این فراتر از رنگ پریده است. هر جمهوری خواه باید بتواند این را بگوید.

جنینگز گفت: “هر جمهوری خواه باید بتواند بگوید” که پست ترامپ “فراتر از رنگ پریده” است.

  • جنینگز، مشاور سابق حزب جمهوری‌خواه و دستیار مک‌کانل، به یک پست اجتماعی حقیقت از اول اکتبر اشاره می‌کرد که در آن ترامپ دشمنی طولانی‌مدت خود را با سناتور کنتاکی تشدید کرد. ترامپ مک کانل را متهم کرد که با او مخالفت می کند زیرا او آرزوی مرگ دارد. ترامپ همچنین یک توهین نژادپرستانه به همسر مک کانل، الین چائو، وزیر حمل و نقل دولت ترامپ کرد و او را “همسر عاشق چین، کوکو چاو” خطاب کرد.

    منظورم این است که اگر تمام این مطالب را با صدای بلند می‌خوانید، اگر در خیابان بودید، و شنیدید که کسی در گوشه‌ای از خیابان زمزمه می‌کند، نمی‌گفتید: «هوم، بیایید به این شخص ریاست جمهوری یا نامزدی جمهوری‌خواهان را بدهیم. جنینگز گفت. شما می گویید، با 911 تماس بگیرید. زیرا به نظر می رسد که یک فرد بی بند و بار و بی قراری شل شده و در خیابان است و ممکن است برای خود و دیگران خطری باشد.”

    جنینگز همچنین تردید سناتور ریک اسکات در محکوم کردن ترامپ به خاطر نوشتن این پست را مورد بررسی قرار داد و گفت که اسکات احتمالاً برای این سوال “آمادگی” ندارد. دانا باش مجری برنامه روز یکشنبه در جریان حضور در برنامه «وضعیت اتحادیه» شبکه سی‌ان‌ان از اسکات پرسید که آیا نظرات ترامپ قابل قبول است یا خیر – که اسکات گفت: «هرگز و هرگز اشکالی ندارد که نژادپرست باشیم»، اما از انتقاد از ترامپ باز ماند.

    جنینگز با اشاره به ترامپ گفت: “این برای حزب خوب نیست. برای او خوب نیست.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا.درو انگرر/گتی ایماژ، جو مایورانا/عکس AP

    • اسکات جنینگز، کارشناس محافظه‌کار گفت: «هر جمهوری‌خواه» باید بتواند «دستورالعمل‌های ترور» رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ علیه میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا را رد کند.

      اسکات جنینگز، کارشناس محافظه کار گفت که ترامپ “دستورالعمل ترور” را درباره مک کانل ارسال کرده است.

    • جنینگز گفت: «این برای مهمانی بد است.

    نمایندگان مک کانل و سخنگوی دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    “اما یک چیز بسیار آسان در مورد این وجود دارد. و چیزی که آسان است این است که بگوییم: “این خوب نیست. مفید نیست. از نظر سیاسی خوب نیست. این برای شخص خوب نیست. این برای حزب بد است، برای کشور بد است.” جنینگز گفت. و این تبدیل شدن به یک رئیس جمهور سابق و کسی نیست که می خواهد دوباره این شغل را داشته باشد.”

    این اقدام ترامپ پس از آن صورت گرفت که مک کانل از تغییر شیوه شمارش آرای انتخاباتی توسط کنگره حمایت کرد.

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا.

    جنینگز در یک حضور در CNN روز یکشنبه گفت که پست ترامپ حاوی “دستورالعمل های ترور” به مک کانل و “نژاد پرستی آشکار” علیه چائو است.

    او افزود که توهین‌ها به مک‌کانل «فراتر از رنگ‌پریدگی» است و «هر جمهوری‌خواه باید بتواند این را بیان کند».