ایمیل جدید نشان می دهد که چگونه کمپین ترامپ به انتخاب کنندگان قلابی در جورجیا دستور می دهد تا به طور مخفیانه به ساختمان کنگره این ایالت نفوذ کنند تا آرای انتخاباتی را به صندوق بیندازند.

وکیل شفر در این رسانه گفت: «هیچ یک از این ارتباطات و شهادت او نشان نمی‌دهد که آقای شفر خواستار محرمانه ماندن انتخاب‌کنندگان موقت بوده یا خواسته است.»

در ایمیلی که یکی از کارکنان ستاد انتخاباتی ترامپ ارسال کرده بود، به انتخاب کنندگان قلابی آموزش داده شد که چگونه به ساختمان کنگره ایالت جورجیا نفوذ کنند، گواهی هایی را امضا کنند که نشان می دهد برای دادن رای به ایالت در آنجا حضور دارند، و در نهایت با رای دادن به ترامپ، خواست رای دهندگان ایالت را به چالش کشیدند. بجای.

نمایندگان ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

در این ایمیل توضیح داده شده است که چگونه این انتخاب کنندگان می توانند به ساختمان کنگره جورجیا نفوذ کنند و گواهینامه ها را امضا کنند.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • Source link

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در یک گردهمایی در میشیگان در 2 آوریل سخنرانی می کند.اسکات اولسون/گتی ایماژ

    • جورجیا یکی از هفت ایالتی بود که متحدان ترامپ اسناد جعلی را به آرشیو ملی فرستادند و به دروغ اعلام کردند که او در آنها پیروز شده است. این اوراق دارای امضای حامیان ترامپ بود که مدعی بودند رای دهندگان معتبر هستند، اما در واقع افراد سرکشی بودند که هیچ نقش قانونی در تأیید نتایج انتخابات نداشتند.

      سینرز که اکنون برای وزیر امور خارجه گرجستان براد کار می کند، گفت: به دنبال امتناع رئیس جمهور سابق از پذیرش نتایج انتخابات و اجازه انتقال مسالمت آمیز قدرت، دیدگاه من در مورد این موضوع به طور قابل توجهی نسبت به جایی که در 13 دسامبر بود تغییر کرده است. Raffensperger – دشمن شناخته شده ترامپ.

      یکی از وکیل شفر به The Post گفت که شفر تمام مکاتبات خود در مورد رای انتخاباتی را به کمیته 6 ژانویه تحقیق در مورد شورش کنگره تحویل داده است.

      واشنگتن پست ایمیلی از کمپین ترامپ برای انتخاب کنندگان جعلی جمهوری خواه دریافت کرد.

    • رابرت سینرز، مدیر عملیات انتخاباتی کمپین ترامپ در جورجیا، به نقل از این رسانه، نوشت: «باید از صلاحدید کامل شما در این فرآیند بخواهم». وظایف شما برای اطمینان از نتیجه نهایی – پیروزی پرزیدنت ترامپ در گرجستان – ضروری است، اما تا زمانی که ما رازداری و صلاحدید کامل نداشته باشیم، با مشکل مواجه خواهد شد.

      به گزارش The Post، به رای دهندگان گفته شد که به نگهبانان ساختمان اطلاع دهند که قرار ملاقاتی با یکی از سناتورهای ایالتی برای ورود دارند.

      موضوع انتخاب کنندگان جعلی در جورجیا در حال حاضر توسط فانی ویلیس، دادستان منطقه فولتون در حال بررسی است.

      گناهکاران در متنی درشت نوشتند: «لطفاً به هیچ وجه نباید به انتخاب کنندگان ریاست جمهوری اشاره کنید یا با رسانه ها صحبت کنید.

      این سازمان همچنین از شرکت کنندگان در این طرح خواسته است تا برای اطمینان از پیروزی ترامپ، “محرمانه بودن و احتیاط کامل” داشته باشند.

    این ایمیل به تاریخ 13 دسامبر 2020 حاوی دستورالعمل هایی در مورد چگونگی موقعیت انتخاب کنندگان برای به صندوق انداختن آرای کالج الکترال به نفع ترامپ بود، علی رغم پیروزی رئیس جمهور جو بایدن در ایالت. علیرغم این طرح، همه 16 رای الکترال برای ایالت در روز بعد به نفع بلیت بایدن – هریس به صندوق ریخته شد.

    در بیانیه ای به The Post، Sinners گفت که او صرفا از دستورات کارکنان ارشد ستاد انتخاباتی و دیوید شفر، رئیس حزب جمهوری خواه جورجیا پیروی می کند.

    دونالد ترامپ در راهپیمایی فریاد می زند

    یک ایمیل بمب که توسط واشنگتن پست و سی ان ان به دست آمده است، اطلاعات جدیدی را در مورد طرحی که توسط کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در جورجیا ساخته شده بود، فاش کرده است که شامل واداشتن رای دهندگان قلابی برای دادن رای الکترال برای او بود.