اکثریت از کنگره خواستار قانونی نگه داشتن سقط جنین هستند

اکثریت قاطع نیز فکر می کنند که دولت آنها باید به طور کلی اجازه سقط جنین را در موارد خاص بدهد، از جمله اگر سلامت فرد باردار به خطر بیفتد یا اگر بارداری نتیجه تجاوز جنسی یا زنای با محارم باشد. تعداد کمی فکر می کنند سقط جنین همیشه باید غیرقانونی باشد، و اکثر آمریکایی ها از ایالت خود حمایت می کنند که به طور کلی اجازه سقط جنین شش هفته پس از بارداری را می دهد.

به طور کلی، حدود یک سوم از بزرگسالان ایالات متحده می گویند که حداقل تا حدودی نسبت به تصمیم دادگاه احساس غرور، آسودگی یا هیجان می کنند، این بازتابی است که تلاش چندین دهه برای سرنگونی Roe در بخش قابل توجهی از مردم طنین انداز شده است.

در حالی که تنها حدود یک سوم تصمیم دادگاه عالی را تایید می کنند، این نظرسنجی نشان می دهد که حدود نیمی از آمریکایی ها فکر می کنند ایالت ها باید مسئول وضع قوانین سقط جنین باشند.

او گفت: «باید دسترسی به سقط جنین وجود داشته باشد. “فقط فکر نمی کنم باید در تگزاس باشد.”

دیدگاه ها درباره سقط جنین در 15 هفته درهم است. این نظرسنجی نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در ایالت‌هایی که محدودیت‌های عمیق‌تری برای سقط جنین دارند، بر سر سقط جنین در هفته 15 بارداری اختلاف زیادی دارند. این در مقایسه با 6 نفر از هر 10 آمریکایی در ایالت های دیگر است که می گویند سقط جنین در آن نقطه باید مجاز باشد. این شکاف در مورد اجازه سقط جنین به هر دلیلی مشابه است.

نظرسنجی قبل از تصمیم 24 ژوئن نشان داد که سرنگونی رو برای اکثریت آمریکایی‌هایی که می‌خواهند دادگاه 50 سال سابقه را حفظ کنند، محبوبیت چندانی ندارد. نظرسنجی جدید، تقریباً سه هفته پس از تصمیم گیری، نشان می دهد که 53 درصد از بزرگسالان آمریکایی می گویند که تصمیم دادگاه را تایید نمی کنند، در حالی که 30 درصد می گویند که آنها را تایید می کنند. 16 درصد دیگر نیز می گویند که نه تایید می کنند و نه مخالف.

این ساکن شیکاگو گفت که می‌خواهد سقط جنین یک حق محافظت شده توسط فدرال باشد و نگران این است که مراقبت‌های بهداشتی، مانند کنترل تولد، در آینده چه هدفی قرار گیرد. او امیدوار است که این موضوع در پاییز امسال مورد توجه رای دهندگان باشد.

مورفی گفت: “من به کسی که در دولت اینجا در اوهایو داریم اعتماد ندارم… حقوق زنان یا حق سقط جنین را به هر دلیلی دست نخورده نگه دارد.”

شصت درصد فکر می کنند که کنگره باید قانونی را تصویب کند که دسترسی به سقط جنین قانونی را در سراسر کشور تضمین کند. مجلس نمایندگان جمعه گذشته به احیای حقوق سقط جنین در ایالات متحده رأی داد، اگرچه این لایحه احتمالاً در سنا متوقف خواهد شد.

جونز گفت که فکر می‌کند نقطه زنده ماندن برای محدودیت‌های سقط جنین مناسب‌تر است، اما حتی در این صورت، اگر سلامتی فرد باردار در خطر باشد یا نوزاد با مشکل سلامتی شدید متولد شود، باید استثناهایی وجود داشته باشد.

نظرسنجی از 1085 بزرگسال در 14 تا 17 ژوئیه با استفاده از نمونه ای از پنل AmeriSpeak مبتنی بر احتمالات NORC که به عنوان نماینده جمعیت ایالات متحده طراحی شده است، انجام شد. حاشیه خطای نمونه گیری برای همه پاسخ دهندگان مثبت یا منفی 3.9 درصد است.



منبع

بلیک جونز فکر می کند شش هفته “خیلی زود است که بتوان چنین تصمیمی گرفت” و در حالی که او شخصاً سقط جنین را تایید نمی کند، دموکرات 28 ساله در آتن، جورجیا، گفت که او طرفدار انتخاب است زیرا او معتقد نیست که “نظرات من باید بر دیگران تأثیر بگذارد.”

تامی راردین در مورد تصمیم دادگاه گفت: “من از این موضوع خوشحالم.” این جمهوری خواه 54 ساله در لوگان، اوهایو، گفت که دیدگاه او در مورد سقط جنین با ایمان مسیحی او تعریف می شود. او می خواهد در هر مقطعی از بارداری ممنوعیت سقط جنین را در اوهایو ببیند.

تصمیم دادگاه عالی تاکید کرد که سقط جنین یک حق قانون اساسی نیست و این اختیار را دارد که سقط جنین را به شدت محدود یا ممنوع کند. نظرسنجی مرکز تحقیقات روابط عمومی Associated Press-NORC نشان می‌دهد که بسیاری از آمریکایی‌ها از برخی محدودیت‌های سقط جنین، به‌ویژه پس از سه ماهه اول بارداری حمایت می‌کنند، اما شدیدترین اقداماتی که در برخی از ایالت‌های تحت رهبری جمهوری‌خواهان معرفی شده‌اند، با مردم در تضاد هستند – و با بسیاری از موارد افرادی که در آنها زندگی می کنند.

___

تعداد بیشتری از آمریکایی ها – 55٪ – می گویند که از این تصمیم حداقل تا حدودی عصبانی یا غمگین هستند، از جمله حدود 4 نفر از هر 10 نفر که به شدت احساس می کنند. نیمی از آنها می گویند که حداقل تا حدودی احساس اضطراب یا ناامیدی می کنند – نشانه این است که دموکرات ها ممکن است برای تبدیل احساسات خشم به انگیزه برای شرکت در انتخابات میان دوره ای امسال تلاش کنند.

فیث مورفی، 41 ساله در کوشاکتون، اوهایو، گفت که از اینکه دادگاه رو را رد کرد و می‌خواهد دسترسی به سقط جنین توسط فدرال محافظت شود، “بسیار ناراحت است”. در حالی که او در سراسر راهرو رای داده است، مورفی خود را یک جمهوری خواه می داند و نمی خواهد رهبران جمهوری خواه را در ایالت خود ببیند و دیگران برای اعمال محدودیت ها تلاش کنند.

کندیس لمپکین، دموکرات 41 ساله، گفت: «من واقعاً ناامید شدم و احساس می‌کردم که سیستم قضایی ما همه ما را شکست داده است. من واقعاً معتقدم که آنها حقوق و آزادی های مدنی ما را نقض می کنند.»

حمایت در هفته 24 بارداری به طور کلی کاهش می یابد، و تنها حدود یک سوم می گویند که وضعیت آنها به طور کلی باید این اجازه را بدهد.

واشنگتن (AP) – بر اساس یک نظرسنجی جدید که نشان می دهد بیش از نیمی از آمریکایی ها می گویند که کنگره باید قانونی را تصویب کند که دسترسی به سقط جنین قانونی را در سراسر کشور تضمین کند. رو در مقابل وید را واژگون کنید.

او گفت: «ما باید در طول فصل انتخابات کارهای بیشتری انجام دهیم و مطمئن شویم که سیاستمداران خود را پاسخگو می‌دانیم.

جفری بوچل با دادگاه موافقت کرد زیرا “این موضوع در وهله اول باید یک موضوع حقوق ایالت ها می بود.” این جمهوری خواه 57 ساله در شعبه کشاورزان، تگزاس، معتقد است سقط جنین اشتباه است، اما به عنوان یک موضوع ایالتی. بوشل پذیرفت که در برخی ایالت ها ممکن است سقط جنین در صورتی که اکثریت ترجیح می دهند اجازه دهند.

این الگوها حتی در 23 ایالتی که قوانین منع یا تشدید دسترسی به سقط جنین در آنها اجرایی شده است، به زودی اجرا می شود یا در دادگاه مورد بحث قرار می گیرد.