اگر یارانه‌های فدرال منقضی شود، کالیفرنیایی‌ها برای افزایش حق بیمه مراقبت‌های بهداشتی آماده می‌شوند

جسیکا آلتمن، مدیر اجرایی کالیفرنیای تحت پوشش، گفت: «این یارانه‌های افزایش‌یافته اساساً مقرون به صرفه بودن را فراهم کرده‌اند و به قول قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه عمل کرده‌اند.»

با شروع ثبت نام آزاد یک هفته قبل از انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر، دموکرات ها در کاپیتول هیل به طور فزاینده ای مشتاق هستند تا از دریافت اطلاعیه های افزایش عظیم در حق بیمه توسط مصرف کنندگان قبل از رفتن رأی دهندگان به پای صندوق های رای جلوگیری کنند. اما بحث در مورد تمدید یارانه ها یا – همانطور که برخی اصرار کرده اند – دائمی کردن آن ها با بحث بر سر برچسب قیمت و تأثیر آن بر افزایش سرسام آور تورم متوقف شده است.

کاهش تعداد ساکنان بدون بیمه در ایالت اولویت اصلی نیوزوم و رهبران قانونگذاری بوده است که در سال 2019 قانونی را تصویب کردند که برای هرکسی که بیمه ندارد هزینه ای ایجاد کرد. دستور فردی برای ترغیب افراد جوان تر و سالم تر به خرید پوشش از طریق کالیفرنیای تحت پوشش برای گسترش استخر و کاهش نرخ ها به طور کلی بود زیرا رهبران دموکرات کالیفرنیا را به پوشش جهانی نزدیک تر می کنند.

به عنوان بخشی از این تلاش، کالیفرنیا به طور تدریجی واجد شرایط بودن برای Medi-Cal، برنامه مراقبت های بهداشتی ایالتی برای فقرا، را به گروه های سنی خاصی از افراد کم درآمد بدون توجه به وضعیت مهاجرت گسترش داده است. بودجه معلق کالیفرنیا Medi-Cal را به آخرین گروه سنی باقیمانده در سال 2024 ارائه می کند و برنامه مراقبت های بهداشتی را برای ساکنان 26 تا 49 سال بدون توجه به وضعیت مهاجرت باز می کند. نیوسام گفت که این اقدام کالیفرنیا را به “اولین ایالت در کشور تبدیل می کند که دسترسی جهانی به پوشش بهداشتی دارد.”

فایل - در این 12 فوریه 2015، عکس فایل، مشاور ثبت نام Vue Yang، سمت چپ، برخی از طرح های بیمه درمانی را که در مرکز لورا سان نیکلاس در دسترس است، همراه با دخترش، جینا، 17 ساله، بررسی می کند، در حالی که به دنبال بیمه درمانی است. در ساکرامنتو تحت پوشش در ساکرامنتو، کالیفرنیا. مقامات ایالتی، سه شنبه، 12 ژانویه 2021 اعلام کردند که نزدیک به 1.6 میلیون نفر از طریق کالیفرنیای تحت پوشش بیمه سلامت خریداری کرده اند. (AP Photo/Rich Pedroncelli، فایل)

در دو سال گذشته، سید وینلاک بار بزرگی از روی شانه‌اش برداشته شده است.

دیتز گفت: «این باعث می‌شود که حذف این یارانه‌های اضافی که واقعاً در بهبود مقرون‌به‌صرفه برای مردم بسیار حیاتی بوده، بسیار ناامیدکننده است. “این یک ضربه واقعی به هدف پوشش جهانی و پوشش مقرون به صرفه تر است.”

برای وینلاک، صاحب کسب و کار کوچک، هزینه اضافی در صورت عدم تمدید یارانه های فدرال موقتی خواهد بود. سال آینده، وینلاک و همسرش 65 ساله می شوند و واجد شرایط مدیکر خواهند بود. در این بین، او احتمالاً به دنبال ارزان ترین طرح ممکن می گشت و به بهترین ها امیدوار بود.

باکس گفت: “بنابراین ما در مورد آن بسیار نگران هستیم.”

وینلاک گفت: “احتمالاً ما به چند روش جایگزین برای دریافت مراقبت های بهداشتی نگاه خواهیم کرد.” ما مطمئناً نمی‌توانیم هزینه مراقبت‌های بهداشتی اصلی را بپردازیم. این فقط از بودجه ما خارج است.»

با این حال، این یارانه های دولتی تنها بخشی از تخفیف حق بیمه فدرال را پوشش می دهد که در حال حاضر تحت برنامه نجات آمریکا در دسترس است، که در هر یک از دو سال گذشته 1.7 میلیارد دلار به کالیفرنیا برای کمک به هزینه های مراقبت های بهداشتی ارائه کرد.

نگوین، 44 ساله، گفت: “من به برنامه مراقبت های بهداشتی نیاز دارم.” استطاعت داشتن.”

بر اساس این قانون، حق بیمه درمانی 8.5 درصد از درآمد یک خانوار تعیین شده است. این امر به میزان قابل توجهی پرداخت های ماهانه را کاهش داد و منجر به ثبت نام مشتریان بیشتری از طریق Covered California شد، بازار بیمه ای که توسط قانون مراقبت مقرون به صرفه در سال 2010 برای افراد در سن کار که تحت پوشش یک طرح بهداشتی در شغل خود نیستند، ایجاد شد.

Baackes گفت که برنامه های بهداشتی به زمان نیاز دارند تا اخطارهای تمدید را برای مصرف کنندگان در مورد نرخ های پیش بینی شده برای سال پوشش 2023 ارسال کنند که در اکتبر پست می شود.

بر اساس گزارش دفتر بودجه کنگره، حفظ یارانه ها برای سه سال اضافی 74 میلیارد دلار هزینه دارد، در حالی که قیمت دائمی آنها در 10 سال اول 220 میلیارد دلار است.

یارانه های فدرال در اوایل سال 2021 به عنوان بخشی از قانون طرح نجات آمریکا توسط دولت بایدن به تصویب رسید که به طور موقت به آمریکایی ها کمک می کرد تا از اثرات اقتصادی و بهداشتی بیماری همه گیر COVID-19 بهبود یابند.

دیتز گفت، هزینه اضافی حق بیمه “یک مبارزه واقعی برای افرادی است که بین اجاره و خواربار تصمیم می گیرند.”

یک مشاور ثبت نام، سمت چپ، برنامه های بیمه درمانی را برای یک مادر و دختر در ساکرامنتو کاورد در سال 2015 توضیح می دهد. (ریچ پدرونچلی / آسوشیتدپرس)

بسیاری از مردم بودند که جملاتی مانند “اوه، خدای من، می دانید، برای اولین بار است که می توانم هزینه بیمه درمانی و مراقبت از فرزندم را بپردازم…” این موضوع به ویژه با توجه به محیط تورمی که در آن قرار داریم، اهمیت دارد. در حال حاضر.”

آنتونی رایت، مدیر اجرایی Health Access California، یک گروه مصرف‌کننده که کنگره را برای دائمی کردن افزایش یارانه‌های فدرال تحت فشار قرار می‌دهد، گفت: «نزدیک به نیمی از مردم در کالیفرنیای تحت پوشش کمتر از 10 دلار در ماه پرداخت می‌کنند. ما در یک ایالت پر هزینه زندگی می کنیم، بنابراین مردم باید در مورد میزان هزینه های مراقبت های بهداشتی تصمیم بگیرند.

جنیفر هابرکورن، نویسنده کارمند تایمز در واشنگتن در این گزارش مشارکت داشت.

جان باکس، مدیر اجرایی LA Care، یک طرح بیمه درمانی که به فقیرترین و آسیب پذیرترین ساکنان لس آنجلس خدمات رسانی می کند، گفت که اگرچه یارانه های افزایش یافته تا پایان سال منقضی نمی شود، پنجره کنگره برای اقدام در حال کوچکتر شدن است. به دلیل تعطیلات ماه اوت. در آن مرحله، قانونگذاری معمولاً در سال انتخابات کند می شود.

وینلاک، 63 ساله، گفت: «حتی اگر سیاست‌های کمتری را انتخاب کنیم، باز هم حدود 1800 دلار در ماه خواهد بود. “یعنی این بیشتر از وام مسکن من است.”

این باعث نگرانی Tuan Nguyen، یک مراقب در شهر Milpitas در دره سیلیکون می شود. نگوین که شش سال پیش با یک اختلال نادر و دردناک به نام نوروپاتی گلوفارنکس تشخیص داده شد، گفت که باید پوشش بیمه پرهزینه‌تری بخرد که به او امکان می‌دهد به متخصصان خاصی مراجعه کند.

میراندا دیتز، یکی از همکاران تحقیقاتی و سیاستگذاری در مرکز کار دانشگاه کالیفرنیا برکلی، گفت که افزایش قابل توجه تعداد کالیفرنیایی های دارای بیمه درمانی طی دو سال گذشته بدون یارانه فدرال در خطر خواهد بود. دیتز مطالعه ای را با همکاری مرکز تحقیقات سیاست سلامت UCLA نوشت که پیش بینی می کند در صورت انقضای یارانه های فدرال، حدود 1 میلیون نفر در سال آینده از بیمه در کالیفرنیا صرف نظر کنند.

با این حال، اگر کنگره این برنامه را تمدید نکند، این یارانه های فدرال در پایان سال جاری منقضی می شود. وینلاک گفت که قیمت “بسیار قابل کنترل” او – حدود 700 دلار در ماه برای او و همسرش – به 2300 دلار افزایش می یابد.

فرماندار گاوین نیوسام و قانونگذاران ایالتی پیشنهاد کردند در صورت عدم تمدید برنامه فدرال، 304 میلیون دلار برای یارانه های جداگانه مراقبت های بهداشتی ایالتی هزینه شود. این پول که در بودجه ایالتی گنجانده شده است که انتظار می رود در این ماه نهایی شود، افزایش حق بیمه را برای بیش از 700,000 نفر از ساکنان جبران می کند.

یارانه های فدرال تصویب شده به عنوان بخشی از بسته امداد موقت بیماری همه گیر، میزان پرداخت حق بیمه مراقبت های بهداشتی را به شدت کاهش داده است، و به صاحب مشاغل کوچک ساکرامنتو این امکان را می دهد که طی دو سال گذشته یک طرح بیمه خریداری کنند که پوشش بهتری برای شانه و زانوی او فراهم می کرد. جایگزین ها

بر اساس گزارش Covered California، اگر کنگره این برنامه را تمدید نکند، بیش از 1 میلیون نفر از افراد کم درآمد – افرادی که بین 17775 تا 32200 دلار و خانواده های چهار نفره با درآمدی بین 36570 تا 66250 دلار درآمد دارند، حق بیمه خود را بیش از دو برابر خواهند کرد. تحلیل و بررسی. حق بیمه ماهانه برای افراد با درآمد متوسط ​​به طور متوسط ​​272 دلار برای هر عضو در سال آینده افزایش می یابد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



Source link

تحلیل Covered California اخیراً تخمین زده است که اگر یارانه‌های فدرال تمدید نشود، تقریباً 150000 کالیفرنیایی با درآمد پایین و متوسط ​​به طور مشابه با افزایش حق بیمه از پوشش خارج می‌شوند.

ثبت نام در بورس ایالتی به رکورد بالای 1.8 میلیون رسیده است که Covered California گزارش داد که 92٪ از آنها نوعی یارانه دریافت کرده اند.