ایالات متحده ممکن است از طرف مصرف کنندگان علیه خطوط هوایی اقدام کند

دولت چالش های استخدامی خود را دارد.

کمبود در اداره هوانوردی فدرال، بخشی از بخش Buttigieg، به تاخیر پرواز در فلوریدا کمک کرده است. FAA قول داده است که کارکنان آنجا را افزایش دهد. اداره امنیت حمل و نقل، آژانسی در وزارت امنیت داخلی، یک نیروی گردشی متشکل از 1000 غربالگر ایجاد کرده است که می توانند به فرودگاه هایی اعزام شوند که خطوط ایست بازرسی بیش از حد طولانی است.



Source link

بوتیگیگ روز شنبه در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفت: «این برای بسیاری از مردم اتفاق می افتد، و دقیقاً به همین دلیل است که ما در اینجا به کارهایی که می توان انجام داد و چگونه اطمینان حاصل کرد که خطوط هوایی در حال تحویل هستند، توجه زیادی داریم.

بوتیگیگ گفت که دپارتمان او می تواند اقدامات اجرایی علیه خطوط هوایی که استانداردهای حمایت از مصرف کننده را رعایت نمی کنند، انجام دهد. اما ابتدا، او گفت، می‌خواهد ببیند که آیا در تعطیلات آخر هفته چهارم ژوئیه و بقیه تابستان اختلالات عمده‌ای وجود دارد یا خیر.

یک روز پس از ملاقات وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، با رهبران خطوط هوایی برای پرسش از آنها در مورد اختلالات گسترده پرواز، پرواز خود او لغو شد و او رانندگی از واشنگتن به نیویورک را متوقف کرد.

استخدام و آموزش خلبان برای رعایت استانداردهای ایمنی فدرال ماهها طول می کشد، اما وزارت حمل و نقل دلیلی نمی بیند که خطوط هوایی نتوانند بلافاصله نمایندگان خدمات مشتری را برای کمک به مسافران در صورت لغو پروازشان رزرو کنند.

در جریان جلسه مجازی روز پنجشنبه، مدیران خطوط هوایی اقداماتی را که برای جلوگیری از تکرار تعطیلات آخر هفته روز یادبود انجام می دهند، که حدود 2800 پرواز لغو شد، تشریح کردند. بوتیگیگ گفت: «اکنون می‌خواهیم ببینیم که این مراحل چگونه انجام می‌شوند.

اگر خطوط هوایی 1400 پرواز را لغو نمی کردند، مطمئناً رکورد شکسته می شد که بسیاری از آنها به دلیل وقوع رعد و برق در بخش هایی از ساحل شرقی بود. به گزارش سرویس ردیابی FlightAware، یک روز قبل، خطوط هوایی بیش از 1700 پرواز را لغو کردند.

هنگام پرواز در تابستان، آب و هوا همیشه یک کارت وحشی است، اما خطوط هوایی همچنین به کمبود کارکنان اذعان کرده‌اند، زیرا سفرها سریع‌تر از حد انتظار از پایین‌ترین سطح بیماری همه‌گیر بازگشته است. خطوط هوایی در تلاش برای استخدام خلبانان و سایر کارگران برای جایگزینی کارکنانی هستند که آنها را تشویق به ترک کار پس از شیوع بیماری همه گیر کردند.

بوتیگیگ گفت که او خطوط هوایی را تحت فشار قرار می دهد تا برنامه های تابستانی خود را آزمایش کنند تا مطمئن شوند که می توانند تمام پروازهای برنامه ریزی شده خود را با کارمندانی که دارند انجام دهند و کارکنان خدمات مشتری را اضافه کنند. این می تواند بر خطوط هوایی فشار بیاورد تا برنامه های تابستانی خود را کاهش دهند.

اقدامات اجرایی می تواند منجر به جریمه شود، اگرچه آنها معمولا کوچک هستند. ایر کانادا در سال گذشته به دلیل بازپرداخت آهسته مبلغ 2 میلیون دلار جریمه پرداخت کرد.

سفر برگشته است در روز جمعه، بیش از 2.4 میلیون نفر از ایست های بازرسی امنیتی در فرودگاه های ایالات متحده عبور کردند که در حدود 12500 نفر پس از شکستن بالاترین میزان ثبت شده در دوران همه گیری در یکشنبه پس از عید شکرگزاری سال گذشته بود.