این بزرگترین خبری است که این آخر هفته را از دست دادید

یک خریدار در یک پمپ بنزین Speedway و فروشگاه رفاه در Des Plaines، ایلینوی، جمعه شب بسیار خوش شانس شد. بر اساس وب سایت بازی بخت آزمایی، آنها برنده جکپات عظیم تقریباً 1.34 میلیارد دلاری مگا میلیون ها شدند. دارنده بلیت خوش شانس در ایلینوی همه را برد و شانس 1 در 303 میلیون برنده شدن جکپات بازی را شکست داد. مگا میلیونز تا صبح شنبه نام دارنده بلیط را مشخص نکرد. جکپات که از نزدیک تماشا شده است، که تنها در هفته گذشته صدها میلیون نفر افزایش یافت، دومین جکپات بزرگ در تاریخ مگا میلیون ها است. این جایزه همچنین سومین جایزه بزرگ لاتاری کشور را در تمام بازی ها به خود اختصاص داده است. اعداد برنده برای جکپات 1.337 میلیارد دلاری (با گزینه نقدی تخمینی 780.5 میلیون دلار) عبارت بودند از: 13-36-45-57-67، Mega Ball: 14.

نیویورک به دلیل شیوع بیماری آبله میمون وضعیت اضطراری اعلام کرد

کتی هوچول، فرماندار نیویورک اواخر روز جمعه شیوع سریع آبله میمون در نیویورک را یک فاجعه اضطراری ایالتی اعلام کرد زیرا مقامات برای توزیع واکسن برای جلوگیری از گسترش ویروس تلاش کردند. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که تعداد مبتلایان به آبله میمون در نیویورک به نزدیک به 1400 مورد رسیده است، که بیشتر موارد عفونت در شهر نیویورک است، که کانون شیوع در ایالات متحده است. پرسنل، داروسازان و ماماها. همچنین به پزشکان و پرستاران معتبر اجازه می‌دهد تا دستورات ثابت غیر بیمار را برای واکسن‌ها صادر کنند و از ارائه‌دهندگان می‌خواهد که داده‌های واکسن را به وزارت بهداشت ایالتی ارسال کنند. USA TODAY گزارش داد تا روز چهارشنبه، ایالات متحده در حال حاضر حدود 4600 مورد گزارش شده دارد.

مردم در طول تجمعی اعتراض کردند که خواستار اقدامات بیشتر دولت برای مبارزه با شیوع آبله میمون در میدان فولی در 21 ژوئیه 2022 در شهر نیویورک شدند.  حداقل 267 نفر از نیویورکی ها برای آبله میمون، ویروسی مشابه آبله اما با علائم خفیف تر، مثبت شده اند.

جوامع ویران شده در سراسر شرق کنتاکی به طور جدی از یکشنبه شروع به حفاری کردند زیرا تعداد کشته شدگان این ایالت به 28 نفر افزایش یافت و دور دیگری از طوفان ها خطر گسترش سیل تاریخی را تهدید می کرد. ده ها نفر ناشناس ماندند و برخی از مناطق برای تیم های جستجو و نجات غیرقابل دسترس باقی ماندند. سرویس تلفن همراه نادر به هرج و مرج اضافه شد. بشیر گفت: «ما هفته‌ها اجساد را پیدا خواهیم کرد. سرویس هواشناسی ملی هشدار داد که رواناب بیش از حد ناشی از رگبارها و رعد و برق در روزهای یکشنبه و دوشنبه می‌تواند منجر به جاری شدن سیل بیشتر رودخانه‌ها، نهرها و نهرها در بیشتر مناطق مرکزی و شرقی کنتاکی شود. نرخ بارندگی تا 2 اینچ در ساعت می‌تواند باعث سیل ناگهانی شود، به‌ویژه در مناطقی که شاهد طوفان‌های مکرر رعد و برق هستند.

رجی ریچی به همسر دلا دلداری می‌دهد، در حالی که آنها در حالی که خانه‌ی ساخت‌شده‌شان در فیستی، Ky. را که در اثر سیل از رودخانه دردسرساز پشت سرشان ویران شده بود، مکث می‌کنند.  29 ژوئیه 2022

بیل راسل سلتیکس را در 13 فصل به 11 قهرمانی NBA رساند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، سفر آسیایی را بدون ذکر تایوان در برنامه سفر خود آغاز کرد

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، سفر خود به منطقه هند و اقیانوس آرام را بدون اشاره به توقفی در تایوان آغاز کرد. دفتر پلوسی روز یکشنبه اعلام کرد که هیئت کنگره به رهبری وی از سنگاپور، مالزی، کره جنوبی و ژاپن با “تمرکز بر امنیت متقابل، مشارکت اقتصادی و حکومت دموکراتیک در منطقه هند و اقیانوس آرام” بازدید خواهد کرد. توقف احتمالی در تایوان به عنوان نقطه تنش بین واشنگتن و پکن افزایش یافته است. چین نسبت به «عواقب» در صورت بازدید سخنران هشدار داده است. این کشور تایوان را بخشی از قلمرو خود می داند، در حالی که تایوان خود را یک کشور مستقل می بیند. ایالات متحده مدت‌هاست که میانی مبهم را پذیرفته است که به دنبال حمایت از تایوان بدون خشم پکن است. اگر او در تایوان توقف کند، بالاترین مقام منتخب ایالات متحده خواهد بود که از زمانی که نیوت گینگریچ، سخنگوی آن زمان در سال 1997 رفت، به آنجا سفر می کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: سیل کنتاکی، آبله میمون در نیویورک، مرگ بیل راسل: بزرگترین اخبار آخر هفته



منبع

مردم در طول تجمعی اعتراض کردند که خواستار اقدامات بیشتر دولت برای مبارزه با شیوع آبله میمون در میدان فولی در 21 ژوئیه 2022 در شهر نیویورک شدند. حداقل 267 نفر از نیویورکی ها برای آبله میمون، ویروسی مشابه آبله اما با علائم خفیف تر، مثبت شده اند.

بیل راسل، نماد NBA و اسطوره بوستون سلتیکس در 88 سالگی درگذشت

این خلاصه داستان ها را دوست دارید؟ برای خبرنامه The Short List در اینجا ثبت نام کنید یا پیام های متنی را اینجا ارسال کنید!

رجی ریچی به همسر دلا دلداری می‌دهد، در حالی که آنها در حالی که خانه‌ی ساخت‌شده‌شان در فیستی، Ky. را که در اثر سیل از رودخانه دردسرساز پشت سرشان ویران شده بود، مکث می‌کنند. 29 ژوئیه 2022

آزمایش کووید-۱۹ بایدن برای دومین بار مثبت شد

این مجموعه ای از داستان ها از سراسر شبکه USA TODAY است. مشارکت: آسوشیتدپرس

پزشک بایدن گفت، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه پس از منفی شدن آزمایش کووید-19 در اوایل این هفته در یک مورد “بازگشت” که ممکن است در بیمارانی که با پکسلووید درمان می‌شوند رخ دهد، مثبت شد. بایدن مجدداً علائمی نداشته است، اما او به انزوا بازگشته است، زیرا CDC توصیه می کند که افراد مبتلا به موارد برگشتی باید به مدت پنج روز دیگر این کار را انجام دهند. Paxlovid یک درمان ضد ویروسی خانگی برای افرادی است که در معرض خطر بالاتری برای بیماری شدید ناشی از COVID-19 هستند. او با توجه به سن بالا با آن درمان شد. او واکسینه شده و در برابر این ویروس تقویت شده است.

در این عکس پرونده که در 14 ژوئیه 2022 گرفته شده است، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، پس از امضای کتاب مهمان هنگام بازدید از رئیس جمهور اسرائیل، اسحاق هرتزوگ در بیت هاناسی، اقامتگاه ریاست جمهوری در اورشلیم، بینی خود را پاک می کند.  - بایدن در 21 ژوئیه 2022 گفت که

بیل راسل، قهرمان نهایی NBA، یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال، هم تیمی کامل و صدای عدالت اجتماعی که روح سلسله بوستون سلتیکس در دهه‌های 1950 و 1960 بود، روز یکشنبه درگذشت. او 88 سال داشت. در زمین بسکتبال، ویلیام فلتون راسل به یک چیز اهمیت می داد: برنده شدن. و او هر کاری که لازم بود برای انجام آن انجام داد، از گلزنی گرفته تا ریباند تا پاس و دفاع. راسل بهتر از هر کسی پیروز شد. او 11 قهرمانی با سلتیکس از جمله 8 قهرمانی متوالی داشت. تا سال 1969 یک MVP فینال وجود نداشت. امروز، جایزه MVP فینال به نام او نامگذاری شده است.

بیل راسل سلتیکس را در 13 فصل به 11 قهرمانی NBA رساند.

با آماده شدن کنتاکی برای سیل بیشتر، تعداد قربانیان به 28 نفر می رسد

بلیت لاکی ایلینوی برنده 1.34 میلیارد دلار جکپات مگا میلیون دلاری شد، دومین جکپات بزرگ در تاریخ بازی

در این عکس پرونده که در 14 ژوئیه 2022 گرفته شده است، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، پس از امضای کتاب مهمان هنگام بازدید از رئیس جمهور اسرائیل، اسحاق هرتزوگ در بیت هاناسی، اقامتگاه ریاست جمهوری در اورشلیم، بینی خود را پاک می کند. – بایدن در 21 ژوئیه 2022 پس از اینکه کاخ سفید اعلام کرد به کووید-19 مبتلا شده است و با علائم خفیف در حال انزوا است، گفت: “خوب عمل می کند”. بایدن بالای تصویری که نشان می‌دهد او پشت میزش نشسته، لبخند می‌زند و گوشی‌های هوشمند و اسنادی در مقابلش گذاشته‌اند، در توییتی نوشت: «مردم، من کارم عالی است. رئیس جمهور در ادامه نوشت: «از نگرانی شما متشکرم» و افزود: «مشغول باشید!» (عکس از MANDEL NGAN / AFP) (عکس از MANDEL NGAN/AFP از طریق Getty Images)

سریع واقعی