این زن ساعتی 480 دلار دریافت می کند تا به ژنرال Z و کارگران هزاره کمک کند تا بر ترس خود از صحبت کردن با تلفن غلبه کنند.

عکس مری جین کپس

بسیاری از مشتریان Copps در بخش مالی یا استارت آپ هستند. اولین قدم او این است که بفهمد چرا یک فرد در مورد تماس های تلفنی مضطرب است.

این باعث شده است که بسیاری از کارگران جوان اعتماد به نفس کافی برای صحبت کردن با تلفن در محل کار نداشته باشند.

تلفن‌های هوشمند می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند – اما تعداد زیادی از کاربران تماس‌های تلفنی واقعی بسیار کمی با آن‌ها برقرار می‌کنند.

آلیسون پاپاداکیس، مدیر مطالعات روان‌شناسی بالینی در دانشگاه جان هاپکینز، به اینسایدر گفت که فوبیای تلفن در نسل‌های جوان‌تر شایع‌تر است.

اکنون ما چندین نسل داریم که هرگز درباره صحبت کردن با تلفن چیزی به آنها آموزش داده نشده است و مردم تلفن‌ها را از خانه‌های خود حذف کرده‌اند.

مری جین کپس مشاوره The Phone Lady را راه‌اندازی کرد تا به مردم کمک کند آداب تلفن خود را بهبود بخشند.

  • او گفت: “شما نمی توانید از طریق ایمیل رابطه برقرار کنید، زیرا این رابطه رفت و برگشتی نیست و لحن صدای یکدیگر را نمی شنوید.” او افزود که تماس های تلفنی “برای ابراز علاقه و اشتیاق بسیار مهم است.”

    Copps 480 دلار در ساعت برای مربیگری یک به یک و 365 دلار برای وبینارهای 30 دقیقه ای به عنوان بخشی از یک برنامه هفت قسمتی دریافت می کند. برای کارگاه های شرکتی، نرخ روزانه 3500 دلار است. Insider این ارقام را با استفاده از فاکتورهای ویرایش شده ارائه شده توسط Copps تأیید کرده است.

    کار او شامل کمک به مردم برای غلبه بر “فوبیا تلفن” و گفتگوهای بهتر است.

  • مری جین کپس به کارگران آموزش می دهد که چگونه به بهترین شکل با مشتریان از طریق تلفن ارتباط برقرار کنند.مری جین کپس

    • او به اینسایدر گفت: «ژنرال Z هرگز مهارت‌هایی را که به آنها داده شده بود، نداشت. «در نسل من، تلفن در خانه همه روی دیوار بود و به ما یاد دادند که در سنین پایین به آن پاسخ دهیم و تماس برقرار کنیم.

      مری جین کپس 16 سال پیش به ظهور “فوبیا تلفن” پی برد و یک موسسه مشاوره به نام The Phone Lady راه اندازی کرد تا به شرکت ها کمک کند مهارت های تلفنی کارکنان خود را بهبود بخشند.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    بداهه نوازی در یک تماس می تواند ترسناک باشد، بنابراین رویکرد او شامل استفاده از نقش بازی است. کپس گفت: “اگر مردم آماده پاسخگویی به تلفن نیستند، زمانی را تنظیم می کنم که به طور تصادفی در طول روز با آنها تماس می گیرم و مکالمات تمرینی انجام می دهم.”

    او گفت: “یک ترس رایج این است که “اگر کسی از من سوالی بپرسد و من پاسخ آن را ندانم چه می شود”. “من اغلب می گویم “تا سه روز آینده، نمی خواهم به کسی پیامک بزنی” و به آنها می گویم که با دوستان و خانواده خود تماس بگیرند.

    او گفت: “Gen Z و Millennials تجربه بسیار کمتری از صحبت کردن با تلفن دارند، زیرا پیام کوتاه و پیام فوری حالت اصلی ارتباط نسل آنها بوده است. از آنجایی که آنها تجربه بسیار کمتری از صحبت کردن با تلفن دارند، راحتی کمتری با آن دارند. این باعث می شود افرادی که در برابر اضطراب اجتماعی آسیب پذیر هستند در آن موقعیت دچار اضطراب شوند.”

    “اگر آنها حتی عادت ندارند با مادرشان تلفنی صحبت کنند، این روند بسیار ترسناک است. بنابراین نمی توانم بگویم که آنها را مجبور می کنم با مشتریان احتمالی تماس بگیرند زیرا آنها از هم می پاشند – ما با آنها شروع می کنیم. خانواده یا کسی که می شناسند.”

    Copps کارگران ژنرال Z را آموزش می دهد که از استفاده از تلفن می ترسند زیرا به پیام کوتاه عادت دارند.