این مطالعه نشان می‌دهد که اکثر افرادی که در سال 2020 بر اثر کووید جان خود را از دست داده‌اند، مشترکات اساسی داشتند

میزان مرگ و میر مردان اسپانیایی تبار با موقعیت اجتماعی-اقتصادی پایین 27 برابر بیشتر از زنان سفیدپوست با موقعیت اجتماعی-اقتصادی بالا بود.

بیشتر بخوانید: داده های جدید نشان می دهد که فلوریدا جنوبی در معرض خطر بیشتری برای انتقال کووید است

نرخ مرگ و میر ناشی از کووید برای مردان اسپانیایی تبار کم درآمد بالاتر است

زنان سفیدپوست بزرگ‌ترین گروه جمعیتی را تشکیل می‌دهند که موقعیت اجتماعی-اقتصادی بالایی در نظر گرفته می‌شود. در مقایسه، نزدیک به 60 درصد از مردان اسپانیایی تبار در وضعیت اجتماعی-اقتصادی پایینی قرار داشتند.

او گفت: «ما به حفاظت از محل کار در برابر پاتوژن‌های موجود در هوا نیاز داریم. “باید فراتر رفت، “در شرایط خاص، از ماسک مناسب استفاده کنید.” …. کارفرمایان می توانند کارهای زیادی برای حفظ امنیت مردم انجام دهند. اما حتی اعضای جامعه و آنهایی از ما که خوش شانس هستیم که از خانه کار می کنیم، هرچه بیشتر بتوانیم شیوع ویروس را در جامعه کاهش دهیم، می توانیم از افراد در این موقعیت هایی که در خط آتش هستند محافظت کنیم.



Source link

سالمی گفت: یافته‌ای که برای او متمایز بود این بود که در بین همه افراد بالغ 25 تا 64 ساله در سال 2020، افرادی که در موقعیت اجتماعی-اقتصادی پایینی قرار داشتند، حدود یک سوم جمعیت در سن کار را تشکیل می‌دادند اما دو سوم جمعیت را تشکیل می‌دادند. مرگ و میر COVID-19 برای همان گروه سنی.

تجزیه و تحلیل مرگ و میر ناشی از کووید در آمریکایی های در سن کار

سپس محققان از داده‌های سرشماری ایالات متحده در مورد مشاغلی که بزرگسالان در سال 2020 نگهداری می‌کردند استفاده کردند تا امکان کار از راه دور را برای گروه‌های مختلف محاسبه کنند که بیشتر بر اساس نژاد، قومیت، جنسیت و سن تقسیم می‌شوند.

میزان مرگ و میر بزرگسالان با موقعیت اجتماعی-اقتصادی پایین – کسانی که سطح تحصیلات آنها فراتر از دیپلم دبیرستان نمی رود – در مقایسه با بزرگسالان دارای موقعیت اجتماعی-اقتصادی بالا پنج برابر بیشتر بود و میزان مرگ و میر بزرگسالان دارای موقعیت اجتماعی-اقتصادی متوسط ​​دو برابر بیشتر بود.

این مطالعه به مرگ‌های ناشی از COVID-19 در سال 2020 نگاه می‌کند و آنچه را که بسیاری قبلاً می‌دانستند یا مشکوک بودند تأیید می‌کند – آمریکایی‌هایی که نمی‌توانستند از خانه کار کنند و در مشاغل کم‌درآمد با مزایای کم یا بدون مزایا، مانند مرخصی استعلاجی با حقوق و سلامت کار می‌کردند. جیسون سالمی، دانشیار کالج بهداشت عمومی USF و یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت که پوشش بیمه، بیشترین مرگ و میر را در سال اول همه‌گیری متحمل شد.

سالمی گفت: “اگر بگویم می خواهم شرایط به حالت عادی برگردد، در موقعیت برتر هستم.” «بیشتر روزها می‌توانم از خانه کار کنم. من به یک پزشک مراقبت های اولیه و مرخصی استعلاجی با حقوق دسترسی دارم. افرادی در این مطالعه وجود دارند که ممکن است برایشان اینطور نباشد.»

سالمی گفت که از سال 2020، نزدیک به 250000 آمریکایی در سن کار بر اثر کووید-19 جان باخته اند، اگرچه او نمی داند که آیا همان الگوی مرگ و میر در سال های 2021 و 2022 ادامه داشته است یا خیر. محققان قصد دارند این مرگ و میرها را نیز برای کمک به مقامات بهداشت عمومی تجزیه و تحلیل کنند. و قانونگذاران استراتژی هایی را برای محافظت بهتر از کارگران خدماتی و خرده فروشی ایجاد می کنند.

سالمی گفت، اما گواهی فوت همیشه شامل شغل متوفی نمی شود. در عوض، محققان از سطح تحصیلات که در تمام گواهی‌های فوت ذکر شده است، به‌عنوان نماینده‌ای برای موقعیت اجتماعی-اقتصادی افراد استفاده کردند. هیچ تحصیلی فراتر از دبیرستان «پایین» نبود، در حالی که برخی از تحصیلات دانشگاهی «متوسط» بودند و هرکسی که حداقل مدرک لیسانس داشت «بالا» بود.

این مطالعه نشان داد:

سالمی و همکارانش برای انجام این مطالعه، نزدیک به 70000 گواهی فوت را برای افراد 25 تا 64 ساله که در سال 2020 بر اثر کووید-19 فوت کرده بودند، تجزیه و تحلیل کردند، که تقریباً همه آنها قبل از مجاز شدن اولین واکسن در دسامبر همان سال رخ داده است.

اما با توجه به افزایش مجدد موارد جدید، و طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، سه استان از هر چهار شهرستان فلوریدا اکنون در سطح جامعه “بالا” از COVID-19 قرار دارند، سالمی گفت این تحقیق می تواند به ایجاد انگیزه در آژانس های فدرال مانند ملی کمک کند. مؤسسه ایمنی و بهداشت حرفه ای، توصیه هایی را برای کاهش شیوع بیماری های عفونی در بین کارگران ارائه دهد.

بر اساس مطالعه‌ای که اخیراً منتشر شده است، اکثر آمریکایی‌های در سن کار که در سال اول همه‌گیری در اثر کووید-19 جان خود را از دست دادند، به اصطلاح کارگران ضروری در مشاغل کارگری، خدماتی و خرده‌فروشی بودند که نیاز به حضور در محل و تماس طولانی با دیگران داشت. توسط یک اپیدمیولوژیست دانشگاه فلوریدا جنوبی.

سالمی گفت که این یافته، اگرچه احتمالاً انتظار می رفت، دو نکته را برای او به ارمغان آورد: اینکه کارگران ضروری در طول یک بیماری همه گیر بیماری عفونی به حمایت های بیشتری نیاز دارند، و اینکه تمایل جامعه برای “بازگشت به حالت عادی” برای افراد مختلف معنای متفاوتی خواهد داشت – با عواقب ناعادلانه.