او هیچ هدفی را برای آریزونا تعیین نکرده است.

نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز، سناتور کیرستن سینماکوین دیچ/گتی ایماژ; کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

  • Sinema برای انتخاب مجدد در سال 2024 در آریزونا آماده است.

الکساندریا اوکاسیو کورتز، کیرستن سینما

AOC سناتور کیرستن سینما را پس از اینکه اعلام کرد به عنوان یک مستقل ثبت نام کرده است، مورد تمسخر قرار داد.

  • الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، روز جمعه پس از اینکه سناتور آریزونا اعلام کرد که وابستگی حزبی خود را از دموکرات به مستقل تغییر داده، با سناتور کیرستن سینما برخورد کرد.

    چاک شومر، رهبر اکثریت سنا و کاخ سفید در واکنش به تصمیم سینما در روز جمعه اعلام کردند که موازنه قدرت جدید سنا 51-49 بدون تغییر باقی می ماند.

    تغییر حزب سینما در حالی اتفاق می‌افتد که او برای انتخاب مجدد در سال 2024 انتخاب می‌شود. روبن گالیگو، نماینده دموکرات، نماینده احتمالی سنا، تصمیم سینما را در روز جمعه به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: “ما به سناتورهایی نیاز داریم که آریزوناها را بر شرکت‌های بزرگ دارویی و وال برتری دهند. بانکداران خیابانی.”

    شومر در بیانیه ای گفت: “من معتقدم که او یک سناتور خوب و موثر است و مشتاقانه منتظر یک جلسه سازنده در مجلس سنای جدید اکثریت دموکرات هستم.” ما اکثریت جدید خود را در کمیته ها حفظ خواهیم کرد، از قدرت احضاریه خود استفاده خواهیم کرد و قادر خواهیم بود نامزدها را بدون رأی برکناری مشخص کنیم.»

    اوکاسیو کورتز به تعدادی از دموکرات‌ها می‌پیوندد که روز جمعه از سینما به دلیل تصمیم بمب‌گذاری‌شده او برای ترک حزب و ثبت نام به عنوان یک مستقل انتقاد کردند. حزب دموکرات آریزونا، سناتور دوره اول را به باد انتقاد گرفت و گفت: بیانیه اگر او همچنان به حرف های رای دهندگان خود گوش ندهد، ثبت نام در حزب معنایی ندارد.

    “من همان کسی می شوم که همیشه بوده ام. این چیزی است که هستم. سر کار حاضر می شوم. تمام تلاشم را برای آریزونا انجام خواهم داد. به ارائه نتایج ادامه خواهم داد. برای مردم عادی هیچ چیز برای من تغییر نخواهد کرد و فکر نمی کنم چیزی برای آریزونا تغییر کند.”

    اوکاسیو کورتز در واکنش به ویدیوی طولانی دو دقیقه‌ای که سینما در صبح جمعه منتشر کرد و تصمیم خود را منتشر کرد، در توییتر نوشت: «سینما یک بار در این سخنرانی طولانی یک ارزش یا سیاست مشخصی را که به آن اعتقاد دارد ارائه نمی‌کند.

    اوکاسیو کورتز گفت: “او هیچ هدفی برای آریزوناها، هیچ چشم انداز و تعهدی در نظر نمی گیرد.”

  • اعلام سینما پس از آن صورت می گیرد که دموکرات ها اکثریت خود را در سنا در انتخابات میان دوره ای گسترش دادند و به حزب اجازه داد سریعتر در قانون گذاری و نامزدی حرکت کند. از زمان روی کار آمدن جو بایدن، سیما با حملات اعضای حزبش به دلیل مواضع سیاسی خود مواجه شده است که در برخی مواقع دستور کار دموکرات ها را در سنا 50-50 متوقف کرده است. جدایی های سینما از حزب شامل امتناع از حذف فیلیباستر سنا برای پیشبرد قوانین مربوط به حق رای و رد افزایش مالیات شرکت ها است. او در میان دموکرات ها در آریزونا محبوبیت پایینی را تجربه کرده است.

    دفتر سینما بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    دو نماینده مستقل دیگر در سنا – برنی سندرز از ورمونت و انگوس پادشاه مین – با دموکرات‌ها تشکیل جلسه می‌دهند. سینما به صراحت نگفته است که همین کار را خواهد کرد، اگرچه انتظار می رود وظایف کمیته دموکرات خود را حفظ کند و تاکید کرده است که قصد ندارد رویکرد خود را به سیاست و سیاست تغییر دهد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    اوکاسیو کورتز در توئیت خود نیز در مسابقه وزنه زد.

    او نوشت: “مردم شایستگی بیشتری دارند. سپاسگزاریم که این رقابت و نامزدی باز شد.”

    کارین ژان، سخنگوی کاخ سفید: «ما درک می‌کنیم که تصمیم او برای ثبت نام به‌عنوان یک مستقل در آریزونا، کنترل اکثریت جدید دموکرات‌ها در سنا را تغییر نمی‌دهد و ما دلایل زیادی داریم که انتظار داشته باشیم با موفقیت به همکاری با او ادامه دهیم.» پیر گفت.

    دموکرات نیویورک ادامه داد: «او هیچ هدفی برای آریزوناها، هیچ چشم‌انداز و تعهدی در نظر نمی‌گیرد». “این “بدون مراقبت های بهداشتی، فقط روحیه” برای سنا است.”