ایلهان عمر، تد کروز را به دلیل تلاش برای لغو بخشش وام دانشجویی بایدن در دادگاه “راسوی کوچک بدبخت” خواند.

با این حال، ابی شفروت، وکیل کارکنان مرکز ملی حقوق مصرف کننده، به اینسایدر گفت که وام گیرندگان نباید در حال حاضر “بیش از حد” نگران این تهدیدات قانونی باشند. او توضیح داد که کسانی که تلاش می‌کنند شکایت کنند باید ثابت کنند که آسیب جدی دیده‌اند، و در حالی که ممکن است بتوانند از دادگاه درخواست کنند تا اجرای معافیت‌ها را تا تصمیم‌گیری درباره قانونی بودن اقدام بایدن متوقف کند، دستیابی به آن دشوار است.

کروز قبلاً در پادکست خود اذعان کرده بود که شکایت از دولت برای بخشش وام دانشجویی دشوار خواهد بود.

با این حال، قانون‌گذاران جمهوری‌خواه همچنان استدلال می‌کنند که این تجاوز به این اختیار است و بایدن باید تأیید کنگره را می‌گرفت.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

نماینده مینه سوتا  ایلهان عمر و سناتور تگزاس  تد کروز

در نهایت، هر دو بخش به این نتیجه رسیدند که او بر اساس قانون HEROES سال 2003 اختیار دارد، که به وزیر آموزش این امکان را می‌دهد تا موجودی وام‌های دانشجویی را در ارتباط با شرایط اضطراری ملی، مانند همه‌گیری COVID-19، چشم پوشی یا اصلاح کند.

پس از اینکه خبر رسید که کروز در حال «تفکر فکری» راه‌هایی برای جلوگیری از امداد بایدن است، عمر در توییتر نوشت که او اصلاً نگران مسائل قانونی درباره لغو بدهی نیست.

سوالات مربوط به قانونی بودن بخشودگی وام های دانشجویی جدید نیست و خود بایدن از آنها پرسیده است. اندکی پس از آغاز به کار، بایدن نسبت به لغو مقدار زیادی از بدهی های دانشجویی ابراز تردید کرد، زیرا مطمئن نبود که صلاحیت انجام این کار را داشته باشد و همین امر باعث شد که او از وزارت آموزش و دادگستری بخواهد تا یادداشت هایی در مورد توانایی قانونی او برای محو دانش آموزان ایجاد کند. بدهی.

ایلهان عمر، نماینده مینه سوتا، هنگام شنیدن تلاش های یک قانونگذار جمهوری خواه برای جلوگیری از بخشش وام دانشجویی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، کوتاه نیامد.

اورتیز گفت: «این اقدام اساساً برای ده‌ها میلیون آمریکایی سخت‌کوش که هرگز به دانشگاه نرفتند و اکنون مجبور به بخشش وام برای کلاس مشاور هستند، ناعادلانه است.

بهارات رامورتی، معاون شورای اقتصاد ملی، طی یک نشست خبری اخیر گفت: «اقتدار قانونی به وزیر این امکان را می‌دهد که مطمئن شود همه‌گیری و شرایط اضطراری آسیب مالی خالص به آن افراد وارد نمی‌کند».

ایلهان عمر، نماینده مجلس در پاسخ او را “راسو کوچک بدبخت” خواند.

  • و همانطور که اینسایدر قبلا گزارش داده بود، گروه های محافظه کار و دادستان های کل جمهوری خواه به دنبال راه هایی برای به چالش کشیدن بخشودگی وام هستند. به عنوان مثال، آلفردو اورتیز، مدیر عامل شبکه ایجاد مشاغل – یک گروه مدافع محافظه کار – در بیانیه ای گفت که این سازمان “در حال بررسی گزینه های قانونی خود برای جلوگیری از کمک مالی غیرقانونی وام دانشجویی بایدن” است.

    سناتور تد کروز گفت که او در حال “تفکر فکری” راه هایی برای لغو بخشش وام دانشجویی بایدن است.

  • نماینده مینه سوتا ایلهان عمر و سناتور تگزاس تد کروزبرنده McNamee/Getty Images، Kevin Dietsch/Getty Images

    • صرف نظر از بحث در مورد قانونی بودن بخشودگی گسترده بدهی، دولت بایدن همچنان در حال برنامه‌ریزی برای ارائه درخواست‌های لغو بدهی در اوایل اکتبر است و حفظ می‌کند که از اعتبار قانونی برای انجام این کار برخوردار است.

      روز سه شنبه، سناتور تد کروز از تگزاس گفت واشنگتن پست می گوید که او با یکی از وکیل های عالی دادگاه عالی کار می کند تا مشخص کند که بهترین شاکی برای لغو آن چه کسی خواهد بود.

      عمر نوشت: “چه راسوی کوچک بدبختی، جای تعجب نیست که او را “لوسیفر در گوشت” صدا می زنند.” “خوشبختانه، لغو بدهی دانشجویی از نظر قانونی صحیح است و باید در برابر بررسی های قانونی مقاومت کند. هشدارهای خود را برای درخواست در اکتبر تنظیم کنید، اگر واجد شرایط تخفیف هستید و قبل از پایان دسامبر پرونده را تشکیل دهید.”

      او گفت: “در اینجا مشکل یافتن شاکی است که دادگاه به این نتیجه می رسد که دارای اعتبار است. این ممکن است یک چالش واقعی باشد.”

      او بر موضع دولت مبنی بر اینکه دارای اختیار قانونی برای لغو بدهی دانشجویان به طور گسترده است، ایستاد.