ایتن هاوک می گوید که مشروب زیاد پل نیومن را در «آخرین ستارگان فیلم» گنجاند تا نشان دهد چگونه بر «شیاطین» خود غلبه کرده است.

حکم پل نیومن

اما همانطور که اتان هاوک کارگردان در «آخرین ستارگان فیلم» نشان می‌دهد، که بازیگرانی مانند جورج کلونی و لورا لینی را در حال خواندن متن‌های خاطرات منتشرنشده درباره نیومن نشان می‌دهد، اسطوره برنده اسکار در مورد مشروبات الکلی بدی بزرگ داشت.

تمام شش قسمت “آخرین ستارگان فیلم” هم اکنون در HBO Max در دسترس هستند.

“مرد در شام یک جعبه آبجو نوشید!” کارگردان اتان هاوک گفت.

سرانجام وودوارد پس از اینکه نیومن قول داد مشروب سخت را کنار بگذارد، به او اجازه بازگشت.

هاوک گفت: “اگر سایه نداشته باشید، نور ندارید.” “چه چیزی این مرد را هدایت می کند؟ و در رونوشت های مربوط به “حکم” او در مورد اینکه چگونه بسیاری از ما شیاطین داریم صحبت می کند.” در فیلم سیدنی لومت محصول 1982، نیومن نقش وکیلی را بازی می کند که مشکل نوشیدن الکل دارد.

نیومن بیشتر به خاطر ستاره فیلم‌های کلاسیکی مانند «هستلر»، «لوک دست باحال» و «بوچ کسیدی و ساندنس کید» شناخته می‌شود. این امر، همراه با ازدواج با وودوارد از اواخر دهه 1950، او را تا زمان مرگش در سال 2008 به یک نماد هالیوود تبدیل کرد.

یکی از تکان دهنده ترین قسمت ها این است که نیومن چقدر مشروب خوار بود.

  • “اما آن مرد در شام یک جعبه آبجو نوشید!” هاوک گفت.

    هاوک گفت: «این کاملاً از زندگی پل گرفته شده است. او روحی ناآرام بود و فکر می‌کنم از جهاتی داشت بی‌قراری خودش را کم می‌کرد.»

    “باورت می‌شود که ظاهرش اینطور بوده و آنقدر نوشیده است؟” هاوک در مورد نوشیدن نیومن به اینسایدر گفت. نیومن در طول زندگی حرفه ای خود هرگز ظاهر زیبای خود را از دست نداد.

    پل نیومن

    هاوک گفت دلیل اینکه او نوشیدنی نیومن را در مستند قرار داده است، کمتر به دلیل شایعات بوده است و بیشتر نشان می دهد که حتی نیومن، به همان اندازه که او مورد احترام بود، یک کار در حال پیشرفت است.

    با این حال، این مستند نشان می دهد که در بازگشت به خانه، نوشیدن مداوم نیومن بر رابطه او با وودوارد تأثیر گذاشته است.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    پل نیومن در حالی که دستش را در اطراف جوآن وودوارد قرار داده است

    در مستند شش قسمتی HBO Max «آخرین ستارگان فیلم»، وقتی به زندگی و حرفه پل نیومن و همسرش جوآن وودوارد نگاه می‌کنیم، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

    هاوک با اشاره به فیلم رابرت آلتمن در سال 1976 گفت: “او در اجراهایش مشروب می خورد، مانند “بیل بوفالو”، او فقط به خود اجازه می دهد یک نوشیدنی در شب بنوشد تا برای خودش این نوشیدنی غول پیکر را بریزد.”

    پل نیومن در «حکم».فاکس قرن بیستم

    «آخرین ستارگان فیلم» به زندگی و حرفه پل نیومن و همسرش جوآن وودوارد می پردازد.

  • هاک گفت: “افرادی که من بیشتر از همه آنها را تحسین می کنم، کسانی هستند که بر شیاطین خود غلبه می کنند و با آنها کار می کنند و این چیزی است که من از آن برداشت می کنم.”

    پل نیومن بازیگر در حال نوشیدن آبجو در طی مصاحبه ای در دانشگاه خود، کالج کنیون، نشان داده می شود.AP

    پل نیومن و جوآن وودوارد.بلوار غروب/کوربیس/گتی