اُستر، ناراحتی در نیمه راه فصل انتخابات مقدماتی 2022

به جلو نگاه کن

لیز چنی، نماینده مجلس نمایندگان در 16 اوت، پس از رای دادن به استیضاح ترامپ و نایب رئیس کمیته بررسی شورش کنگره در مجلس نمایندگان، با یک چالش اولیه سخت در وایومینگ مواجه شد. ترامپ از هریت هیگمن در این رقابت ها حمایت کرده است.

منتخب ترامپ برای وزیر امور خارجه نوادا، قانونگذار سابق ایالتی، جیم مارچانت، پس از ماه‌ها بحث در مورد اینکه سال‌ها انتخابات قانونی نوادا برگزار نشده بود و پیروزی ترامپ به سرقت رفته بود، پیروز شد.

کرت شریدر، نماینده هفت دوره میانه‌روی دموکرات ایالات متحده از اورگان، در انتخابات مقدماتی خود در 17 مه به دست رقیب مترقی جیمی مک‌لئود-اسکینر افتاد. شریدر با مخالفت با برخی از اولویت های جو بایدن، از جمله لایحه 1.9 تریلیون دلاری کمک به بیماری همه گیر ویروس کرونا، بسیاری از دموکرات ها را خشمگین کرده بود، زیرا او از افزایش حداقل دستمزد حمایت نمی کرد.

می‌توانید با مگ کینارد تماس بگیرید http://twitter.com/MegKinnardAP.

___

ترامپ: حفظ امتیاز

آنچه تاکنون در مسابقات مقدماتی در سراسر کشور اتفاق افتاده است:

چهار مورد از این ضررها در رقابت‌های متصدی به متصدی اتفاق افتاد که نتیجه فرآیند تقسیم مجدد یک‌بار در دهه بود. اما چهار نفر دیگر پس از اینکه خود را در نتیجه رسوایی، تحقیق، ترقی‌خواهان تحریک‌آمیز یا عبور از ترامپ آسیب‌پذیر می‌دانستند، توسط رقبای شورشی شکست خوردند.

تقسیم بندی مجدد تضمین می کرد که برخی از اعضای فعلی مجلس ایالات متحده برکنار می شوند.

در میشیگان، یکی از ایالت های میدان نبرد برتر کشور، جمهوری خواهان در تلاش برای شکست دادن فرماندار دموکرات گرچن ویتمر در نوامبر با شکست مواجه شده اند. پنج نامزد حزب جمهوری‌خواه پس از ارسال امضاهای جعلی جمع‌آوری‌شده توسط گردشگران طومار، واجد شرایط انتخابات مقدماتی 2 اوت نشدند. یکی دیگر از نامزدهای جمهوری خواه، رایان کلی، ماه گذشته به جنایات مربوط به حمله 6 ژانویه متهم شد.

فصل ابتدایی به طور جدی در ماه آگوست از سر گرفته می شود و تعدادی از مسابقات پرمخاطب هنوز مشخص نشده است.

در کارولینای جنوبی، ترامپ به دنبال انتقاد از نقش وی در حمله 6 ژانویه و رای او به تایید پیروزی بایدن، نماینده دیگر حزب جمهوریخواه، نانسی میس، نماینده جمهوری خواه را هدف قرار داد. میس در برابر کتی آرینگتون، مخالف مورد حمایت ترامپ ایستادگی کرد.

ترامپ به پیروزی برخی از نامزدهای سنای آمریکا کمک کرد. او در اوهایو، پس از فشار خشمگین مخالفان ونس برای جلب نظر ترامپ، از نویسنده «Hillbilly Elegy»، جی دی ونس، حمایت کرد.

او گرجستان را به صفر رساند و رقبای را برای فرماندار برایان کمپ و وزیر امور خارجه برد رافنسپرگر که تلاش های او برای براندازی اندک شکستش در این ایالت را رد کرده بودند به خدمت گرفت. اما او کوتاه آمد، کمپ به راحتی سناتور سابق دیوید پردو را برگرداند و رافنسپرگر نماینده جودی هایس را شکست داد.

اما از میان کسانی که برای مبارزه باقی ماندند، رایس اولین شکست خورده بود، نتیجه ای که او اذعان داشت که ممکن است به خاطر رأیی که به گفته او وجدانش او را مجبور به گرفتن آن کرده است. یکی دیگر، نماینده دیوید والادائو از کالیفرنیا، در انتخابات مقدماتی خود دوم شد، به این معنی که او به عنوان یکی از دو نفر برتر به انتخابات عمومی نوامبر راه یافت.

چهار تن از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان همچنان منتظر انتخابات مقدماتی خود هستند.

در کلرادو، رای دهندگان حزب جمهوری خواه، پم اندرسون را به عنوان نامزد خود به عنوان وزیر امور خارجه به جای تینا پیترز، یک منشی شهرستانی که با ترویج تئوری های توطئه در مورد ماشین های رای گیری شهرت ملی پیدا کرد، انتخاب کردند. اندرسون متعهد شده بود که سیاست را از اجرای انتخابات دور نگه دارد، در حالی که پیترز به هفت فقره جنایت متهم شد که او را به شرکت در یک “طرح فریبنده” برای نقض فناوری سیستم رای گیری متهم کرد.

در آریزونا، یکی از پنج ایالت میدان نبرد که بایدن آن را تغییر داد، رئیس جمهور سابق لیستی از وفاداران را که ادعاهای انتخاباتی دروغین او را تبلیغ می کردند، تأیید کرد. در رقابت فرمانداری، او از مجری سابق اخبار تلویزیون، کاری لیک، در مقابل توسعه دهنده کارین تیلور رابسون، برای نامزدی حزب جمهوریخواه برای جایگزینی فرماندار جمهوریخواه داگ دوسی، که در برابر فشارهای سال انتخابات ترامپ مقاومت کرد و از یک دوره دیگر محروم شد، حمایت کرد.

در کارولینای شمالی، ترامپ یک سال قبل از انتخابات مقدماتی، نماینده تد باد را تأیید کرد و این نماینده کمتر شناخته شده کنگره را از میدان 14 نامزد برای کسب نامزدی مجلس سنا ارتقا داد.

فیس آف های عضو روی عضو

ترامپ در حالی که خود در برگه‌های رای حضور ندارد، در رقابت‌های متعددی نقشی ایفا کرده است و نامزدهایی که تایید او را تایید کرده‌اند، با نتایج انتخاباتی متفاوتی روبرو شده‌اند. همچنین چندین تن از مقامات فعلی سقوط کرده اند، برخی از آنها توسط رقبای مورد حمایت ترامپ حذف شده اند و برخی دیگر توسط نمایندگان همکار در تقابل هایی که به دلیل تقسیم مجدد منطقه به آنها تحمیل شده است، شکست خورده اند.

مدیسون کاوتورن، نماینده جمهوری‌خواه از کارولینای شمالی، پس از طوفانی از رسوایی‌هایی که شامل این بود که کاتورن به عیاشی‌های حاوی کوکائین دعوت شده بود، دو بار با اسلحه در فرودگاه‌ها گرفتار شده بود و در ویدئوهایی که او را در فرودگاه نشان می‌دادند، توسط سناتور ایالتی چاک ادواردز شکست خورد. ژست های تلقین کننده جنسی

در جورجیا، لوسی مک‌بث، نماینده دموکرات، مدافع ایمنی اسلحه، پس از اینکه یک مجلس قانونگذار تحت تسلط جمهوری‌خواهان منطقه خانه‌اش را به پایگاه جمهوری‌خواهان تبدیل کرد، به خرید در منطقه رفت. او کارولین بوردو نماینده دموکرات را شکست داد که گفت مک بات را مانند یک “خواهر” می دانست.

اولین نفری که سقوط کرد، نماینده جمهوری خواه دیوید مک کینلی از ویرجینیای غربی بود که با دموکرات ها به حمایت از لایحه زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری بایدن رای داد و شرط بندی کرد که ویرجینیای غربی برای اولویت دادن به چنین بودجه ای در یکی از فقیرترین ایالت های کشور به او پاداش می دهد. در عوض، آنها او را برای نماینده الکس مونی، که با لایحه زیرساخت مخالف بود، کنار گذاشتند. روزی که بایدن این قانون را امضا کرد، مونی مورد تایید ترامپ قرار گرفت.

جمهوری خواهان تشکیلات نگران انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در 2 آگوست برای مجلس سنای ایالات متحده در میسوری هستند، جایی که اریک گریتنز فرماندار سابق در تلاش برای بازگشت سیاسی است، پس از استعفای خود چهار سال پیش در بحبوحه تحقیقات در مورد مسائل مالی احتمالی مبارزات انتخاباتی و اینکه آیا او باج خواهی کرده است یا خیر. زن مخالف صحبت در مورد روابط خارج از ازدواج خود. برخی از جمهوری خواهان می ترسند که گریتنز یک نامزد ضعیف انتخابات عمومی باشد که بتواند کرسی امنی را به دموکرات ها واگذار کند.

در آیداهو، سپهبد جانیس مک گیچین، نامزد شورشی ترامپ، تلاش خود برای برکناری براد لیتل، فرماندار را شکست داد. مک گیچین گفته بود که “در انتخابات آیداهو یکپارچگی خواهد آورد”، بدون اینکه به هیچ تناقضی اشاره کند. او همچنین گفت که برای ممیزی پزشکی قانونی 50 ایالت از انتخابات 2020 فشار خواهد آورد.

متصدیان سقوط کرده

و در رقابت برای وزیر امور خارجه آریزونا، ترامپ از مارک فینچم، نماینده ایالتی که در 6 ژانویه 2021 در خارج از ساختمان کنگره عکس گرفته شد، حمایت کرد و تلاش کرد تا شکست ترامپ در سال 2020 را لغو کند.

در رقابت های انتخاباتی آریزونا برای سنای ایالات متحده، ترامپ از سرمایه گذار بلیک مسترز برای نامزدی حزب جمهوری خواه برای رویارویی با مارک کلی، رئیس فعلی دموکرات در نوامبر حمایت می کند. مسترز گفته است «فکر می‌کنم ترامپ در سال 2020 پیروز شد» و از نظریه توطئه بی‌اساس «جایگزین بزرگ» حمایت می‌کند، یک ایدئولوژی نژادپرستانه که می‌گوید سفیدپوستان و نفوذ آنها با رنگین پوستان جایگزین می‌شوند.

ترامپ همچنین خشم خود را متوجه 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان کرد که با دموکرات ها به استیضاح او به خاطر نقشش در قیام 6 ژانویه رای دادند. چهار نفر تصمیم گرفتند که به دنبال انتخاب مجدد نباشند.

رای دهندگان پیروزی های مقدماتی را به برخی از نامزدهایی دادند که از دروغ های ترامپ مبنی بر غیرقانونی بودن پیروزی بایدن در انتخابات حمایت کردند. این ادعاهای نادرست توسط مقامات انتخاباتی، دادستان کل خود ترامپ و دادگاه ها، از جمله توسط قضات منصوب شده توسط وی، رد شده است.

کیتی بریت تقریباً در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه برای جایگزینی رئیس‌اش، ریچارد شلبی، سناتور آلاباما را بازنشسته کرد، اما در نهایت با مو بروکس، نماینده قدیمی، که ترامپ در ابتدا از او حمایت کرد، پیش از آن که حمایتش را پس بگیرد، به پایان رسید. ترامپ تنها پس از اینکه بریت در انتخابات مقدماتی اول شد، از او حمایت کرد.

رای دهندگان جمهوری خواه در نبراسکا گزینه فرمانداری ترامپ، تاجر چارلز هربستر را که اواخر مبارزات انتخاباتی به دست زدن به چندین زن متهم شده بود، رد کردند و در عوض، جیم پیلن، رئیس دانشگاه نبراسکا را به عنوان نامزد خود انتخاب کردند. در رقابت های انتخاباتی مجلس نمایندگان آمریکا در جورجیا، رای دهندگان حزب جمهوری خواه مایک کالینز، مالک شرکت حمل و نقل باربری را به جای ورنون جونز، دموکرات جمهوری خواه مورد حمایت ترامپ، انتخاب کردند.

___

AP را برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر دنبال کنید. https://twitter.com/ap_politics.





منبع

میلر چند روز پس از آنکه تصمیم دادگاه عالی مبنی بر لغو رو در مقابل وید را «پیروزی تاریخی برای زندگی سفیدپوستان» در جریان تجمع با ترامپ خواند، برنده شد. سخنگوی او گفت که میلر اشتباه صحبت کرد.

اهداف ترامپ

ترامپ همچنین با حمایت از کن پکستون، دادستان کل تگزاس، در برابر جورج پی. ترامپ در حال پاداش دادن به پکستون برای درخواست به دادگاه عالی ایالات متحده برای لغو انتخابات 2020 بود – تلاشی که وکلای ایالتی آن را “غیرصادقانه” نامید زیرا به دنبال مجازات او به دلیل آن بود.

ترامپ که هنوز پس از شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 نسبت به بایدن خشمگین بود، قول داد از جمهوری خواهانی که از او سرپیچی کردند انتقام بگیرد.

با این وجود، سناتور ایالتی داگ ماستریانو برنده انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه در پنسیلوانیا شد. کمیته تحقیق در مورد حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده، او را به دلیل نقشش در طرحی برای ترتیب دادن فهرست انتخابی «جایگزین» از پنسیلوانیا برای ترامپ پس از انتخابات 2020 احضار کرده است.

هشت کاندیدای فعلی – سه دموکرات و پنج جمهوری خواه – کرسی های مجلس نمایندگان آمریکا را در سال جاری پس از شکست در انتخابات مقدماتی خود از دست دادند.

کلمبیا، اس سی (AP) – بیش از نیمی از فصل پرتلاطم مقدماتی، رای دهندگان در تعدادی از رقابت ها احکامی را صادر کرده اند، که بسیاری از آنها کاندیداها را نشان می دهند که به بهترین وجه بیانگر ادامه سیاست های مورد علاقه رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ هستند.

در 14 ژوئن، تام رایس، نماینده پنج دوره حزب جمهوری خواه از کارولینای جنوبی، پس از رای دادن به استیضاح ترامپ به دلیل شورش در کنگره 6 ژانویه، نامزد انتخابات مجدد خود را برای ایالت راسل فرای، نماینده مجلس نمایندگان از دست داد. و در 28 ژوئن، استیون پالازو، نماینده شش دوره ای جمهوری خواه می سی سی پی، پس از متهم شدن در گزارش اخلاقی کنگره به سوء استفاده از بودجه مبارزات انتخاباتی، در دور دوم انتخابات از کلانتر مایک ایزل شکست خورد.

منکران انتخابات

دکتر مهمت اوز حدود پنج هفته قبل از انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا، مهر تایید ترامپ را دریافت کرد، ضربه ای به دیوید مک کورمیک، مدیرعامل سابق صندوق تامینی، که همسرش، دینا پاول، در دولت ترامپ خدمت می کرد. اوز پس از بازشماری یک پیروزی کوچک مقابل مک کورمیک به دست آورد.

دو نماینده فعلی ایلینویز کرسی های خود را در هفته گذشته با شکست مری میلر، نماینده جمهوری خواه، رادنی دیویس، نماینده جمهوری خواه از دست دادند و شان کاستن، نماینده دموکرات، نماینده یک دوره دموکرات، ماری نیومن را شکست داد.