ایلهان عمر در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در مینه سوتا زنده ماند

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

خوشبختانه برای عمر، منطقه او به شدت دموکرات است، به این معنی که او احتمالاً دو سال دیگر فرصت دارد تا مسائل مربوط به انتخاب شدن خود را مشخص کند، زیرا او با شانس کمی برای شکست مجدد در انتخابات عمومی نوامبر امسال مواجه است.

اگرچه او در نهایت شکست خورد، اما به نظر می رسد نامزدی ساموئلز با تنفر برخی از رای دهندگان از رویکرد مترقی عمر برخورد کرده است. در نقطه ای که AP مسابقه او را نامید، او فقط 2 درصد جلوتر بود.

استار تریبون از طریق گتی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

استار تریبون از طریق گتی

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

نزدیک‌تر از چیزی بود که او می‌خواست، اما ایلهان عمر، نماینده پیشرو، نماینده شورای شهر مینیاپولیس (D) با اختلاف اندکی دون ساموئلز، عضو شورای شهر مینیاپولیس را در مسابقه اولیه خود سه‌شنبه شکست داد و با اختلافی پیروز شد که نشان‌دهنده جایگاهی بسیار متزلزل‌تر از آنچه انتظار می‌رفت در منطقه مینیاپولیس او بود.

عمر در سال‌های گذشته با چالش‌های اصلی روبرو بوده است، از جمله وکیل آنتون ملتن میو، که او را با اختلافی قابل قبول شکست داد. اما تماس نزدیک سه شنبه شب ممکن است نشانه این باشد که یک رقیب دموکرات دیگر می تواند او را در انتخابات مقدماتی دیگر کنار بزند.

عمر اولین عضو تیم نیست که امسال از یک چالش اولیه نزدیک جان سالم به در برده است. هر دو نماینده کوری بوش (D-MO) و رشیده طلیب (D-MI) با رقبای اصلی میانه رو روبرو شدند، اگرچه هر دو با حاشیه های راحت تری پیروز شدند.

ساموئلز از برخی تاییدات لحظه آخری، از جمله شهردار مینیاپولیست، جیکوب فری، بهره مند شد. اما چالش او در نهایت شکست خورد – و او مسابقه را در حدود ساعت 10:30 شب سه شنبه شب EDT به عمر واگذار کرد.

ایلهان عمر، گروه های «دبیرستان» کنگره را در هم می شکند

ساموئلز عمدتاً به دلیل مخالفت با مواضع چپ عمر، از جمله حمایت او از کاهش بودجه پلیس، که از زمان قتل جورج فلوید در سال 2020 به یک موضوع داغ در مینیاپولیس تبدیل شده است. این نماینده کنگره یکی از لیبرال ترین اعضای دموکرات مجلس نمایندگان است. اعضای حزب، و او گهگاه حزب را در آرای سیاست های اصلی در کنار بقیه اعضای به اصطلاح مترقی «جوخه» تحت فشار قرار داده است.

تا پیش از انتخابات مقدماتی، عمر به ظاهر بی حوصله باقی ماند. او نه تنها از منفعت ریاست جمهوری برخوردار بود، بلکه از سوی تعدادی از چهره های مترقی برجسته، از جمله سناتور برنی سندرز (I-VT) و رئیس مجلس نمایندگان نانسی پلوسی (D-CA) حمایت می شد.