ایده جدید ترامپ این است که جمهوری خواهان را به یک مهمانی بزرگ چادری تبدیل کند

رویترز/ سارا سیلبیگر

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز سه‌شنبه به پایتخت کشور بازگشت و آنچه را که به‌عنوان یک سخنرانی سیاسی در اتاق فکر جدیدش مطرح می‌شد، ارائه کرد که در مورد سیاست‌های سبک و سنگین به نارضایتی ترامپ بود.

یکی از مشاوران کنونی ترامپ به دیلی بیست گفت: “این یک مایل عرض و یک اینچ عمق دارد، همه چیز غمگین است و هیچ ماده ای ندارد.” “آنها از طریق پول اهداکنندگان می سوزند و هیچ کار معناداری برای پیشبرد یک برنامه سیاست منسجم انجام نمی دهند، و همه کسانی که به آن توجه دارند این را می دانند.”

در سخنرانی با جمعی دوستانه که در کنفرانس افتتاحیه موسسه سیاست آمریکا اول او گردهم آمده بودند، زمان کمی که ترامپ صرف سیاست گذاری کرد، عمدتاً به یک ایده قدیمی (اجرای فروشندگان مواد مخدر) و یک ایده جدید (انتقال جمعیت بی خانمان به شهرهای چادری در حومه متروپولیتن) اختصاص داشت. مناطق).

در موضوع فروشندگان مواد مخدر در آمریکا، ترامپ یک پیشنهاد قدیمی را بازیافت کرد: اعدام سریع.

او گفت: “مجازات باید بسیار بسیار شدید باشد.” ترامپ به شرکت کنندگان در این مراسم گفت: «اگر به کشورهای سراسر جهان نگاه کنید، آن‌هایی که مشکل مواد مخدر ندارند، آن‌هایی هستند که حکم اعدام محاکمه‌ای را برای فروشندگان مواد مخدر وضع می‌کنند».

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بر اساس گزارش حقوق بشر 2016 وزارت امور خارجه، ترامپ بارها از سیاست های مجازات مواد مخدر کشورهایی مانند فیلیپین ستایش کرده است، جایی که تخمین زده می شود رودریگو دوترته، رئیس جمهور سابق این کشور در یک سال بیش از 6000 فروشنده مواد مخدر را به قتل رسانده است.

مرد املاک و مستغلات که رئیس جمهور سابق شد، افزود که «هزاران و هزاران چادر با کیفیت بالا» را می توان در «یک روز» برپا کرد.

ترامپ با تشریح نحوه اجرای طرح حذف افرادی که در چادرها زندگی می کنند، گفت: «قطعه های بزرگی از زمین های ارزان قیمت را در مناطق بیرونی شهرها باز کنید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ترامپ به دی سی باز می گردد و عوامل او نمی توانند منتظر چاقو زدن یکدیگر باشند

وحشتناک به نظر می رسد، اینطور نیست؟ اما میدونی چیه؟ اینها هستند که هیچ مشکلی ندارند.» 15 سال در دادگاه طول نمی کشد. به سرعت می گذرد، و شما کاملاً، یک فروشنده مواد مخدر را اعدام می کنید و جان 500 نفر را نجات می دهید.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

ترامپ بیشتر سخنرانی‌اش را به مسائل اجتماعی مانند ورزشکاران ترنسجندر و جرم و جنایت سپری کرد – او در واقع پیشنهاد فرستادن گارد ملی به شیکاگو را داشت – در حالی که هنوز موفق شده است بزرگ‌ترین موفقیت‌های خود مانند خطرات مرزهای “باز” ​​و ورود مهاجران غیرقانونی را دوباره مرور کند. ایالات متحده آمریکا

رویترز/ سارا سیلبیگر