اگر سپاه تفنگداران دریایی شکسته نیست – و نیست – چرا آن را تعمیر کنیم؟

افزایش قدرت نیروهای مسلح جمهوری خلق چین، به ویژه نیروی دریایی آن، همراه با استراتژی تهاجمی فزاینده شی جین پینگ برای هژمونی منطقه ای. هدف اصلی این استراتژی، اکثر ناظران چین و محققان روابط بین‌الملل می‌گویند، این است که ایالات متحده را از موقعیت فعلی – و به طور فزاینده ضعیف – تسلط نظامی و سیاسی خود در اقیانوس هند و اقیانوس آرام خارج کند. میشل فلورنوی، یکی از مقامات بلندپایه سابق پنتاگون در دولت اوباما، در مجله برجسته می نویسد: «بزرگترین نگرانی سرمایه گذاری قابل توجهی است که پکن در «قابلیت های ضد دسترسی/منع منطقه (A2/AD) انجام داده است. روابط بین المللی، امور خارجه. این قابلیت‌ها از حملات دقیق مداوم به لجستیک، نیروها و پایگاه‌های ایالات متحده گرفته تا حملات الکترونیکی، جنبشی و سایبری به اتصالات دیجیتالی و سیستم‌های داخل شبکه‌های مدیریت نبرد ایالات متحده، این قابلیت‌ها برای جلوگیری از پرتاب قدرت نظامی ایالات متحده به شرق آسیا طراحی شده است. به منظور دفاع از منافع یا متحدان خود. در نتیجه، در صورت شروع درگیری، ایالات متحده دیگر نمی تواند انتظار داشته باشد که به سرعت به برتری هوایی، فضایی یا دریایی دست یابد. ارتش ایالات متحده باید برای به دست آوردن مزیت، و سپس حفظ آن، در مواجهه با تلاش های مستمر برای مختل کردن و تخریب شبکه های مدیریت نبرد خود، بجنگد.

کوچکترین خدمت نظامی همچنین دارای سابقه قابل توجهی از نوآوری است، در پیکربندی مجدد خود برای مقابله با تهدیدات در حال تغییر. تفنگداران دریایی در دهه 1930 پشتیبانی هوایی نزدیک را در نیکاراگوئه اختراع کردند و پیشگام استفاده از هلیکوپتر در نبرد در کره بودند. قبل از جنگ جهانی دوم، سپاه به معنای واقعی کلمه کتابی را در مورد نبرد در درگیری های آتش سوزی نوشت – که به درستی مورد ستایش قرار گرفت. کتابچه راهنمای جنگ های کوچک.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

بدون شک: از اواسط دهه 60 و ویتنام، ما شاهد کاهش شدید ایمان مردم آمریکا به نهادهای دولتی خود بوده ایم. “شکاف اعتبار” بین آنچه دولت انجام می دهد و آنچه که ادعا می کند انجام می دهد برای اولین بار زمانی که LBJ رهبری جنگ ویتنام را بر عهده داشت ظاهر شد. زمانی که جرج دبلیو بوش به بهانه های واهی به عراق حمله کرد، این موضوع به سیاست ما بازگشت. سپس دونالد ترامپ آمد که هر چه را که او را خشنود می کند، صرف نظر از صحت آن، گفت، و همچنان می گوید. مدتها قبل از اینکه ترامپ وارد صحنه سیاسی ملی شود، کنگره به عنوان یک نهاد قانونگذار عمل نکرده بود.

من روی آن شرط نمی‌بندم. منتقدان افرادی هستند که نفوذ سیاسی قابل توجهی در واشنگتن و حتی بیشتر در ستاد تفنگداران دریایی دارند. دوره فرماندهی ژنرال برگر در سال 2023 به پایان می رسد، اما منتقدان بازنشسته تفنگداران دریایی کنار نمی روند و به عنوان تفنگداران دریایی، دست کم به این زودی ها تسلیم نمی شوند. علاوه بر این، انتقادات آنها ریشه در عقل سلیم دارد. شما هویت و هدف یک سازمان جنگی را که به خوبی سپاه تفنگداران دریایی در انجام کارها مهارت دارد، بدون بررسی دقیق و پر زحمت تغییر نمی دهید. و به نظر نمی رسد که این اتفاق افتاده باشد.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

تعداد فزاینده‌ای از منتقدان اصلاحات برگر را به چالش می‌کشند، هیچ کدام قوی‌تر از گروهی از تفنگداران دریایی بازنشسته برجسته، از جمله هر فرمانده زنده قبلی، همراه با دیگر چهار ستاره‌های تحسین‌شده، مانند جیم متیس و آنتونی زینی.

اصلاحات برگر پیشنهاد می کند که سپاه تمام تانک های خود (!) و بیشتر توپخانه های لوله ای (متعارف) خود را پرتاب کند. و سه گردان پیاده نظام – قلب نیروی رزمی تفنگداران دریایی – را از 27 به 24 در کل حذف کنید. این طرح از تفنگداران دریایی می‌خواهد که از تعداد زیادی هلیکوپتر و بیشتر هواپیماهای مستقر در زمین خودداری کنند. با وجود این نیروها، فضا و پول برای سپاه وجود خواهد داشت تا مجموعه‌ای از سلاح‌های دقیق سوار بر خودرو و پیاده نظام، و همچنین ناوگان جدیدی از «سلاح‌های سرگردان» بسیار متحرک و بدون سرنشین، به‌ویژه پهپادهای تهاجمی را توسعه دهد. و همچنین سیستم های موشکی مافوق صوت. واحدهای کوچک تفنگداران دریایی در پایگاه‌های اسپارتی در جزایر بی‌شمار در سراسر این صحنه عملیات عمل می‌کنند.

منتقدان دیدگاه برگر را حداقل می‌گویند مشکل‌ساز می‌دانند. جیم وب، سناتور سابق ایالات متحده از ویرجینیا و کهنه سرباز نیروی دریایی ویتنام، جنجال را در آوریل گذشته با یک مقاله منتشر کرد. روزنامه وال استریت، که در آن او ادعا کرد که اصلاحات “به اندازه کافی آزمایش نشده” و “ذاتاً دارای نقص هستند”. وب می‌گوید که هویت و سودمندی سپاه، در میان دیگران، در خدمت آن به عنوان نیروی 911 کشور است، آماده برای رفتن به هر جایی که لازم است، و “با هر کسی در هر سطحی که از جنگ هسته‌ای نباشد بجنگد.”

همه نهادهای دولتی درخشش خود را از دست نداده اند. به خدمات نظامی فکر کنید. آمریکایی ها عمدتاً به نیروهای نظامی خود احترام می گذارند. سال‌ها است که نظرسنجی‌ها تایید می‌کنند که تفنگداران دریایی ایالات متحده تحسین‌شده‌ترین و قابل احترام‌ترین خدمت هستند، نه تنها به خاطر آنچه که سپاه در میدان‌های نبرد دور و دراز انجام داده است، که قابل توجه است، بلکه برای ارزش‌های ایثار، وفاداری، و سرسختی که سپاه به عنوان قلب جهان بینی خود مطرح می کند. شهرت سپاه تفنگداران دریایی برای انجام آن و انجام آن به خوبی، در جنگ اقیانوس آرام به اوج خود رسید، جایی که یک سری طولانی از نبردهای جزیره ای ویرانگر را علیه ژاپنی ها انجام داد. تفنگداران دریایی از آن زمان تا کنون با شجاعت و تمایز در مکان های بسیار زیادی جنگیده اند.

حداقل، مطمئناً منتقدان درست می‌گویند که Force Design 2030 نیاز به بحث و مطالعه بیشتر دارد. گوش به زنگ باشید.

اندکی پس از انتشار مقاله‌ی وب، سه ژنرال برجسته‌ی چهار ستاره بازنشسته – چاک کرولاک، جک شیهان و آنتونی زینی – با مقاله‌ای که در آن نوشته شده‌اند، بررسی کردند. واشنگتن پست، در اصل به شدت به ایده های پیکربندی مجدد تفنگداران دریایی برای رویارویی با هر دشمن خاص اعتراض می کند. اغلب در تاریخ آمریکا، مأموریت بعدی ارتش، مأموریتی نبوده است که خدمات یا کاخ سفید انتظارش را می‌رفت. ملتی با مسئولیت های جهانی باید آماده استقرار نیروها در کمترین حد انتظار باشد. تهدیدات علیه امنیت جهانی هم متنوع و هم گسترده است و محدود به چین نیست. . . کره شمالی، ایران و بازیگران غیردولتی در سرتاسر جهان این پتانسیل را دارند که تنش ها و اختلاف نظرها را با هشدار کم یا بدون هشدار به سمت درگیری سوق دهند.

رهبری ارشد سپاه تفنگداران دریایی امروز بر اصلاح بنیادی «نیروی آماده باش آمریکا» فشار می آورد و آن را از تنها سازمان نظامی روی زمین که دارای نیروهای زمینی، دریایی و هوایی خاص خود است و توانایی جنگیدن در هر نقطه را دارد، به یک سازمان تبدیل می کند. نیروی سبک‌تر و سریع‌تر، ساخته شده برای مقابله با چین در یک لشکرکشی دریایی در هند و اقیانوس آرام. اصلاحات ارائه شده در طراحی نیروی فرمانده دیوید برگر در سال 2030 به این منظور است که به سپاه اجازه می دهد تا در محدوده سیستم های تسلیحات دقیق و مافوق صوت چین که به طور فزاینده ای پیچیده تر عمل کند – سیستم هایی که برای دور نگه داشتن ارتش ایالات متحده از منطقه به طور کامل طراحی شده اند.

من به عنوان ناظر طولانی مدت سپاه، فکر می کنم اصلاحات برگر به منزله پاسخی بیش از حد به افزایش قدرت دریایی چین است و احتمالاً در بیست یا سی سال آینده، زمانی که گرد و غبار، توسط مورخان و تحلیلگران نظامی چنین تلقی شود. مستقر می شود.

گوادالکانال: نقطه اوج شدید جنگ جهانی دوم

فرانک هافمن، دانشجوی قدیمی سپاه تفنگداران دریایی و پژوهشگر برجسته در دانشگاه دفاع ملی، اخیراً به پولیتیکو گفت که اصلاحات برگر قبلاً توسط کنگره و پنتاگون مورد برکت قرار گرفته است، “بنابراین توقف آنها در حال حاضر بعید است.”

یک عنصر مهم از بسته اصلاحات از تفنگداران دریایی می‌خواهد که توانایی خود را برای «دیدن» دشمن بهبود بخشند، در حالی که امضای پایینی برای کاهش شانس حمله نیروهای چینی به آنها حفظ کنند.

هوم

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

منتقدان همچنین نسبت به روشی که Force Design 2030 برای استفاده از تفنگداران دریایی در درگیری با چین پیش بینی می کند، تردید دارند. «ادعاهایی مبنی بر اینکه این واحدها می‌توانند از دید دشمن پنهان بمانند – همه در حین جابجایی، تامین مجدد و برقراری ارتباط با مقر فرماندهی – فناوری‌هایی را که می‌دانیم چین قبلاً دارد، کاهش می‌دهد. به محض شروع خصومت‌ها، منطقی است که دشمن با نیرویی بسیار زیاد علیه واحدهای درگیر تلافی خواهد کرد. و سامانه‌های آن از تسلیحات موجود در پست‌های کوچک تفنگداران دریایی، با برد طولانی‌تر، پرتعدادتر و کشنده‌تر خواهند بود.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

چه چیزی باعث اصلاحات پیشنهادی می شود؟

در واقع، نبردی بر سر مسیر آینده تفنگداران دریایی آغاز شده است. . .

روحیه رزمی سپاه در تصویر شش سرباز نیروی دریایی که پرچم را بر فراز کوه سوریباچی در ایوو جیما برافراشته اند، تجسم یافته است. پانزده سال پیش، من با یک افسر بازنشسته تفنگداران دریایی، فرد هاینز، که حمله به آن کوه را طراحی کرده بود، کتابی درباره آن نبرد وحشتناک نوشتم. من به ایوو رفته‌ام، بالای آن تپه بوده‌ام و تصویر را هزاران بار دیده‌ام، اما هنوز هم وقتی آن عکس را می‌بینم غاز می‌گیرم.