اینفلوئنسر ادعا می کند که با آدام لوین در داستانی کثیف که خیلی بدتر می شود رابطه داشته است

او با این ادعا که “اخلاق من ناآگاهانه به خطر افتاد” و “من کاملاً دستکاری شده بودم” از خود به دلیل شرکت در این ماجرا دفاع کرد.

ویدیوی Stroh در 10 ساعت پس از انتشار 7.5 میلیون بار مشاهده شد. او بعداً ویدیوی دوم را منتشر کرد و به منتقدان پاسخ داد و گفت که سعی در ایفای نقش قربانی ندارد.

لوین از سال 2014 با پرینسلو ازدواج کرده است. این زوج در ماه جاری اعلام کردند که منتظر سومین فرزند خود هستند. آنها دو دختر 4 و 5 ساله دارند.

من با مردی رابطه داشتم که با یک مدل ویکتوریا سیکرت ازدواج کرده بود. در آن زمان، من جوان بودم، ساده لوح بودم، و منظورم این است که کاملاً صادقانه بگویم، احساس می کنم مورد استثمار قرار گرفته ام.»

استرو ادعا کرد که هرگز قصد نداشت داستان را به صورت عمومی به اشتراک بگذارد، اما به این دلیل مطرح شد که اسکرین شات را برای چند دوست ارسال کرده بود و یکی از آنها تلاش می کرد داستان را به یک تبلوید بفروشد.

“مهم ترین قسمتی که من قطعاً به آن اشاره کردم، این واقعیت است که تصور می کردم ازدواج آنها به پایان رسیده است. من معتقد بودم که آن‌ها برای دوری از مطبوعات منفی سکوت می‌کنند، زیرا همانطور که گفته بودم در لس‌آنجلس تازه وارد بودم، بنابراین تصور می‌کردم که در مورد افراد مشهوری با آن کالیبر، اینطور است.» او گفت.

نماینده لوین بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

یک مدل اینستاگرام ادعا می کند که با آدام لوین از Maroon 5 رابطه داشته است و بعد از اینکه آنها صحبت نکردند، او نامه ای نوشت تا از او بپرسد که آیا می تواند نام فرزندش را به نام او بگذارد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

او همچنین اسکرین‌شات‌هایی از مبادلات دی‌ام‌های عاشقانه اینستاگرام با چیزی که به نظر می‌رسید حساب لوین است را نشان داد.

او گفت: «و به همین دلیل است که من احساس استثمار می‌کنم، زیرا او می‌دانست که من به همه چیزهایی که او می‌گفت به دلیل موقعیت آسیب‌پذیرم در لس‌آنجلس باور دارم.» همچنین، او مستقیماً از حساب تأیید شده اینستاگرام خود به من پیام می داد. دلیلی برای سوال بیشتر نداشتم. اما اکنون متوجه شده‌ام که این احتمالاً یک تاکتیک دستکاری او بوده است، می‌دانید که فقط در مقابل دیدگان پنهان شده است.»

سامنر استرو، که کمتر از 350000 فالوور اینستاگرام دارد، این ادعاها را در یک ویدیوی TikTok که دوشنبه منتشر شد، مطرح کرد. او ادعا می کند که برای حدود یک سال خواننده متاهل را دیده است، اما زمان آن را مشخص نکرده است. همسر لوین بهاتی پرینسلو مدل ویکتوریا سیکرت است.

Stroh همچنین توضیح داد که منظورش از زمانی که ادعا می کند که دستکاری شده است چیست.

او گفت: “من به هیچ وجه سعی در جلب همدردی نداشتم.” و من کاملاً متوجه شدم که قربانی این موضوع نیستم. من کسی نیستم که اینجا واقعاً صدمه ببینم. این بهاتی و فرزندانش هستند و برای این موضوع بسیار متاسفم.»

استرو در ویدیوی TikTok خود، اسکرین شات یک پیام الکترونیکی اینستاگرام را به اشتراک گذاشت که ظاهراً لوین برای او فرستاده بود «بعد از اینکه من طی چند ماه با او صحبت نکردم». در این پیام آمده است: “باشه سوال جدی است. من یک بچه دیگر دارم و اگر باشد [a] پسر من واقعاً می خواهم اسمش را سامنر بگذارم. با آن موافقی؟ خیلی جدی.”

او در توضیح ویدیوی خود نوشت: «خجالت می‌کشم که من درگیر این عدم پشیمانی و احترام مطلق بودم».