ایلان ماسک، در میان هیاهوها، در نمایش چاپل روی صحنه می رود


سان فرانسیسکو (AP) – دیو چاپل در برنامه کمدی خود از جمعیت خواست که “برای ثروتمندترین مرد جهان سروصدا به پا کنند.”

انجام دادند. هوی کردن زیاد

برای ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، در نمایش چاپل با کریس راک یکشنبه شب در مرکز چیس در سانفرانسیسکو، این ظاهر نسبتاً ناراحت کننده بود. در پایان نمایش، چاپل در مورد نیاز به کنار آمدن و برقراری ارتباط با افراد با دیدگاه ها و دیدگاه های مختلف صحبت می کرد.

او ماسک را روی صحنه دعوت کرد. میلیاردر موظف شد، تی شرت “I Love Twitter” را پوشید. صداهای بلند صحنه را پر کرده بود – همراه با برخی تشویق ها نیز.

چاپل به ماسک به شوخی گفت: “به نظر می رسد برخی از کسانی که شما اخراج کرده اید.” همانطور که صداها به صدا در می آمد، کمیک اشاره کرد که “همه شما افرادی که هو می کنید، و من فقط به چیزهای واضح اشاره می کنم – روی صندلی های وحشتناکی نشسته اید.”

توییتر از زمانی که ماسک کنترل پلتفرم رسانه های اجتماعی را به دست گرفت، دستخوش تغییرات گسترده ای شده است، به طوری که در چند هفته اول تصدی این سمت با اخراج های گسترده و بازگرداندن چندین حساب مسدود شده، از جمله اکانت های دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس، مواجه شد.

دیگر اجراکنندگان شب، از جمله راک، دانل راولینگ از “Chappelle’s Show” و گروه هیپ هاپ بلک استار، برای گفتن شب بخیر روی صحنه آمدند، در حالی که ماسک نیز روی صحنه ماند. چاپل از ماسک خواست که عبارت گیرای رالینگ را از برنامه کلاسیک خود تکرار کند – “من ثروتمند هستم ب–” رالینگ ابتدا رفت و سپس ماسک پذیرفت.

این زمانی بود که چاپل از جمعیت خواست که ماسک را هو نکنند زیرا او به او نیاز دارد تا اولین باشگاه کمدی در مریخ را باز کند. او همچنین از ماسک پرسید که آیا می تواند به طالب کولی از ستاره سیاه که به گفته چاپل از توئیتر منع شده کمک کند.

ماسک که توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار در ماه اکتبر خریداری کرد، در پاسخ گفت: “خدمات مشتریان توییتر اینجاست.”

او روی صحنه ماند و با بسیاری از اجراکنندگان دست داد. از شرکت کنندگان خواسته شده بود که تلفن های خود را در طول نمایش قفل کنند، اما چند فیلم از این برخورد به صورت آنلاین راه پیدا کردند.



منبع