این اینفلوئنسر 26 ساله از شغل شرکتی خود در یک شرکت حسابداری Big Four رها کرد تا به یک خالق محتوا تمام وقت تبدیل شود.

محتوای شاه مخاطبی پیدا کرد و در عرض یک سال به این فکر کرد که چگونه می تواند از دنبال کنندگان خود درآمد کسب کند.

این دختر 26 ساله پس از اینکه متوجه شد می تواند به همان اندازه درآمد داشته باشد، تصمیم گرفت شغل شرکت چهار بزرگ خود را ترک کند.

  • ایجاد محتوای رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک کار جانبی برای شاه آغاز شد، اما در عرض یک سال فرصت‌هایی به وجود آمد، از شغل مدلینگ تا اجرای رادیو. اینفلوئنسر متولد لندن سپس متوجه شد که برای مدیریت زمان خود به عنوان یک تولید کننده محتوا در کنار شغل شرکتی خود تلاش می کند.

    شاه گفت وقتی شروع به پست کردن منظم در شبکه های اجتماعی کرد، فکر نمی کرد که این منبع اصلی درآمد او باشد.

    تنوی شاه اغلب آرایش و ظاهر مد خود را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد.تنوی شاه

    “هدف این بوده است که با حقوق ماهانه 3000 پوند (3600 دلار) مطابقت داشته باشم. کارمزد یک پست از 200 پوند (242 دلار) شروع می شود، اما گاهی اوقات یک برند بزرگ بسته محتوا را انتخاب می کند، مانند حلقه اینستاگرام و یک ویدیوی TikTok. . بزرگترین معامله 1500 پوند (1819 دلار) برای یک برند بوده است که 3 قطعه محتوا می خواست.”

    تنوی شاه در حدود سه سال دنبال کننده های اینستاگرام خود را از 5000 به بیش از 38000 افزایش داد.

  • او به Insider گفت: “این وحشتناک بود و من هنوز خیلی می ترسم.” در ابتدا والدین او پتانسیل رسانه های اجتماعی را درک نمی کردند. این یک آرامش بزرگ برای آنها بود که می دانستند من پایه ای دارم که می توانم دوباره روی آن بازگردم و بدترین سناریو این است که بتوانم شغل دیگری پیدا کنم.”

    عکسی از سر تنوی شاه که با دستانش روی هم می‌خندد.

    در دنیای مالی، مسیر شغلی و جدول زمانی پیشرفت برای شاه روشن بود. با این حال، او احساس می کرد که این امر بر سلامت روان او تأثیر می گذارد.

    تنوی شاه 70000 دنبال کننده در TikTok و بیش از 38000 در اینستاگرام دارد.تنوی شاه

    • او گفت: “وقتی برای خودم به عنوان یک خالق کار می کنم، می توانم سلامت روانم را با تعیین مرزها مدیریت کنم.” “اگر یک هفته تصمیم بگیرم که نمی توانم کار کنم، به دلیل درآمد ماه گذشته از جیبم بیرون نمی روم.”

      “این به من کمک می کند که قوانین اساسی مالیات و حسابداری و روشی برای ردیابی سود و زیان و هزینه ها را بدانم. من یک دختر مالی هستم و یک آدم خردسال هستم، بنابراین این طبیعت دوم بود که ببینم چقدر سود داشتم.”

      “اگر سعی نکنم این کار را تمام وقت انجام دهم، هرگز این کار را نخواهم کرد. می خواستم به خودم آزادی زمان بدهم، بنابراین تصمیم گرفتم از شغل چهار بزرگم استعفا بدهم.”

      شاه گفت که قبل از اینکه شغل شرکتی خود را رها کند، مدیریت یک کار جانبی مانند داشتن یک زندگی دوگانه بود. او متوجه شد که مدیران گذشته پست‌های او را مشاهده می‌کنند و این او را محتاط می‌کند. به نظر می رسید من هانا مونتانا هستم که از کار برگشته و کاری کاملاً مخالف انجام می دهم، اما من چندوجهی هستم.

      قبل از اینکه شاه شروع به تولید محتوای با کیفیت بالاتر کند، 5000 فالوور در اینستاگرام داشت که پس از آن در اوایل بیماری همه گیر به 10000 نفر رسید. او اکنون بیش از 38000 دنبال کننده در اینستاگرام و حدود 70000 در TikTok دارد.

      اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی می گوید درآمد او به ازای هر پست بستگی به میزان کار او در ماه یا برندی که با آن کار می کند دارد.

      او گفت: “من شروع به سرمایه گذاری زمان بیشتری برای افزایش کیفیت تصاویر و ویدئوها کردم و در این فرآیند با بسیاری از مشاغل کار کردم.”

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    Source link

    دنبال‌کنندگان من به سرعت افزایش یافتند، زیرا در مورد چیزهایی صحبت می‌کردم که معمولاً در مورد سلامت روان هنگام کار در فضای شرکت و جنوب آسیا بودن بحث نمی‌شدند.»

    داشتن پیشینه حسابداری و مشاوره و همچنین آگاهی از نحوه مدیریت پول به شاه کمک کرد تا بتواند به صورت آزاد اشتغالی داشته باشد.

    سپس وقتی همه‌گیری شروع شد، او شروع به صرف زمان بیشتری برای ایجاد ویدیوهایی کرد که توصیه‌های شغلی را برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب ارائه می‌دهند.

    شاه گفت: «ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شدم تا ویدیوها را ویرایش کنم و متوجه شدم که در فضای شرکت رضایت شغلی چندانی وجود ندارد و اشتیاق من به رسانه های اجتماعی منتقل شده است، بنابراین مجبور شدم تصمیم را بسنجیم.

    شاه گفت که دنیای شرکت ها بر سلامت روان او تأثیر گذاشته و رضایت شغلی او اکنون بالاتر است.

  • وقتی تانوی شاه کار شرکتی خود را در یک شرکت حسابداری بیگ فور ترک کرد، می‌دانست که با رها کردن حقوق ماهانه خود برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر تمام وقت، ریسک بزرگی را متحمل می‌شود.

    تنوی شاه با پوشیدن جواهرات سنتی جنوب آسیا

    او گفت: “آنچه مردم نمی بینند تمام کارهایی است که در پشت صحنه انجام می شود. من به شدت در مورد خودمدیریتی احساس می کنم و حداقل پنج برنامه و ابزار مختلف برای برنامه ریزی و سازماندهی دارم.”