اینفلوئنسر مالزیایی که به دلیل پوشیدن لباس بدون شلوار با واکنش شدید مواجه شد با پورشه تصادف کرد.

تصویر ویژه از طریق @mspuiyi





منبع

MsPuiyi، که نام اصلی او Siew Pui Yi است، اعلام کرد که بالاخره اولین ماشین اسپورتش، یک پورشه مشکی را در آن خریده بود آ پست فیس بوک در دسامبر 2021. تقریبا یک سال بعد، اینفلوئنسر 24 ساله مالزیایی خودنمایی کرد ماشین صورتی نوزاد او که به تازگی رنگ آمیزی شده است به بیش از 20 میلیون دنبال کننده اینستاگرامش در نوامبر 19.

اطلاعات بیشتر از NextShark: یوتیوبر Miiasaurus ماه ها پس از ساختن، جنجال “مشکل” بازگشته است

حتی طبق گزارش ها، ستاره روی جلد پنت هاوس عکس و ویدیو به اشتراک گذاشته شده از طریق اینستاگرام استوری هایی از رانندگی او در اطراف کوالالامپور در ماشین تازه رنگ شده اش.

پس از دیدن این به‌روزرسانی، چند تن از طرفداران او بلافاصله سعی کردند به او دلداری دهند و یکی از کاربران فیس‌بوک نوشت: «تا زمانی که شما خوب هستید، ماشین‌ها را می‌توان تعمیر یا تعویض کرد».

او سپس ویدیو را با چند عکس که سپر آسیب دیده پورشه او را نشان می داد، دنبال کرد. او همچنین به اشتراک گذاشت که پس از گزارش این حادثه به پلیس جریمه شد.

این ستاره شبکه های اجتماعی به جراحات وارده اشاره نکرد.

خانم پویی عکس ها را دوباره به اشتراک گذاشت پورشه صورتی نوزادش با بیش از 1 میلیون دنبال کننده در فیس بوک در 23 نوامبر. با این حال، روز بعد، او با به روز رسانی درباره تصادف اتومبیل از طریق استوری اینستاگرام طرفداران خود را شوکه کرد. او اعلام کرد که این حادثه هنگام رانندگی رخ داده است.

بیشتر از NextShark: مقامات چینی به دلیل ارسال توییت به تمسخر می پردازند بسیاری از رستوران های چینی تایوان نشان می دهند که جزیره “همیشه بخشی از چین بوده است”

اطلاعات بیشتر از NextShark: نامزد پارلمان پس از اختلاط رقیب استرالیایی آسیایی با یک سیاستمدار دیگر از عذرخواهی امتناع کرد.

اینفلوئنسر مالزیایی MsPuiyi پس از تصادف با پورشه خود، تنها چند روز پس از رنگ آمیزی جدید، با جریمه نقدی مواجه شد.

در ماه آوریل، MsPuiyi تیتر اخبار شد پوشیدن áo dài، لباس ملی ویتنام، بدون شلوار در طول یک عکاسی خطرناک در ویتنام. او در پی این واکنش عذرخواهی کرد و گفت که عکس هایش را حذف خواهد کرد.