل یافته اند – برخلاف Omicron که معمولاً منجر به عفونت کمتر خطرناک دستگاه تنفسی فوقانی می شود.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

اما خبرهای خوبی در میان بدی ها وجود دارد. در حالی که موارد در بریتانیا در حال افزایش است، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میرها تا کنون کندتر یا حتی کاهش یافته است. این می تواند به این معنی باشد که انواع قابل انتقال بالاتر، BA.4 یا 5، در حال بازی هستند. [and] ادوین مایکل، اپیدمیولوژیست در مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی بهداشت جهانی در دانشگاه فلوریدا جنوبی، به Daily Beast گفت: این گونه‌ها شدت کمتری دارند.

بورتز یک احتمال را ترسیم کرد و آن اینکه BA.4 و BA.5 «به اندازه کافی برای آلوده کردن سیستم ایمنی گریزان هستند، اما عموماً به اندازه کافی برای مقابله با ایمنی اکتسابی از واکسن ها و/یا عفونت قبلی، گریزان نیستند».