ایلان ماسک پیشنهاد می کند ممکن است در سال 2024 به ران دیسانتیس جمهوری خواه رای دهد

“من برای رئیس جمهور 2 جمهوری خواه را فرض می کنم؟” یک حساب کاربری تماس گرفت مالکان تسلا دره سیلیکون پرسیدند.

مشک پاسخ داد، “tbd” را تحریک می کند پیگیری: “به چه چیزی متمایل شده ای؟”

این ستاره نوظهور ترامپ را در نظرسنجی‌های اخیر از فعالان جمهوری‌خواه برتری داده است، زیرا به نظر می‌رسد برخی محافظه‌کاران سرسخت از اصرار رئیس‌جمهور سابق بر پیروزی او در انتخابات 2020 خسته شده‌اند.

ابراز حمایت میلیاردر غول فناوری از DeSantis، هرچند مبهم، در میان چندین توئیت بود که در آن وی پس از اینکه اخیراً خود را جمهوری خواه اعلام کرد، برخی از تمایلات سیاسی خود را مورد بحث قرار داد.

ماسک در جریان انتخابات ویژه روز سه شنبه در تگزاس مدعی شد که از مایرا فلورس نامزد موفق جمهوری خواه کنگره حمایت می کند.

ایلان ماسک، میلیاردر فناوری روز چهارشنبه گفت که اگر بخواهد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 شرکت کند، احتمالا به ران دیسانتیس فرماندار جمهوری خواه فلوریدا رای خواهد داد.

عکس: چاندان خانا/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

حمله او به آنچه او «بیداری» نامید شامل ممنوعیت کتاب‌های درسی ریاضی می‌شود که ظاهراً موضوعات «ممنوع» مانند نظریه نژاد انتقادی را شامل می‌شود. او همچنین سعی کرده مراقبت های پزشکی برای جوانان ترنسجندر را ممنوع کند و در مسابقه اسپارینگ با دیزنی شرکت کرده است.

دیسانتیس تلاش های خود را برای قرار دادن خود به عنوان یک محافظه کار واقعی افزایش داده است. او قانونی را امضا کرده است که به عنوان مثال، قدرت رای دهندگان سیاهپوست را از طریق کنترل مناطق کنگره به نفع جمهوری خواهان سلب می کند. دیسانتیس همچنین بحث نژاد و تنوع را در مدارس و مشاغل محدود کرد. او همچنین لایحه‌هایی را امضا کرده است که بحث درباره هویت جنسیتی و گرایش جنسی را در برخی از کلاس‌های درس فلوریدا با قانون «نگو همجنس‌گرا» خود ممنوع می‌کند.

دیزنی علنا ​​با حمله DeSantis به حقوق LBGTQ+ مخالفت کرد. لفاظی های تند دیسانتیس در مورد مسائل اجتماعی یک برند قوی ایجاد کرده است، به طوری که مایکل بایندر، استاد علوم سیاسی، قبلاً به گاردین گفته بود: “به او لقب فرماندار گلایه را داده اند.”





Source link

«دیسانتیس»، ماسک گفت.

من به مایرا فلورس رای دادم – اولین باری بود که به جمهوری‌خواه رای دادم. موج قرمز عظیم در سال 2022، ماسک گفت.

ادعای “دروغ بزرگ” ترامپ بارها نادرست بودن آن ثابت شده است. جو بایدن برنده ریاست جمهوری شد و هیچ مدرکی دال بر غیرقانونی بودن این کار وجود ندارد.

مربوط: مایرا فلورس در انتخابات ویژه پیروز شد تا کرسی مجلس تگزاس را به جمهوری خواه تبدیل کند

حمایت ظاهری ماسک از دیسانتیس در حالی صورت می‌گیرد که این جمهوری‌خواه سرشناس – که هم متحد سرسخت دونالد ترامپ و هم یک رقیب بالقوه است – به نظر می‌رسد یک رقیب قوی در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری این حزب باشد.