ایلان ماسک عکس دیگری از میز کنار تخت خود را در توییتر منتشر کرد و گفت قانون اساسی ایالات متحده “با ارزش ترین” مورد روی آن است.

مدیرعامل پس از انتشار یک عکس قبلی در ماه نوامبر، تصویری از یک چشم انداز جدید از میز خود را توییت کرد.

  • به نظر می رسد ایلان ماسک روز دوشنبه تصویر جدیدی از میز کنار تخت کنجکاو خود را توییت کرد و این بار نسخه ای از قانون اساسی ایالات متحده و سایر کتاب های مرتبط با تأسیس آمریکا را به نمایش گذاشت.

    کتاب‌هایی که ماسک روز دوشنبه برجسته کرد نیز در پست اصلی او وجود داشت اما قابل شناسایی نبود.

    پس‌زمینه همچنین مجموعه‌ای از زیر لیوانی‌ها و گوشه‌ای از نقاشی جورج واشنگتن در حال عبور از رودخانه دلاور را نشان می‌دهد که ماسک قبلاً در ماه نوامبر توییت کرده بود.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    ایلان ماسک تصویر جدیدی از میز کنار تخت خود را در توییتر منتشر کرد و این بار کتاب های مرتبط با قانون اساسی ایالات متحده را برجسته کرد.گتی ایماژ

    • ایلان ماسک حساب کاربری چندین کاربر توییتر را که متهم به

      اولین توییت نوامبر میز کنار تخت او به دلیل مجموعه عجیب و غریب اش مورد بررسی قرار گرفت. علاوه بر زیرسیگاری و نقاشی، به نظر می‌رسید که او دو تفنگ ماکت و چهار کوکای رژیمی بدون کافئین را هنگام خواب در کنار خود نگه داشته است.

      ماسک این تصویر را در پاسخ به حساب کاربری که توییت‌ها نقل قول‌هایی از میلیاردر را گزارش می‌کرد، توییت کرد. آن حساب توییت کرد: “قانون اساسی از هر رئیس جمهور برتر است. پایان داستان.”

      ماسک گفت این کتاب‌ها “گرانبهاترین آیتم روی میز کنار تخت من هستند.”

      ماسک پاسخ داد با تصویری از سه کتاب جلد چرمی که روی میز کنار تخت او نشسته اند: “اعلامیه استقلال”؛ “قانون اساسی ایالات متحده آمریکا”؛ و “قوانین مدنیت واشنگتن توسط جورج واشنگتن”. آنها زیر چیزی که به نظر می رسد یک کارت جشن قرمز است.

      ایلان ماسک گفت قانون اساسی ایالات متحده “با ارزش ترین آیتم” روی میز کنار تخت او بود.

    • آخرین تصویر ماسک که قانون اساسی ایالات متحده را برجسته می‌کند، می‌تواند اشاره‌ای دیگر به تعهد خودخوانده او به حق آزادی بیان متمم اول قانون اساسی باشد، موضعی که در هفته‌های اخیر با غیرفعال کردن حساب‌های روزنامه‌نگارانی که او را متهم به “دکس کردن” خود کرده بود، ضعیف به نظر می‌رسید. .

      توییت نوامبر الهام بخش چهره‌های عمومی و تأثیرگذاران، مانند لوگان پل، شد تا تصاویر تقلید آمیز خود را از میز کنار تخت خود منتشر کنند. پل همچنین دارای یک اسلحه، علاوه بر دوربین پولاروید، نوشیدنی های انرژی زا و کارت Pikachu Pokémon بود.

      آخرین عکس از میز او دو تفنگ، چهار کوکای رژیمی و یک نقاشی از جورج واشنگتن را نشان می داد.