اگر در توقفگاه بندری دیر بدوم، یک کشتی کروز منتظر من خواهد بود؟ این چیزی است که یک کاپیتان باید بگوید.

در سفر دریایی، مسافران این آزادی را دارند که در یک سفر چندین مقصد را با توقفگاه‌های بندری تجربه کنند، جایی که می‌توانند از کشتی خارج شده و مکان جدیدی را کشف کنند.

کاپیتان راب همپستد به سؤالات مسافران در کشتی Royal Caribbeans Wonder of the Seas پاسخ می دهد.جوی هادن/خودی

  • البته، اگر شما هستید، باید از اسکله به سمت کشتی بدوید در حالی که مسافران زیادی در حال تماشای آن هستند و نمی‌دانند چه چیزی مانع حرکت می‌شود، زیرا آنها به سرعت متوجه می‌شوند که این شما هستید. در عوض، همیشه روز خود را با زمان کافی برای بازگشت به بندر برنامه ریزی کنید، یا بهتر از آن، سفرهای خود را از طریق خط کروز رزرو کنید.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

دو کشتی کروز در جزیره خصوصی رویال کارائیب در باهاما – کوکو کی – پهلو گرفتند.جوی هادن/خودی

کشتی کروز چه زمانی منتظر مسافران خواهد بود؟

بر اساس یک کپی از Cruise Compass که توسط Insider به دست آمده است، ممکن است این نماینده به عنوان یک عامل بندر نیز شناخته شود.

یک کپی از قطب‌نمای کروز رویال کارائیب روی پس‌زمینه نارنجی با پیکان قرمزی که به اطلاعات مامور بندر اشاره می‌کند.

با این حال، این بدان معنا نیست که او منتظر شما نخواهد بود، فقط باید بدانید که چه کاری انجام دهید.

دو کشتی کروز در CocoCay پهلو گرفتند

همپستد، که 17 سال کاپیتان سلطنتی کارائیب بود، کار خود را در صنعت ماهیگیری آلاسکا آغاز کرد، جایی که قبل از اینکه کاپیتان شود، به مدت 14 سال ماهیگیری کرد. قبل از Wonder of the Seas، همپستد به عنوان کاپیتان هفت کشتی سلطنتی کارائیب، از جمله Oasis of the Seas و Symphony of the Seas خدمت می کرد.

در یک پرسش و پاسخ در Wonder of the Seas از رویال کارائیب، کاپیتان راب همپستد به اشتراک گذاشت که چه کاری باید انجام شود.

  • دو مورد وجود دارد که در آن کشتی منتظر می ماند. اولین مورد، این است که اگر از یک گشت و گذار سازماندهی شده با خط کروز دیر برمی گردید. از آنجایی که قرار است این سفر فقط در مدت زمان تعیین شده بندر انجام شود، کشتی منتظر مسافرانی می ماند که از یک گشت و گذار در خط کروز که دیر انجام می شود، می ماند.

    با این حال، اگر روز خود را به طور مستقل سپری کرده‌اید، اقدامات خاصی وجود دارد که باید انجام دهید تا مطمئن شوید که سرگردان نمی‌مانید.

    استرس زاترین قسمت های سفر دریایی برای خدمه، خروج به موقع از بنادر است، او گفت: “زیرا هر چه سریع تر حرکت کنیم، سوخت بیشتری باید بسوزانیم.”

    افرادی که قصد سفر به کشتی را دارند ممکن است از خود بپرسند که اگر دیر به کشتی بروند چه اتفاقی می‌افتد.

  • در یک سفر دریایی اخیر در کشتی رویال کارائیب Wonder of the Seas، بزرگترین کشتی تفریحی جهان، Insider در یک پرسش و پاسخ با کاپیتان راب همپستد شرکت کرد، جایی که او دقیقا به این سوال پاسخ داد.

    یک قطب نما با اطلاعات عامل بندر.جوی هادن/خودی

  • اما کشتی‌های کروز بر اساس برنامه فشرده‌ای حرکت می‌کنند و اغلب تنها هفت یا هشت ساعت به مسافران برای توقف یک روزه اختصاص می‌دهند، گاهی اوقات حتی کمتر. این موضوع بسیاری را به تعجب وا می دارد که اگر دیر به کشتی برگردید چه اتفاقی می افتد؟

    آیا کاپیتان منتظر شما خواهد بود؟

    نمای وسیعی از تئاتری که کاپیتان Wonder of the Seas در آن پرسش و پاسخ می دهد

    وی افزود: برخی افراد دیر می آیند و در نتیجه عقب می مانند.

    او گفت، اگر از برنامه عقب مانده‌اید، با عامل کشتی تماس بگیرید تا به کشتی اطلاع دهید که دیر می‌کنید. در سفرهای دریایی رویال کارائیب، این عدد را می‌توان در پایین Cruise Compass پیدا کرد، بروشور روزانه که همه مسافران هر روز در اتاق کابین خود دریافت می‌کنند و جزئیات فعالیت‌های روز را شرح می‌دهد.

    او افزود که آیا کشتی بتواند منتظر شما بماند یا نه، بستگی به این دارد که چقدر دیر خواهید آمد.

    هامپستد گفت: “اگر بدانم که 10 دقیقه با شما فاصله دارید، می توانم در مورد اینکه آیا ما می توانیم صبر کنیم یا نه، تصمیم آگاهانه ای بگیرم.” اگر بتوانیم صبر می کنیم.»

    پاسخ شاید.

    اگر دیر کردید با عامل کشتی تماس بگیرید تا کاپیتان بتواند تصمیم بگیرد که آیا وقت صبر کردن دارد یا خیر.