اینفلوئنسرهای ورزشکاران کالج با نگرانی های امنیتی مواجه می شوند

___

___

گاردنر گفت که با مربیان خود و افراد در بخش ورزشی صحبت کرده است که می‌گویند از فالوورهای بزرگ او در رسانه‌های اجتماعی آگاه هستند و اطمینان داده‌اند که تدابیر امنیتی او برای حفظ امنیت او وجود دارد.

تیم رینولدز، نویسنده بسکتبال AP در این گزارش مشارکت داشت.

رید در بیانیه‌ای گفت: «ما همیشه ورزشکاران برجسته‌ای در محوطه دانشگاه نبراسکا-لینکلن داشته‌ایم و در صورت بروز مشکلات به آنها رسیدگی می‌کنیم.

گاردنر گفت که ساخت TikToks را سال گذشته با هم اتاقی‌اش شروع کرده است و آنها از تعداد بازدیدهای آنها شگفت زده شده‌اند. با توجه به اینکه ورزشکاران کالج اکنون می توانند از افراد مشهور خود پول دریافت کنند، گاردنر شروع به جستجوی راه هایی برای کسب درآمد از آنها کرد و اکنون با حدود 15 برند شریک می شود که بیشتر آنها برای زنان سرو می شوند.

لسلی رید، سخنگوی دانشگاه گفت که پلیس دانشگاه شاهد افزایش نگرانی های امنیتی ورزشکاران نیست که مستقیماً به شهرت رسانه های اجتماعی نسبت داده شود.

او در طی مصاحبه ای در مرکز پیست داخلی نبراسکا گفت: «این نوع چیزها… قطعا ترسناک است. همانطور که در این ساختمان می بینید، ما کمی کمتر از تیم بسکتبال، فوتبال یا والیبال در یک بازی جدا هستیم. غرفه ها همانجا هستند. این قطعا ناراحت کننده بود.»

هانا کاویندر که به همراه خواهر و همکارش هیلی بسکتبالیست میامی از هر نظر تاثیرگذار برترین ورزشکاران دانشگاهی هستند، گفت که با توجه به استفاده پربار و سودآور دوقلوها از رسانه های اجتماعی، زندگی خصوصی تری نسبت به آنچه که بیشتر تصور می کنند، دارد.

یک ویدیوی خنده‌دار از آموزش او به یک بازیکن فوتبال که چگونه پرش با چوب را آموزش می‌دهد، تقریباً 4 میلیون بار دیده شده است، اگرچه اکثر محتوای «دختر دخترانه» که خود او را توصیف می‌کند، با همگام‌سازی لب‌ها یا اجرای اسکیت‌های او در حالی که لباس یونیفرم خود را به تن دارد و عرق می‌پوشد، دیده شده است. لباس یا لباس های شیک چیزهای بسیار رایج برای تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی.

ورزش های کالج AP: https://apnews.com/hub/college-sports و https://twitter.com/AP_Top25





منبع

گاردنر گفت: “به عنوان یک زن، در آینده به این فکر می کنم که اگر من یک پسر داشتم و آنها چنین چیزهایی را روی ویدیوی یک دختر جوان اظهار نظر می کردند، من از پسرم خجالت می کشیدم.” “همه کامنت ها اینطور نیستند. اشتباه نکنید. افراد بسیار خوبی هستند که من را دنبال می کنند، نظرات بسیار زیبای زیادی.

اولیویا دان، ژیمناستیک LSU، که 11 میلیون دنبال کننده TikTok و اینستاگرام دارد، در اوایل امسال زمانی که انبوهی از پسران و مردان جوان در یک جلسه در یوتا حاضر شدند، در سرفصل اخبار بود. آنها در یک نقطه یک دستکش تشکیل داد خارج از عرصه دان بعداً از هوادارانش خواست که به او و هم تیمی هایش احترام بگذارند و این حادثه باعث شد که LSU پرسنل امنیتی را برای سفر با تیم تعیین کند.

مردم همیشه می‌پرسند، خوب، چرا هم تیمی‌های خود را بیشتر در TikTok پست نمی‌کنید؟ یا چرا بیشتر به خواهران یا خانواده و چیزهای دیگر پست نمی‌دهی؟» او افزود. و به همین دلیل است – من نمی‌خواهم آنها با چیزهایی برخورد کنند که ما مجبور بودیم یاد بگیریم، رشد کنیم و با آنها سازگار شویم، مانند نظرات نفرت‌انگیز و مواردی از این قبیل. مدتی طول کشید تا به آن عادت کنید، مردم بدون دلیل از شما سخن می گویند.

همانطور که در مورد سایر ورزشکاران زن که از فالوورهای خود در رسانه های اجتماعی کسب درآمد می کنند، اتفاق افتاده است، برای ظاهر او موضوعی است که در مورد ویدیوهایش نظر داده می شود، نظراتی که می توانند از واقعاً تحسین آمیز تا نامناسب – یا بدتر از آن متغیر باشند.

گاردنر گفت که نامه‌های دست‌نویس امضا شده توسط مردان – یکی حاوی جوکرهایی از یک دسته کارت – دریافت کرده و آنها را دور انداخته است. او در مورد وضعیت Dunne در یوتا شنیده بود، اما زیاد به آن فکر نکرد تا اینکه یکی از هم تیمی ها به او گفت که گروهی از مردان در طول یک جلسه داخل سالن در لینکلن به دنبال او هستند.

طبق گفته On3.com، درآمد سالانه بالقوه او از این تلاش 111000 دلار پیش بینی می شود که رتبه 3 را در بین ورزشکاران رشته دو زن در بخش I دارد.

صدا خفه کن از ارسال پیام های مستقیم به فالوورهایی که اینفلوئنسر نمی شناسد جلوگیری می کند و در پاسخ های کلی به نظرات احتیاط می کند. چیزی به معصومیت یک شکلک صورتک می‌تواند چیزی را که به عنوان یک رابطه فرااجتماعی شناخته می‌شود، ایجاد کند، به این معنی که فالوور تصور می‌کند که اینفلوئنسر را می‌شناسد یا با او دوست است.

مافلر گفت، مانند همه اینفلوئنسرها، ورزشکاران کالج با نمایه های عمومی رو به رشد باید از محیط اطراف خود آگاه باشند و هرگز چیزی که سرنخی از موقعیت مکانی آنها ارائه دهد پست نکنند.

مافلر گفت: “بیشتر مردم در مورد دنبال کردن شما خوب و عادی خواهند بود، اما می توان آن را به عنوان دعوتی برای دیگران تلقی کرد – و این همان مواردی است که باید نگران آنها باشید. آنها کسانی هستند که در کلاس آزمایشگاه شما یا خارج از خوابگاه شما ظاهر می شوند.

جان مافلر از آئکویتاس گلوبال سکیوریتی مستقر در فلوریدا گفت ورزشکارانی که به‌عنوان اینفلوئنسر به طور ناگهانی محبوبیت پیدا کرده‌اند، باید بدانند که در معرض خطر جذب دنبال‌کنندگان با نیات پلید هستند. Muffler، بازرس ارشد بازنشسته خدمات مارشال ایالات متحده، متخصص در کاهش خطر و ارزیابی تهدید است و در مورد مشکلاتی که تأثیرگذاران می توانند با آن مواجه شوند، نوشته است.

اما برخی از آنهایی که بیشتر نگران کننده هستند، مثلاً من فکر می کنم، در زندگی شما چه می گذرد؟ من نمی توانم آن را شخصی بدانم.» او گفت: «باید درک کنم که درک آنها از من بازتابی از تجربیات و زندگی آنها و این نوع چیزها است. چه اتفاقی افتاده یا چه خبر است که ویدیویی از من با کت زمستانی می‌بینی و ذهنت به آنجا می‌رود؟»

تعداد فالوورهای TikTok گاردنر طی چهار ماه گذشته به نزدیک به 210000 نفر رسیده است – علاوه بر 115000 فالوور او در اینستاگرام – و با آن اتفاق دیگری نیز رخ داده است: گاردنر به دلیل احتمال تهدید آمیز شدن یک طرفدار بیش از حد متعصب به حفظ امنیت فکر کرده است. ; او گفت که از هر 10 فالوورش، هشت نفر مرد هستند.

ساختن ویدیوهای TikTok برای سرگرمی به یک سرمایه‌گذاری جدی برای کسب درآمد برای ورزشکار پیست نبراسکا، جس گاردنر، که در میان ستارگان رسانه‌های اجتماعی در ورزش‌های دانشگاهی است، تبدیل شد.