“اینکه بگویم دلم شکسته دست کم گرفته است”

اسمیت در اینستاگرام نوشت: “این که بگویم دلم شکسته دست کم گرفتن است. اینکه از من بخواهی بمانم و بپذیرم کاملاً دیوانه کننده است.”

“8 سال دروغ و فریب. 8 سال تقسیم ناآگاهانه زندگی و شوهرم با زنان متعددی که بدن خود را بدون محافظت به او می فروشند … هر یک از آنها!” او نوشت.

به گزارش E!، این پست سه ماه پس از تمدید عهد ازدواج او و نی یو و پس از جدایی در سال 2020 منتشر شد.

اسمیت “من تصمیم می‌گیرم قد بلند بایستم و سرم را بالا بگیرم. اگر کسی نمی‌تواند شما را آنطور که لیاقتش را دارید دوست داشته باشد، این به شما بستگی دارد که خودتان را دوست داشته باشید. بدون هیچ نفرتی در قلبم برای او چیزی جز بهترین آرزو نمی‌کنم.” اضافه.

او در این پست اشاره می کند که این دو “3 فرزند زیبا با هم دارند”، اگرچه او ادعا می کند که “چیزی جز سال های تلف شده و دلشکستگی” در ازدواجشان بدست نیاورده است. اسمیت همچنین پیشنهاد می کند که دیگر نمی تواند در رابطه باقی بماند.

در ماه مه، نی یو به نشریه گفت که او و اسمیت در حین قرنطینه در طول همه‌گیری کروناویروس «در حال بررسی طلاق» بودند، اما این دو قوی‌تر از همیشه ظاهر شدند.

“به عنوان یک انسان، واقعاً دشوار است، به خصوص با کسی که دوستش دارید و به او اهمیت می دهید. شما به احساس آنها اهمیت می دهید. بنابراین، گفتن چیزی در مورد خود به آنها که ممکن است از آن لذت نبرند، انجام این کار سخت است، علاوه بر این که شنیدن در مورد خودتان سخت است.





منبع

اسمیت، 35 ساله، که به مدت 6 سال با Ne-Yo، 42 ساله ازدواج کرده است، در پستی در اینستاگرام با عنوان “خدا رحمت کند.

کریستال اسمیت، همسر نی یو، در یک پست کوبنده در شبکه های اجتماعی که شنبه شب به اشتراک گذاشته شد، خواننده را متهم به خیانت به مدت هشت سال کرد و برای او “هیچ چیز جز بهترین ها” آرزو کرد.

Ne-Yo که پست او را “لایک” کرده بود، پاسخ داد توییتر، گفت که او و خانواده اش به صورت خصوصی با “چالش ها” کار خواهند کرد.

بازدید NE-YO و Crystal Renay از استراحتگاه دیزنی لند با دختر ایزابلا رز (دستورالعمل / استراحتگاه های دیزنی لند از طریق Getty Ima)
به خاطر فرزندانمان، من و خانواده‌ام با چالش‌هایمان پشت درهای بسته کار خواهیم کرد. قرار نیست مسائل شخصی در تالارهای عمومی مطرح و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. من فقط از شما می خواهم که لطفاً در این زمان به حریم خصوصی من و خانواده ام احترام بگذارید.”

او در ادامه گفت که “قربانی نیست” و از مردم خواست که از ارسال فیلم ها و اطلاعات مربوط به خیانت همسرش برای او خودداری کنند زیرا “دیگر نگرانی من نیست”.

بازدید NE-YO و Crystal Renay از استراحتگاه دیزنی لند با دختر ایزابلا رز (دستورالعمل / استراحتگاه های دیزنی لند از طریق Getty Ima)