“این به کل شرکت پایان می دهد”

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و فرزندانش (از چپ) اریک، ایوانکا و دونالد جونیور.جبین باتسفورد/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

  • کوهن پیش بینی کرد که ممکن است یکی دو نفر از فرزندان ترامپ مجبور شوند “به خاطر او بر روی شمشیر بیفتند.”

در سال 2018، کوهن به جنایاتی از جمله فرار مالیاتی، تخلفات مالی کمپین و کلاهبرداری بانکی اعتراف کرد. او در دسامبر همان سال به سه سال زندان محکوم شد و در فوریه 2019 توسط دادگاه عالی نیویورک از خدمت خارج شد.

کوهن به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت که تحقیقاتی که به دلیل شکایت مدنی ۲۵۰ میلیون دلاری دادستان کل نیویورک علیه خانواده ترامپ آغاز شد، «در نهایت سازمان ترامپ – دونالد، دون جونیور، ایوانکا، اریک، وایسلبرگ، مک‌کانی و بقیه آنها را خاتمه می‌دهد».

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

تصویر اریک ترامپ، ایوانکا ترامپ، دونالد ترامپ و دونالد ترامپ جونیور در برج ترامپ

مایکل کوهن گفت که تحقیقات نیویورک در مورد سازمان ترامپ “به کل شرکت خاتمه خواهد یافت.”

  • نمایندگان دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ و سازمان ترامپ بلافاصله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    کوهن به آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی سابق سازمان ترامپ، که در ماه اوت اعتراف کرد که طرح فرار مالیاتی حقوق و دستمزد را در سازمان تنظیم کرده و جف مک کانی، دست راست وایسلبرگ، اشاره کرد.

    کوهن که برای ترامپ کار می‌کرد و برای یک دهه ثابت‌کننده و معتمد او بود، روز چهارشنبه با کریس هیز، خبرنگار ام‌اس‌ان‌بی‌سی صحبت کرد و در مورد تحقیقات جاری در نیویورک درباره سازمان ترامپ صحبت کرد.

    مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، معتقد است که تحقیقات در مورد اقدامات احتمالی کلاهبرداری در سازمان ترامپ، چیزی است که به این شرکت “پایان می دهد”.

    کوهن گفت که بازرسان آنچه را که برای پایان دادن به شرکت نیاز دارند در اختیار دارند.

  • او گفت: «سه سال و نیم، چهار سال است که روی قله‌های کوه نشسته‌ام و فریاد می‌زنم که سازمان ترامپ یک شرکت جنایتکار است و دونالد پیر عزیز من را زیر اتوبوس انداخت.

    یادآوری فریاد زدن زمانی که جیمز روز چهارشنبه شکایت خود را اعلام کرد، کوهن گفت که احساس می کند “بالاخره برای نقشش در تحقیقات به رسمیت شناخته می شود”. جیمز همچنین به دنبال جلوگیری از تجارت ترامپ در نیویورک است و رئیس جمهور سابق را متهم کرده است که دارایی خالص خود را میلیاردها افزایش داده است.

    وی افزود: “این به کل شرکت پایان می دهد.”

    کوهن همچنین اظهار داشت که یکی دو تا از فرزندان ترامپ ممکن است برای پدرشان “بر روی شمشیر بیفتند”. سه فرزند ارشد ترامپ – دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا ترامپ و اریک ترامپ – در شکایت جیمز ذکر شده اند.