این انتخابات می تواند به بزرگترین سوال میان دوره ای پاسخ دهد: سقط جنین یا اقتصاد؟

ما به آن هفته – یا آن واقعاً 48 ساعت تصمیمات – به عنوان یک لحظه واقعی نگاه خواهیم کرد که در آن شهرستان از نظر آنچه در خطر است از خواب بیدار شد، به کجا می‌توانیم برویم اگر مداخله نکنیم و مسیر را تغییر دهیم. او در مصاحبه ای در دفتر مبارزات انتخاباتی خود در کینگستون گفت.

مولینارو گفت: “من پت را می شناسم، ما با هم دوست هستیم – خوب حداقل تا چند ماه پیش بودیم، امیدوارم بعد از آن هم باشیم.” و من فکر می کنم در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری، ما فقط به کسی نیاز داریم که واقعا واشنگتن و آلبانی را پاسخگو کند. و پت قادر به انجام این کار نیست، او نیست. او رای دیگری برای اکثریت دموکرات در مجلس خواهد بود.»





منبع

بیشتر آن انرژی پیشروی ادامه دار را می توان به یک روند منحصر به فرد در منطقه نسبت داد.

این ممکن است برای تغییر کامل منظر سیاسی منطقه کافی نباشد. اما مطمئناً می‌تواند دموکرات‌های بی‌علاقه‌ای را که در حال دور شدن از صندوق‌های رأی هستند، خنثی کند.

اما یک عامل حیاتی در سمت رایان وجود دارد که در برخی از پیش‌بینی‌های ملی در رقابت از دست رفته است: شور و شوق دموکرات در سال‌های اخیر در این ناحیه کمتر از هر جای دیگری در نیویورک کاهش یافته است.

او در بیانیه‌ای گفت: «این بحث عمومی در مورد حقوق سقط جنین به مولینارو فرصتی می‌دهد تا سکوت خود را بشکند و رکورد موضع خود را تصحیح کند – یا به رای‌دهندگان بگوید که چرا دولت فدرال باید حقوق اولیه انسانی زنان را محدود کند.»

مارک مولینارو جمهوری خواه، مدیر اجرایی در شهرستان داچس، بر اقتصاد و مهار تورم متمرکز است. و پت رایان، دموکرات، مدیر اجرایی در شهرستان اولستر، می گوید که از حقوق سقط جنین محافظت خواهد کرد.

انتخابات محلی در نوامبر 2021 را در نظر بگیرید. این انتخابات از بدترین انتخابات ثبت شده برای دموکرات ها در مکان هایی مانند لانگ آیلند بود. اما این حزب در دره میانی هادسون عملکرد بسیار خوبی داشت و اکثریت خود را در مجلس قانونگذاری کانتی اولستر به بزرگترین خود در تاریخ افزایش داد. دموکرات ها برای اولین بار در بسیاری از خاطرات ناظران برنده دفتر کلانتری در نزدیکی شهرستان کلمبیا شدند.

رایان، فارغ التحصیل وست پوینت مجاور، در مسابقات اولیه هفت جانبه دلگادو در آن سال دوم شد. زمانی که رایان در سال 2019 برای مدیریت شهرستان نامزد شد، 78 درصد از آرا را برای دفتری به دست آورد که آخرین رقیب دموکرات تنها 57 درصد آرا را به دست آورد. با آغاز مرگ کومو در سال گذشته، او برای کاندیداتوری برای پست ایالتی آماده بود.

آنها در حال انجام انتخاب های ناامیدانه هستند، و صادقانه بگویم، این چیزی است که رای دهندگان نگران آن هستند.

مولینارو قبلاً از خارج کردن قانون نیویورک در مورد سقط جنین از قانون کیفری حمایت کرده بود، اما او با قانون سال 2019 برای تدوین حمایت های سقط جنین مخالفت کرد.

روز چهارشنبه، رایان مولینارو را به مناظره ای دعوت کرد که صرفاً بر این موضوع متمرکز بود.

رایان یک نظرسنجی داخلی را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد مولینارو با 3 امتیاز پیش است. وقتی به رای دهندگان گفته می شود که مولینارو “مخالفت با تضمین حقوق سقط جنین است”، رایان گفت که او 12 امتیاز بالاتر است.

اما بلافاصله، مسابقه آگوست پیش نمایشی از اینکه چقدر پیام های فعلی طرفین ممکن است در پاییز طنین انداز شود، ارائه می دهد. هر دو دارای موضوعات زیادی هستند که در حضورهای عمومی خود مطرح می شوند، اما قلب مبارزات آنها در موضوعاتی است که در مرکز بحث ملی قرار دارند.

در این مسابقه دو ستاره در حال ظهور که در دو طرف رودخانه هادسون زندگی می کنند در مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

او از شنوندگان خود خواست که آشنایان خود را تشویق کنند تا در ماه اوت رای دهند، حتی اگر آنها در ابتدا “تصمیم بگیرند که بنزین برای سوار شدن به ماشین و رانندگی به محل رای گیری کمی گران است.”

مولینارو هفته گذشته در رویدادی در خارج از پمپ بنزین Schoharie Mobil گفت: «چالش اقتصادی و مالی بر روی کشاورزان، خانواده‌ها و کسب‌وکارهای کوچک در شمال ایالت چالش‌برانگیزتر خواهد شد. تورم آمریکا 2 تا 4 درصد از کشورهای اروپایی جلوتر است. چرا؟ به دلیل هزینه‌های بی‌ملاحظه و سیاست‌های خطرناکی که از واشنگتن بیرون می‌آیند.”

هاوس کاو، نیویورک – نامزدها در مورد یک چیز توافق دارند: انتخابات ویژه نیویورک آنها در میان دوره ای مهم است که نشان می دهد رای دهندگان چقدر در مورد مهم ترین موضوع کشور پرانرژی هستند.

مولینارو گفت: «در حال حاضر به اندازه کافی دموکرات با دموکرات‌ها در دولت ایالتی و فدرال موافق هستند تا یک جمهوری‌خواه عمل‌گرا داشته باشیم که زندگی در شمال نیویورک داشته باشد».

راست و چپ از آن زمان کنترل خود را معامله کردند. کریس گیبسون جمهوری خواه با 5.6 ​​امتیاز در سال 2012 و جان فاسو همکار جمهوری خواه خود با 8.2 امتیاز در سال 2016. سپس دلگادو به ترتیب با 5.2 امتیاز و 11.6 امتیاز در سال های 2018 و 2020 برنده شد. جو بایدن دو سال پیش با کمتر از 51 درصد آرا در این منطقه پیروز شد.

حتی اگر پیام سقط جنین طنین انداز شود، تعداد کمی از مردم انتظار دارند که آب و هوای ملی برای دموکرات ها به خوبی سال هایی باشد که دلگادو با کمی اتاق تنفس بر کرسی نشست. شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد رای‌دهندگان دموکرات به اندازه زمانی که دونالد ترامپ در کاخ سفید بود، مشتاق نیستند.

از بسیاری جهات، این رقابتی ترین رقابت با مشخصات بالا در کشور است – در ماه هایی که نامزدها معمولاً پیام های خود را قبل از نوامبر تنظیم می کنند.

و در شرایط غیرعادی رخ می دهد: مولینارو و رایان برای به پایان رساندن چند ماه پایانی دوره دلگادو در یک صندلی که از حومه شهر پوکیپسی تا کوپرستاون امتداد دارد، رقابت می کنند. سپس به دلیل خطوط جدید منطقه، برای کرسی های جداگانه در رای گیری نوامبر حضور خواهند داشت.

مولینارو در سال 1995 با پیروزی در انتخابات در حومه پوکیپسی تیوولی در سن 19 سالگی، جوان‌ترین شهردار کشور شد، اما در سال 2018 مبارزات انتخاباتی فرمانداری را در برابر اندرو کومو شکست داد. مدت هاست که به عنوان بهترین شانس جمهوری خواهان برای بازپس گیری کرسی کنگره که دلگادو در سال 2018 به دست آورد، تلقی می شود.

آنها فقط در مورد این موضوع توافق ندارند.

هیچ صندلی بهتری در نیویورک برای تعیین چگونگی طنین‌اندازی این پیام‌های متخاصم وجود ندارد. از زمانی که یک وکیل ناشناس به نام کرستن گیلیبراند در سال 2006 جان سوئینی، نماینده جمهوری خواه را در یکی از ناحیه های قبلی مات و مبهوت کرد، این ایالت در میان شدیدترین مناقشات در ایالت بوده است.

او در مصاحبه ای پس از ملاقات با مجریان قانون در دهکده هاوس کاو، یک نقطه توریستی معمولی که به خاطر غارهای وسیعش معروف است، گفت: «شکی نیست که رای دهندگان در سراسر نیویورک بر افزایش هزینه های زندگی و جرم و جنایت تمرکز دارند. . مردم در زمان حال زندگی می کنند و در حال حاضر نمی توانند هزینه های زندگی خود را تامین کنند – آنها قبض های کارت اعتباری را برای پوشش هزینه های فزاینده جمع آوری می کنند، آنها نگران قیمت سوخت گرمایش خانه هستند.

صرف نظر از اینکه ماه اوت چگونه از بین می‌رود، این دو دقیقاً به مسیر کمپین رقابت‌های نوامبر در دو منطقه جدید کشیده شده‌اند که شامل تکه‌هایی از صندلی‌هایی است که در حال حاضر برای آن رقابت می‌کنند. هر دوی این کرسی‌های جدید به‌طور بالقوه رقابتی هستند، و یکی از نامزدها با مزیت‌های تصدی نامزد خواهد شد در حالی که دیگری با نام تجاری یک بازنده اخیر وارد می‌شود.

این تغییر دو سال بعد زمانی که همه‌گیری کووید-19 زندگی در یک شهر شلوغ را به خطری برای سلامتی تبدیل کرد، به هایپردرایو تبدیل شد. ده ها هزار نفر از ساکنان شهر نیویورک از مارس 2020 به این منطقه نقل مکان کرده اند. به طور کلی، آنها دموکرات هستند.

مولینارو در حالی که نظر خود را در میان رای دهندگان مطرح می کند، بر اقتصاد تمرکز کرده است.

رایان گفت در جوامعی که در سال‌های اخیر «واقعاً بر ایجاد تغییر و پیشرفت متمرکز شده‌اند»، «این شعله قوی می‌سوزد. … و تصمیمات دیوان عالی سوخت بر این شعله است.»

اینها اعداد قابل باوری هستند. اما اگر با موضع مولینارو در مورد سقط جنین و همچنین پیامی بی وقفه مبنی بر اینکه دموکرات‌هایی مانند رایان به اندازه کافی برای مقابله با تورم کار نمی‌کنند، آشنا شوند، رای‌دهندگان به کجا خواهند رسید.

اما رقابت 23 اوت – اولین انتخابات مجلس نمایندگان از زمان لغو دادگاه عالی رو در مقابل وید – می تواند بسیار تأثیرگذارتر باشد و واضح ترین نشانه را ارائه دهد که آیا سقط جنین موضوعی است که کنترل کنگره را تعیین می کند یا خیر.

وودستاک، هادسون و کینگستون در دهه های اخیر به عنوان مقاصد محبوب برای ساکنان بروکلین و منهتن که به دنبال دور شدن از شهر شلوغ نیویورک هستند، رشد کرده اند. قبل از پیروزی دلگادو در سال 2018، تلاشی برای تشویق ساکنان مناطق آبی تیره برای ثبت نام برای رای دادن در خانه دوم خود در کرسی بنفش صورت گرفت.

پیروز در ناحیه نوزدهم کنگره نیویورک تنها چهار ماه در مقام ریاست جمهوری پیروز خواهد شد و کرسی را که آنتونیو دلگادو، دموکرات، زمانی که معاون فرماندار نیویورک شد، خالی خواهد کرد.

خط پایه در منطقه می‌تواند چیزی بین برد 8.2 امتیازی فاسو در سال 2016 و میانگین حاشیه پیروزی دلگادو 8.4 امتیازی باشد – که باعث می‌شود مسابقه به همان اندازه که می‌تواند پرتاب شود.

رایان، که کمپین او همچنین بر دیگر احکام اخیر دیوان عالی مربوط به تغییرات آب و هوایی و قانون حمل مخفی نیویورک لغو شده است، تمرکز کرده است. اولین تبلیغ کمپین خود را آغاز کرد یک ساعت پس از صدور حکم سقط جنین توسط دادگاه در ماه ژوئن.

در ژوئن، تعداد بیشتری از دموکرات‌ها در انتخابات مقدماتی مجلس برای کرسی با محوریت کینگستون رای دادند تا در هر ناحیه دیگری در ایالت. و در حالی که میزان مشارکت دموکرات ها در انتخابات مقدماتی فرمانداری ماه گذشته در مقایسه با سال 2018 کاهش یافته است، شش شهرستان از 10 شهرستانی که کمترین افت را دارند در حوزه کنگره هستند.