اینفلوئنسرهای چینی به عنوان بخشی از روند «دبیرستان آمریکایی» با کمدهای Ikea عکس می گیرند

این روند که “Meigaofeng” (سبک دبیرستان آمریکایی در انگلیسی) نامیده می شود، در حال حاضر وجود دارد رایج در Xiaohongshu (کتاب قرمز کوچک)، نسخه چینی اینستاگرام. چندین حساب در Weibo، مانند جیمو نیوز، همچنین روند را گزارش کرده اند.

این کمدهای آبی برای این منظور است که مشتریان در حین خرید وسایل خود را ذخیره کنند. برخی از نظر دهندگان Xiaohongshu شکایت کرده اند که اینفلوئنسرها اختلال زیادی در فعالیت های خود ایجاد می کنند.

قبلاً در Ikea خیلی شلوغ بود و ما مجبور بودیم برای فضا با افرادی که عکس می‌گرفتند بجنگیم.» حالا، بالاخره، ما توسط افرادی که دوربین در دست دارند شلوغ نخواهیم شد، یا مجبور نخواهیم شد فلاش بی پایان دوربین ها را تحمل کنیم.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: قطعات طلای خود را برای این کیف 3000 دلاری Susuwatari از مجموعه “Spirited Away” استودیو Ghibli x Loewe خرج کنید.





منبع

آنها معتقدند که کمدهای IKEA برای ایجاد فضایی که معمولاً در سریال‌ها یا فیلم‌های دبیرستانی آمریکایی، TikToker و معلم چینی دیده می‌شود، عالی هستند. @candiselin86 توضیح داد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: رئیس MI6 از چین برای “تبلیغ رایگان” از جعلی عجیب “جیمز پاند” با هدف اطلاعات غربی تشکر کرد.

آ روند مشابه همچنین Xiaohongshu را جاروب کرد سال گذشته چندین اینفلوئنسر به پلتفرم رسانه های اجتماعی رفتند تا تصاویری از خود را در مقابل آنها به اشتراک بگذارند کاستکو در شانگهای و وانمود کرد که در ایالات متحده است. برخی از آن‌ها در زیرنویس نوشتند، «تظاهر به لس آنجلس» یا «بازگشت به ساحل غربی».

روند ساده است. اینفلوئنسرها یونیفرم‌های دبیرستانی آمریکایی مانند لباس‌های «Gossip Girl» یا «The Princess Diaries» می‌پوشند – کت، آستین‌های بلند دکمه‌دار سفید، دامن‌های چین دار، کراوات و همه چیز – و در مقابل کمدهای شرکت مبلمان ژست می‌گیرند. مکان های شانگهای.

یک روند جدید آنلاین، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی چین را با تصاویری از اینفلوئنسرهایی که مانند دانش‌آموزان دبیرستانی آماده‌کننده آمریکایی لباس می‌پوشند و در مقابل کمدهای Ikea شانگهای ژست گرفته‌اند، پر کرده است که باعث ناراحتی خریداران شده است.

در حالی که برخی از کاربران Weibo به صورت آنلاین شکایت کردند که نگهبانان امنیتی Ikea شانگهای و چنگدو آنها را از گرفتن عکس در داخل فروشگاه ها منع کرده اند، یک رسانه خبری گوانگژو تصریح کرد که این ممنوعیت “سوء تعبیر شده است.” این گزارش توضیح داد که کارکنان Ikea فقط جلوی نفوذگرانی را می گیرند که مزاحمت های دیگر را ایجاد می کنند. خریداران

این واقعا آزاردهنده است،” یکی از کاربران Xiaohongshu شکایت کرد. آخرین باری که به ایکیا رفتم، می‌خواستم نمایشگاه‌های مبلمان را ببینم، اما گروهی از نوجوانان مشغول عکس‌برداری بودند، بنابراین من نتوانستم خوب نگاه کنم.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: براوو جنی نگوین را از «RHOSLC» به دلیل پست‌های ضد BLM و طرفدار پلیس گذشته‌اش اخراج کرد.

به گفته سرمایه گذار و تحلیلگر فناوری چینی، “Meigaofeng” آنقدر مخرب شد که ظاهرا Ikea China اینفلوئنسرها را از گرفتن عکس با کمد خود منع کرد. روی ما.