ایالات متحده اولین هشدار طوفان زمستانی فصل را دریافت کرد

در حالی که آلاسکا طعم زمستان را تجربه می کند، پایین 48 باید کمی بیشتر برای برف صبر کند. در واقع، 5 آگوست یکی از معدود تاریخ هایی است که در آن برگزار می شود هیچ ایستگاه آب و هوایی در 48 پایین ترین نقطه تا به حال برف را اندازه گیری نکرده است در تاریخ ثبت شده آنها، بدون احتساب قله های کوه.

آخرین هشدار طوفان زمستانی در ایالات متحده در 15 ژوئن برای منطقه ای در شمال مونتانا که شامل جبهه کوه راکی ​​شمالی و منطقه یخچال غربی بود، صادر شد. آخرین هشدار طوفان زمستانی که توسط Fairbanks NWS صادر شد در 11 مارس بود و شامل دنالی و بخش هایی از رشته کوه آلاسکا شرقی بود.

پیش‌بینی می‌شود که برف قابل‌توجهی در مناطق مرتفع رشته کوه بروکس، عمدتاً بالای 2000 فوت، ببارد. برخی از مناطق بالای 4000 فوت ممکن است تا صبح یکشنبه نزدیک به یک فوت برف باریده باشند.

تام کینز، کارشناس ارشد هواشناسی AccuWeather گفت: “وزش باد امشب و شنبه افزایش می یابد و باعث موج سواری شدید و خشن در امتداد سواحل شمالی آلاسکا می شود. وزش باد تا 50 مایل در ساعت امکان پذیر است.”

ایالات متحده اولین هشدار طوفان زمستانی فصل را دریافت کرد

این منطقه از آلاسکا همچنان در این زمان از سال نور تقریباً ثابتی را تجربه می کند، اما با نزدیک شدن به زمستان، میزان نور روز همچنان کاهش می یابد. گذرگاه Anaktuvuk، آلاسکا، یکی از شهرهایی که در آخر هفته تحت هشدار طوفان زمستانی قرار دارد، اولین بار در نزدیک به دو ماه در 18 ژوئیه اولین نمای گرگ و میش خود را دید.

اما تسکین در چشم است — آگوست آخرین ماه تابستان هواشناسی است و پاییز هواشناسی به طور رسمی در روز پنجشنبه، 1 سپتامبر آغاز می شود. پیش بینی پاییز AccuWeather برای ایالات متحده پیش بینی می کند که یک منطقه ممکن است شاهد یخبندان زودهنگام باشد و سایرین پیش بینی می کنند که یک برف قابل توجه اولیه را تجربه کنید.

ایالات متحده اولین هشدار طوفان زمستانی فصل را دریافت کرد

در حالی که بسیاری از ایالات متحده این آخر هفته با باران شدید، گرمای شدید و حتی گردباد آغاز می شود، یک منطقه اولین هشدار طوفان زمستانی این فصل را در این کشور تجربه خواهد کرد.

گذرگاه آتیگون، آلاسکا، در محدوده بروکس. (یک نقطه)

اوایل صبح جمعه، سرویس ملی هواشناسی در فیربنکس، آلاسکا، هشدار طوفان زمستانی را در محدوده بروکس و بخشی از دامنه شمالی آلاسکا صادر کرد. این اولین هشدار طوفان زمستانی است که در این فصل برفی که به طور رسمی از اول جولای آغاز شد، در هر نقطه از ایالات متحده صادر می شود.

ایمنی سطح بعدی، بدون آگهی را می‌خواهید؟ قفل هشدارهای پیشرفته آب و هوای شدید محلی را در زمانی که می‌خواهید باز کنید اشتراک در Premium+ بر روی اپلیکیشن AccuWeather.هشدارهای هواشناسی AccuWeather توسط هواشناسان متخصص ما که خطرات آب و هوای خطرناک را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته نظارت و تجزیه و تحلیل می‌کنند تا شما و خانواده‌تان را ایمن‌تر نگه دارند.





منبع

از 5 آگوست، گذرگاه Anaktuvuk دارای 19 ساعت روشنایی روز و 5 ساعت گرگ و میش شهری است. به گفته مریام وبستر، گرگ و میش مدنی دوره ای است که خورشید حدود شش درجه زیر افق است، اما در یک روز صاف، هنوز نور کافی برای مشاغل معمولی در فضای باز وجود دارد.