اگر میدوست نمی خواهد آب را به اشتراک بگذارد، خوب است. اما برای مشکلات خود از ما کمک نخواهید

آژانس آب صحرا بودجه ای برای حذف علف در نظر گرفته است و ما در تلاش هستیم تا از طریق برنامه تشویقی میزان چمن حذف شده (و ذخیره آب) را به حداکثر برسانیم. برای برخی، 2 دلار برای تشویق آنها برای شروع یک پروژه کافی بود و برای برخی دیگر، شاید 3 دلار این کار را انجام دهد. اگر مجبور بودیم به عقب برگردیم و به همه افراد 2 دلاری سال بودجه قبلی یک دلار اضافی بدهیم، امسال خیلی کمتر می‌توانستیم دور بزنیم. ما این برنامه ها را به صورت هویج می بینیم.

حق با شماست! ما نباید «مشکل ما» را مشکل شما قرار دهیم!

علیرغم اینکه شهرهای ما که به نظر شما بدون هیچ فکری ساخته شده اند، می توانیم برنامه ای برای رفع کمبود خود تنظیم کنیم. چرا شهرها را در بیابان توسعه دادیم؟ کدام بخش از آب و هوای بهتر در طول سال در اینجا در غرب (به جای شخم زدن برف، سیل و گردباد) به ذهن شما خطور نکرده است؟ شاید شما باید به تعداد خانوارهایی که به جنوب می روند نگاه کنید.

ما هر کسی را که چمن استفاده نمی‌کند تشویق می‌کنیم تا زودتر آن را بیرون بیاورد. انگیزه ما، صرفه جویی در مصرف آب، نگهداری کمتر و ارزش دارایی باید در نظر گرفته شود.

ما باید یک جایی خط بکشیم و لحظه ای که بودجه جدید سر جای خود قرار گرفت، خط بود. در حالی که افزایش انگیزه برای اکثر مردم خبر خوبی است، با هر افزایش، افرادی هستند که نزدیک به حد مجاز بودند و به طور طبیعی احساس می‌کنند برای مقدار بالاتر کنار گذاشته شده‌اند.

پس لطفا آب گل آلود خود را نگه دارید. ما این را از طریق دولت های ایالتی خودمان کشف خواهیم کرد. اما فقط به یاد داشته باشید، اگر در آینده به کمک ما نیاز داشته باشید، آنچه در اطراف اتفاق می افتد، رخ می دهد. نفسم را حبس نمی کردم و منتظر جواب بودم. ممکن است شماره ما را فهرست نشده بیابید.

در مورد نامه دنیس اندرسون در روز پنجشنبه در مورد تخفیف چمن:

این مقاله در ابتدا در Palm Springs Desert Sun منتشر شد: اگر Midwest آب مشترک ندارد، از غرب برای مشکلات خود کمک نخواهید.



منبع

اشلی متزگر، مدیر امور عمومی و برنامه ریزی آب، آژانس آب صحرا

به همین دلیل، من از نمک‌زدایی اقیانوس ترجیحاً از طریق خلیج کالیفرنیا حمایت می‌کنم. کشیدن آب دریا که می تواند در مکزیک یا کالیفرنیا (یا هر دو) نمک زدایی شود، بسیار نزدیکتر از آب عبوری از می سی سی پی است.

سیاست آژانس آب صحرا این است که همه درخواست‌های ارسال شده در یا بعد از 1 ژوئیه 2022 (سال مالی جدید ما) مبلغ 3 دلار به ازای هر فوت مربع را برای جایگزینی چمن با منظره آب دریافت خواهند کرد.

مارتین وبر، شهر کلیسای جامع

DWA: ما در حال تلاش برای به حداکثر رساندن مقدار چمن برداشته شده با مشوق هستیم

به آمریکایی‌های فرضی ما در مینه‌سوتا و سایر ایالت‌های هم مرز با رودخانه می‌سی‌سی‌پی که نامه‌هایی به The Desert Sun ارسال کرده‌اند: پاسخ‌های کمتر دوستانه شما به ایده ارسال آب می‌سی‌سی‌پی از طریق کانال برای ملاقات با رودخانه کلرادو. برای ما در غرب جای تعجب نیست.